Bed and Breakfast Country House I Lauri

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Bed and Breakfast Country House I Lauri
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Country House I Lauri voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige plek

Rai,
27-6-2012

Wij zijn van 10 to21 juni hier geweest met onze 2 kinderen van 12 en 6 jaar. Het waren geweldige dagen in deze schitterende plek tussen de groene heuvels van de Marche en de Adriatische zee met het fijne zandstrand. De eigenaren hebben ons echt thuis laten voelen, en verwenden ons met heerlijke Italiaanse gerechten. De kamers waren erg mooi en smaakvol ingericht en waren superschoon. Het panorama mag ik zeggen, was schitterend, ideaal voor een vakantie om te ontspannen en om één te zijn met de natuur. Er is hier ook een golfbaan bij met 9 holes, en ondanks dat wij geen experts zijn, heeft de eigenaar ons een keer gratis laten spelen. Op ongeveer 6 km afstand , is het mogelijk om naar het strand te gaan, naar een gedeelte waar zij een overeenkomst mee hebben, en hadden daar een parasol, een strandstoel en ligbed ter beschikking.

Volgend jaar gaan we zeker weer terug, vooral om de gastvrijheid, de warmte van de eigenaren, de schitterende omgeving en onvergetelijke uitzicht!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

1 review over Bed and Breakfast Country House I Lauri in het Nederlands

Geweldige plek

Rai
27-6-2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Country House I Lauri in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Country House I Lauri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.