Appartement La Dolce Vallatta

• Goed: 7 - 8

Fantastisch!

Lis
2-7-2018

Ruime en mooie campingplaats met electriciteit en water bij je eigen plek. Eigenaren zijn bijzonder gastvrij en je kunt gebruik maken van broodservice. Goed en schoon sanitair .

Als je heerlijk wilt ontspannen, een riante kampeerplaats wilt tussen de olijfbomen en super schoon sanitair, prachtig uitzicht, lekker luieren bij het zwembad na een verfrissende duik...rust, maar gezelligheid op zijn tijd in een zeer aangename en gemoedelijke sfeer, dan is "La Dolce Vallata" de place to be!

Wij hebben genoten van dit alles!

De tips van Krisztina en Istvan voor de mooiste strandjes, heerlijke restaurantjes en gezellige dorpjes zijn super. De gezamenlijke maaltijden die ze organiseren zijn perfect!

Na een dag strand in de gezellige drukte is het heerlijk terugkomen in de rust op de camping of bij het appartement. Een drankje drinken bij de bar met andere gasten.. echt een aanrader!

Super plek voor de 6e keer hier geweest

Iris en Arnaud
14-8-2017

Nieuwe eigenaren bijzonder aardige mensen en hebben de puntjes op de I gezet fantastische camping met prachtige plekken en schoon mooi sanitair

Super mooie plek met leuke nieuwe eigenaren

André
13-8-2017

Schitterend gelegen, veel te doen in de omgeving. Alles goed verzorgd. Goede nieuwe eigenaren!

Heerlijke plek!

Mout
27-7-2015

We hebben een geweldige vakantie gehad bij Mandy en Rene. Wat een fijne mensen en wat een relaxte sfeer.

Niks moet, alles mag. Prachtig uitzicht, je moet wel een stijle berg af om bij het complex te komen. Maar ja dan heb je wel wat:-) wij gaan zeker nog een keer terug. De kamer heeft een klamboe, ideaal dat zie je niet vaak.

Heerlijke plek!

Astrid floor
14-8-2014

Wat een heerlijke plek. Kleinschalig , 6 camping plaatsen en 6 appartementen. Gaan altijd naar een kleinschalige locatie, agriturismo, wat we dan missen is een barretje waar we in de ochtend kunnen genieten van een cappuccino of in de middag van een heerlijk glaasje wijn. Dat alles met een uitzicht waar je stil van wordt! Dit alles is hier aanwezig. De eigenaars hebben goede tips voor bezienswaardigheden en héérlijke restaurantjes, strand dichtbij. Sfeer erg gezellig, soms tot in de late uurtjes. Voor de kinderen ook een droomplek en zouden het liefst nu meteen teruggaan.

Héérlijk

Astrid
3-9-2013

In juli genoten van een verblijf bij La Dolce. Appartement super en de ligging adembenemend. Iedere ochtend genoten van een verse cappuccino. Vraag de eigenaars om leuke tips voor restaurantjes, strand en gezellige stadjes.

De Italiaanse avond was erg gezellig en de kookkunsten van de eigenaars voortreffelijk. Eerlijk gezegd plaats ik liever geen positieve reactie daar we eigenlijk twee weken hadden willen boeken maar door zoveel enthousiaste gasten lukte het maar voor 1 week. Maar wat hebben we genoten.

Garantie voor een heerlijke vakantie!

Guy Heuyerjans
16-8-2013

Naar onze mening misschien wel de beste minicamping in Le Marche waar wij toch al vele jaren onze vakantie doorbrengen.

De eigenaren Mandy en René en hun kinderen zijn gastvrij en behulpzaam. Ze zijn terecht trots op hun vakantieverblijf en uit alles kun je opmaken dat hier goed wordt nagedacht over wensen van hun gasten. Mooie kampeerplekken, ruim en schoon sanitair, prachtig aangelegd zwembad met voldoende ruimte, ligbedden en schaduw. Verder gezellige bar met diverse voorzieningen (WIFI!) en leuke zitjes rondom. De prijzen van drank etc. zijn echt zeer redelijk en de Italiaanse- en BBQ avond zeer verzorgd en smakelijk.

Verder ligt de camping niet ver van zee en zijn winkels etc. binnen een kwartier bereikbaar. Aandachtspunten zijn gebrek aan verlichting en ontbreken waterpunt op de hoger gelegen kampeerplaatsen. Maar ja, kamperen blijft altijd een beetje behelpen toch.....

Ci vediamo!

" Grazie "

bongiorno
12-8-2013

Is de accommodatie/camping echt zo geweldig op 'La Dolce Vallata'?

Zeker weten! Maar dat is het niet alleen. Het gaat veel verder. De gemoedelijkheid is ongekend. Enerzijds door de kleinschaligheid, anderzijds door de gastvrijheid van heel de familie. Het uitzicht naar zee is adembenemend, de prachtige streek met haar bergplaatsjes, de openhartigheid van de bevolking heeft bij gedragen aan weer een fantastische vakantie bij Mandy en René. De koffiebar, IJssalon, de pizzabakker, restaurant met speelplaats voor onze Kids, de plaatselijke Alimentari is een feest om te bezoeken, je wordt er als vriend onthaald. Maar ook de kookkunsten van het gezin, de zelfgemaakte Limoncello en de bommetjes van de kids in het zwembad. Mandy, René en ... Jullie hebben haarfijn begrepen wat wij zoeken in Italië: mooie accommodatie, gastvrijheid, prachtige omgeving en openhartige Italianen. En wat doen we volgend jaar???

Net thuis na 2 heerlijke weken op La Dolce Vallatta. Een prachtige plek, met een schitterend uitzicht, mooie appartementen en dito zwembad. En alles in stijl ingericht. Maar bovenal een gezellige plek waar je je vanaf het eerste moment welkom voelt! In alles is de liefde van Mandy en Rene te voelen voor wat ze doen, maar ook van de rest van de familie die nauw betrokken is.

De gezamenlijke eetavonden zijn heerlijk, elke keer wat anders en alles home made! Ook voor de kinderen een fantastische plek waar ze vrij kunnen bewegen, rondrennen, spelen en volop vriendjes maken.

Het strand en de omliggende dorpen bieden ruim gelegenheid voor leuke uitstapjes. Er zijn veel leuke dorpjes en markten. Daarnaast gingen we gezamelijk naar een wijnproeverij (zelf de oppas was geregeld) en aten we bij het favoriete visrestaurant van Mandy en Rene.

Wat ons betreft vakantie zoals het hoort te zijn en de positieve recensies op Zoover kunnen we dan ook alleen maar bevestigen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Dolce Vallatta in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Dolce Vallatta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Dolce Vallatta scoort een 9.48 uit 10 op basis van 39 reviews.