Appartement La Casetta delle Marche

Tonen op kaart

10 reviews over Appartement La Casetta delle Marche

• 10Jeroen23-10-2013

Het betere Italiaanse leven

Heerlijk verblijf gehad bij zeer sympathieke Italiaanse boerenfamilie. Papa Giovanni kloot lekker de hele dag wat aan op het land, mama Laura bestiert samen met dochters Patrizia en Irene het huishouden en de keuken. 's avonds koken ze eenvoudige doch heerlijke maaltijden die tijdens de groepsavonden kunnen worden genuttigd. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten (en dat geldt ook voor de drank). 's Morgens zorgt de familie voor versgebakken brood uit het dorp Met maximaal 7 appartementen bezet is het vaak uiterst gezellig, maar nooit te druk. Praktisch alle bezoekers in juli en augustus zijn Nederlandse stellen met jonge kinderen (<12 jaar). Alleen Irene spreekt engels, maar Alwin en Bionda zijn nooit ver weg. Appartement was ruim, eenvoudig ingericht met goede bedden en sanitair. Een absolute aanrader en wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10dirksan30-08-2012

Ongeloofelijke ligging

Gelegen op een heuvel met zicht in de verte van de zee en de bergen van de Moniti Siblini aan de andere kant. Ideaal voor mensen die houden van rust. De italiaanse familie is supervriendelijk en Alwin en BIonda zorgen voor een hartelijke ontvangst. Het eten is er lekker en de huisbereide limoncello is de perfecte afsluiter.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Marcel en Annet19-08-2012

Super!!

Deze zomer weer teruggekeerd naar La Cassetta, echter we waren niet de enigen. Vele bekende gezichten (zonder dat we dit van elkaar wisten), dat zegt genoeg. Meerdere gezinnen keren terug naar La Casetta omdat het super gezellig en relaxed is. Dankzij de italiaanse familie en natuurlijk Alwin en Bionda.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Hans en Wilma Baltzer24-07-2012

Deze plek is in één woord GEWELDIG

Wij hebben het genoegen gehad om een klein weekje door te brengen in La Casetta. Wat een prachtige plek en wat een lieve, hartelijke en gastvrije mensen. Ze werken heel hard om het de gasten naar de zin te maken. Papa Giovanni op het land, mama Laura kan fantastisch koken en de dochters Patrizia en Irène werken hard mee. Je voelt je onmiddellijk thuis en we hebben genoten van heerlijke wijntjes, geweldig lekker eten en niet te vergeten de huisgemaakte Limoncello en papa,s brouwsel. We hebben ontzettend genoten en willen heel graag volgend jaar terug. Alle hulde voor de familie en voor Alwin en Bionda van Villa Alwin. Hans en Wilma

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Fam. Van de Weerd13-02-2011

Pure Italiaanse gezelligheid en gastvrijheid!

Als je het echte leven van een Italiaanse boeren familie wilt volgen, dan is dit jouw vakantie! Deze Italiaanse familie is zeer gastvrij en niets is hun teveel. 's ochtends startten wij de dag met een heerlijke cappucchino en het was steeds weer een verrassing wat "mama" voor lekkers had gebakken met haar dochters. 's avonds kan je er ook gebruik maken van het heerlijke Italiaanse eten, met biologische verse groenten en fruit van het land. "Papa" rijdt als attractie de kinderen rond op zijn traktor en het is heerlijk vertoeven aan het grote nieuwe zwembad. Mijn man was gestoken door een horsel en kreeg daar een allergische reactie op rond middernacht. De oudste dochter heeft haar nacht opgeofferd om te assisteren in het ziekenhuis. Daar waren we haar zeer dankbaar voor, geweldige gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Nicole19-08-2010

Fantastische plek met de liefst Italiaanse familie

Wat een fantastische plek dit en wat een super familie, deze mensen is niks teveel, je wordt zo verwend, voor de kinderen wordt alles gedaan, moeke kookt fantastisch en opa komt 's avonds een van zijn brouwseltjes met je drinken, kortom wij hebben 2 fantastische weken gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Fam Beune08-08-2010

Super uitzicht!

Fantastisch weekje gehad bij lieve Italiaanse boeren familie. Ruim appartement (al lagen kinderen op slaapbank) met groot zwembad. Lekker eten bij de boer, lunch of Diner of zomaar elk dag een Cappuccino. 20 min rijden aar zee en in 10 min naar leuk dorpje. Kortom toplocatie en onderdeel van Villa Bionda en eerlijk gezegd beter dan Villa Bionda of Villa Alwin vanwege de privacy.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fam. Beers01-08-2010

Fantastische plek

Mooie apartementen bij een zeer lieve en vriendelijke italiaanse familie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9fam.de haan31-12-2009

Fantastische vakantie gehad

Wij zijn vorige zomer 2 weken op vakantie geweest naar la casetta. In een woord geweldig! De eigenaren Laura en de zeer aardige dochters Irene en Patricia stonden elke dag voor je klaar niets was te veel. Je kon er s'ochtends maar ook s'middags en s'avonds heerlijk echt typisch italiaans eten, heerlijk! De ligging is ook zeer fantastisch mooi uitzicht op de Gran Sasso en de zee. Binnen 15 minuten was je bij zee. Het dorpje was ook echt een typisch italiaans, zeer gemoedelijke mensen en een leuke sfeer en ook had je daar verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten. Al met al een zeer geslaagde vakantie en we komen zeker een keer terug bij deze geweldige mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Familie Bos31-12-2009

Super appartementen

Afgelopen zomer zijn wij op advies van de Boerkampies (Villa Bionda; bekend van Ik Vertrek) 2 weken op vakantie geweest bij agriturismo La Casetta delle Marche.

Niets is teveel gezegd: een prachtige locatie met een waanzinnig uitzicht. De appartementen zijn keurig en netjes en van alle gemakken voorzien. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. De familie is niets te veel, alles kan en mag, Het eten van Mama Laura in het bijbehorende restaurantje is echt heerlijk.

Het echte La dolce Vita beleef je hier! Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

1 tip over Appartement La Casetta delle Marche

• dirksan, 30-08-2012

Ga eens eens anisetta meletti drinken op het tertas van Cafe Meletti in Ascoli Piceno

0 vragen over Appartement La Casetta delle Marche

Appartement La Casetta delle Marche info