Appartement La Dolce Vallatta

Met jonge kinderen

Een fantastische plek!

Familie R
21-8-2018

Het is een super mooie accommodatie. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. Het zwembad is mooi en schoon en de accommodatie ligt schitterend. Je hebt een waanzinnig uitzicht op de omgeving. Verder zijn de nagelegen dorpen Montefiore en Campifilone erg leuk om te komen. De gastheer en gastvrouw verzorgen op verzoek ook diners, erg leuk en gezellig! Wat je wel moet weten is dat de toegangsweg wat moeilijk bereikbaar is. Er is veel grind en zonder 4wd moet je er met volle vaart rijden om naar boven te komen. Met een racefiets bijvoorbeeld kun je hier niet op rijden. Verder moet je je ook realiseren dat er naast Nederlandse gasten ook Hongaren aanwezig zijn (wellicht goed om te weten voor je kinderen).

idillisch mooie plek fijne gastheer en gastvrouw

Hans Schinck
9-8-2018

Wij zijn als gezin met 4 kinderen 11-18 jaar in 2018 voor het tweede jaar op deze mooie plek geweest. La dolce valatta ligt 4 km landinwaarts op een heuvel tussen de wijngaarden van de lokale wijnboer Centanni. Je hebt een prachtig uitzicht op de zee. De eigenaar Istvan en Krisztina zijn van Hongaarse komaf en zijn van nature een echte goede gastheer en gastvrouw, hebben allerlei goede tips voor uitjes en restaurants en maken praatjes met de gasten. Istvan gaat af en toe met groepjes gasten naar wijnproeverijen waarbij hij zorgt voor het vervoer. De bereikbaarheid is het enige puntje van aandacht, de laatste 300-400 m gaat over een toegangsweg, een niet geasfalteerde, stijle, begaanbare landweg die wat van je auto vergt. Eind 2017 is de toegangsweg sterk verbeterd in de zin dat de weg is geegaliseerd door de gemeente. In de ochtend gaat Istvan brood halen zodat je elke ochtend vers brood hebt. Het was weer een fijne vakantie.

La Dolce Vallata: net zo mooi als de naam!

Marjolein van den Houten
21-7-2018

Wij stonden met onze tent tussen de olijfbomen op één van de zes ruime staanplaatsen van 24 juni – 4 juli 2018. En wat een luxe: aangrenzend aan elke kampeerplek staat een partytent (fijn voor de extra schaduw) met picknicktafel en ligbed.

Wij genoten van de hartelijke, gastvrije ontvangst door Kriszta en Istvan, hun hulpvaardigheid, de heerlijke gezamenlijke maaltijden die zij een paar keer per week bereiden, het zwembad, de selfservice bar met fraai uitzicht, het schone sanitair, de mooie stadjes in de buurt en het strand vlakbij.

In het hoofdgebouw zijn appartementen, geschikt voor gezinnen met kinderen.

De toegangsweg bestaat uit grind en vereist door de steile helling wat stuurmanskunst. Maar het is onze Honda Jazz ook gelukt.

Wij hopen nog eens terug te komen.

Ronald en Marjolein van den Houten

(Almelo)

Istvan, tulajdonos, 24-7-2018
Grazie millecara Marjolien e caro Ronald! Ci vediamo!

Fantastisch!

Lis
2-7-2018

Ruime en mooie campingplaats met electriciteit en water bij je eigen plek. Eigenaren zijn bijzonder gastvrij en je kunt gebruik maken van broodservice. Goed en schoon sanitair .

Als je heerlijk wilt ontspannen, een riante kampeerplaats wilt tussen de olijfbomen en super schoon sanitair, prachtig uitzicht, lekker luieren bij het zwembad na een verfrissende duik...rust, maar gezelligheid op zijn tijd in een zeer aangename en gemoedelijke sfeer, dan is "La Dolce Vallata" de place to be!

Wij hebben genoten van dit alles!

De tips van Krisztina en Istvan voor de mooiste strandjes, heerlijke restaurantjes en gezellige dorpjes zijn super. De gezamenlijke maaltijden die ze organiseren zijn perfect!

Na een dag strand in de gezellige drukte is het heerlijk terugkomen in de rust op de camping of bij het appartement. Een drankje drinken bij de bar met andere gasten.. echt een aanrader!

Super plek voor de 6e keer hier geweest

Iris en Arnaud
14-8-2017

Nieuwe eigenaren bijzonder aardige mensen en hebben de puntjes op de I gezet fantastische camping met prachtige plekken en schoon mooi sanitair

Super mooie plek met leuke nieuwe eigenaren

André
13-8-2017

Schitterend gelegen, veel te doen in de omgeving. Alles goed verzorgd. Goede nieuwe eigenaren!

Heerlijke plek!

Mout
27-7-2015

We hebben een geweldige vakantie gehad bij Mandy en Rene. Wat een fijne mensen en wat een relaxte sfeer.

Niks moet, alles mag. Prachtig uitzicht, je moet wel een stijle berg af om bij het complex te komen. Maar ja dan heb je wel wat:-) wij gaan zeker nog een keer terug. De kamer heeft een klamboe, ideaal dat zie je niet vaak.

Heerlijke plek!

Astrid floor
14-8-2014

Wat een heerlijke plek. Kleinschalig , 6 camping plaatsen en 6 appartementen. Gaan altijd naar een kleinschalige locatie, agriturismo, wat we dan missen is een barretje waar we in de ochtend kunnen genieten van een cappuccino of in de middag van een heerlijk glaasje wijn. Dat alles met een uitzicht waar je stil van wordt! Dit alles is hier aanwezig. De eigenaars hebben goede tips voor bezienswaardigheden en héérlijke restaurantjes, strand dichtbij. Sfeer erg gezellig, soms tot in de late uurtjes. Voor de kinderen ook een droomplek en zouden het liefst nu meteen teruggaan.

Héérlijk

Astrid
3-9-2013

In juli genoten van een verblijf bij La Dolce. Appartement super en de ligging adembenemend. Iedere ochtend genoten van een verse cappuccino. Vraag de eigenaars om leuke tips voor restaurantjes, strand en gezellige stadjes.

De Italiaanse avond was erg gezellig en de kookkunsten van de eigenaars voortreffelijk. Eerlijk gezegd plaats ik liever geen positieve reactie daar we eigenlijk twee weken hadden willen boeken maar door zoveel enthousiaste gasten lukte het maar voor 1 week. Maar wat hebben we genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Dolce Vallatta in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Dolce Vallatta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.