Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

Bed and Breakfast Casa di Bella Vita
9,5

2 tips over Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

LeonieGroot, 14-11-2016
Campofilone hooggelegen bergdorpje met ommuurd klein centrum zeer gezellig met prachtig uitzicht en diverse goede restaurantjes op 4 kilometer van de Adriatische kust en 10 autominuten van de camping. Lokaal bekend om de lokale pasta en het daarbijj behorende feest.
LeonieGroot, 14-11-2016
Montefiore dell'Aso is een pittoresk dorpje gelegen op 6 kilometer van het strand , circa 45 minuten van Monte Sibilini en 4 autominuten vanaf de camping. Prachtig centrum met uitzicht op de kust en de bergen. Uiteraard met kerkje en museum maar vooral geliefd dankzij de gastvrijheid en enthousiasme van de bewoners. Zeer gezellig en lokaal bekend dankzij de diverse zomerse dorpsfeesten