Appartement Il Poderino Della Nonna

8.4Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montefiore dell'Aso

Op vakantie geweest naar Il Poderino Della Nonna?

8.4Fantastisch

• 8.2Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Il Poderino Della Nonna voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Il Poderino Della Nonna

• 7Dre02-09-2012

Leuk maar met kanttekeningen

Mooie locatie, vlakbij kust. Hadden nr. 8 dat boven het washok (wasmachines draaien) lag. Ter plekke bleek dit hoger en afgezonderd te liggen van de overige appartementen. Nergens staat is dat het via een stenen trap te bereiken is. Wel van belang voor boekers. Ons terras lag ingebouwd en was erg heet. Iets dat niet dmv de aan het terras gemaakte luifel niet te verhinderen was. Gedurende onze 2 weken 14 schorpioenen in ons huisje dood gemaakt. De eerste troffen wij aan op ons hoofdkussen. Eigenaar doet lakoniek hierover. Eigenaren zijn redelijk vriendelijk. Leuke avond gehad waarbij met alle 'bewoners' en familie van de eigenaar heerlijk is gegeten. Als je geen Italiaans spreekt val je buiten de groep, tenzij je jarenlange gast bent. Zoon zou meer service gerichte houding moeten hebben. bij 2 of 3 weken verblijf krijg je een mand met schoon beddengoed. Huisje wordt tussentijds niet schoongemaakt. Toen een van de andere gasten hier wat van zij was de reactie 'je zit niet in een hotel'.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9H. Werkhoven03-04-2012

Fantastisch verblijf

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen, met een super vriendelijke en gastvrije eigenaar. Een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Harry Rops15-07-2011

Fantatische plek.

Heerlijk om tot rust te komen. Prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar met zijn gezin. Wij komen er nu voor het derde jaar.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9jeanny31-05-2010

geweldig zonder meer!!

we hadden hier een geweldige vakantie - alles OK - een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8A Molen20-07-2009

Keurig verzorgde accomodatie

Il Poderino Della Nonna in Montefiore dell'Aso is een kleinschalig appartementen complex. Er zijn 8 appartementen en die zien er allemaal erg goed verzorgd uit. Inrichting en afwerking van het appartement is keurig. Alles is aanwezig, theedoeken, handdoeken en zelfs schuursponsje met afwasmiddel. Het complex heeft een zwembad met prettig ligstoelen en parasols. Montefiore ligt op loopafstand (met een pittige klim). De oude stadskern is er leuk om door heen te lopen en het lokale restaurant is zeker goedkoop en goed. Dat wil zeggen als je van echt italiaans eten houdt en wilt eten wat de pot schaft (geen menukaart).

Zijn er dan geen minpuntjes op te noemen? Tuurlijk wel. Het douchegordijn is afgezien van het gehannes er mee niet afdoende. De badkamer is na elke douchebeurt zeiknat. Een kleine schorpioen bij de deur was eveneens een onaangename verrassing. Volgens de eigenaar echter met een badslipper eenvoudig dood te slaan en zo geschiedde.

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Appartement Il Poderino Della Nonna

1 vraag over Appartement Il Poderino Della Nonna

• Dana, 27-09-2011

kinderen aanwezig?

De kindvriendelijkheid is me niet helemaal duidelijk. Zijn er veel andere kindjes aanwezig? De speeltuin stelt geloof ik niet veel voor. Zwembad is wel aflopend? Wie weet meer.

Appartement Il Poderino Della Nonna info

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd