Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

Tonen op kaart

27 reviews over Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

• 2019
    8Tom17-08-2019

Mooi, nette en rustige camping en B&B

Heerlijke week gehad bij Casa di Bella Vita. Lekker tot rust gekomen, ondanks...of juist dankzij, de gezelligheid, de dorpsfeesten, de Ofyre en het toepen. Leonie en Guido zijn een geweldige gastvrouw en gastheer. De campingplekken zijn ruim, mooi gelegen en met voldoende schaduw. Het zwembad is heerlijk, het sanitair netjes en schoon. Aangrenzend dorp is gezellig, met wat horeca, twee supermarktjes en een bakker. Omgeving is prachtig en afwisselend. Kortom, we komen heel graag nog een keertje terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Albert Bos26-08-2018

Genieten, ontstressen, lachen, top locatie!

Wederom genoten van de gastvrijheid van Guido en Leonie. Heerlijke BBQ - en pasta avonden geheel verzorgd, waarbij Guido je van alles laat proeven. Vooral de eigen gemaakte Limonchello met een "bite" is het proberen waard. Uit eigen ervaring kan ik spreken dat de limonchello een medicinale werking heeft. Het verwelkomen van hun gasten is een ware beleving. Guido en Leonie vertellen je van alles over de omgeving en waar je de beste restaurants kunt vinden. Het zwembad en de bar wordt goed onderhouden en wanneer je een keer vergeet je brood bestelling op te geven, dan regelen ze wat voor je. De boomhut en het voetbalveld, is een ware speelparadijs voor de kids. Niet te vergeten het beekje met de heerlijke hangmatten, waar je lekker tot rust kunt komen. (met of zonder boek) Dit jaar voor de 2de keer heen geweest en het blijft een waar paradijsje in de Marken met leuke, kneuterige, dorpfeestjes op korte afstand. Bedankt voor alles popjes.

• 7anomiem23-08-2018

Prima, basic locatie in de Marken.

Wij hebben twee weken gekampeerd met onze vouwwagen op deze camping met 2 jonge kinderen. Prachtige locatie midden in de Marken en perfect voor uitjes en strand bezoeken (10 - 15 min vanaf de camping). Stroom, waterpuntjes, broodservice en koude dranken perfect geregeld op de camping. Eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Douche / WC gebouw is simpel maar schoon, WC zijn helaas niet altijd voorzien van papier en tevens geen zeep bij wasbakken. Na het zien van de reviews en website hadden wij een hogere standaard verwacht van het gehele complex maar na 3 dagen kwamen wij toch een een ''relaxte flow'' dat eigenlijk alles wel okay is. Het is basic maar goed. BBQ en pasta avond zijn erg leuk en gezellig en er is meer dan voldoende te eten! Helaas geen ijs verkoop en ook geen mini market op de camping, dit wisten van tevoren maar hebben we stiekem toch wel gemist merkte we op.
    Top vakantie gehad op een prachtige locatie.

• 8Annemieke18-08-2018

Relaxte en ongedwongen sfeer

Wij hebben twee heerlijk relaxte weken op Casa di bella vita achter de rug. De kinderen hadden veel vriendjes en vermaakten zich goed in het zwembad en met de spelletjes bij de bar. De camping is overzichtelijk en het sanitair basic maar schoon (wc papier zou simpele maar fijne verbetering zijn). Leonie en Guido werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Een kleine tegenvaller was dat het washok beneden dicht moest tijdens ons verblijf. Daardoor was het druk bij de 2 wc’s, douches en afwasbak boven, maar het was vooral een hele klim iedere keer 😅 Ter compensatie werd wel een van de appartementen opengesteld om te douchen. Als het goed is is dit probleem volgend seizoen weer opgelost. Er is heel veel te doen in de omgeving. Mooie plaatsjes, wandelingen en je bent met 15 minuten op het strand. Echt tussen de Italianen. In augustus hebben veel dorpen een feest. Leuk om heen te gaan. Tip: neem goed anti-muggenspul mee.

• 9Maartje09-08-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad bij Guido en Leonie. We waren als een van de eerste op de camping en hebben genoten van de rust en van de gastvrijheid. Je moet hier niet naartoe gaan voor luxe, het sanitair is eenvoudig maar prima. Het zwembad is niet groot maar heerlijk fris. De kinderen hebben vrij kunnen spelen, ze hebben geen speeltoestellen nodig als ze hun gang kunnen gaan. Je kunt gezellig een drankje drinken bij de bar, als je daar zin in hebt. De omgeving is prachtig. We hadden hier weken langer kunnen blijven.

• 7Vd Berg09-08-2018

Gemoedelijke camping in het mooie Le Marche

Ook op basis van de positieve onderstaande reacties naar Casa di Bella Vita gegaan. De ontvangst is prettig en persoonlijk. De camping is ruim op gezet en kinderen hebben alle ruimte om over de camping te dolen en met vriendjes en vriendinnetjes te spelen. Ook de twee honden zijn zeer zachtaardig en door veel kinderen geliefd.

Vanuit de camping rij je binnen 15 minuten naar het strand en zijn de meeste bezienswaardigheden binnen een uur tot 1,5 uur via prachtige routes aan te rijden. Leuke dorpjes om de hoek. S avonds heerst er een rustige sfeer. Ook wij zijn tegen plussen en minnen aangelopen, maar zo uitzonderlijk goed of uitzonderlijk negatief zoals hieronder te lezen vonden wij het nu ook weer niet. Er waren al dan niet onvoorziene problemen met het sanitair en links en rechts verbeterpunten. Guido en Leonie op de voorgrond staan altijd klaar om iedereen te helpen en te woord te staan.Wij hebben een fijne vakantie gehad.

• 3Hans06-08-2018

Nooit meer 😔

Hartelijke ontvangst door aardige eigenaren. Camping voldoet echter niet aan de verwachtingen. Beekje stelt niets voor, opzetzwembad is er niet en sanitair was zeer armoedig en werd gedurende ons verblijf zelfs deels gesloten vanwege onduidelijke redenen. Echt een teleurstelling al met al!

• 4Anoniem04-08-2018

Nooit meer

Mede door de reviews op deze site veel zin om naar de camping toe te gaan. Helaas is dit niet zo goed bevallen. Het sanitair was schoon, maar kapot. Tijdens onze vakantie is het toiletgebouw beneden gesloten waardoor de hele camping (tussen 80-100 mensen) gebruik moest maken van twee toiletten en twee douches. De vergunningen waren nog niet rond. Daarnaast zijn er goede initiatieven, maar worden ze helaas niet voldoende uitgevoerd, waardoor alles half af is. Er is op deze plek zoveel meer mogelijk, jammer! Hopelijk wordt het beter, maar wij gaan er niet meer terug.

• 8EFMW22-04-2018

Heerlijke plek!

Wat een fijne plek in het nog wat minder drukke Le Marche. Het strand is vlakbij en er zijn genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. De plekken zijn ruim en de meeste met schaduw. Met een windje was het met 40 graden goed toeven. Fijne, ongedwongen sfeer op de camping met lekkere cappuccino en koude biertjes bij de bar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Chiara03-10-2017

Beste camping in de regio!!

Heerlijk intiem plekje in het mooi Marche. Alle faciliteiten aanwezig. Zwembar en "bar-restaurant" gedeelte onwijs gezellig! Ook de appartementen zijn goed verzorgd (incl. Airco en fijne douche). Eigenaren kunnen heerlijk koken, en de Ofyr BBQ is fenomenaal. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

2 tips over Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

• LeonieGroot, 14-11-2016

Campofilone hooggelegen bergdorpje met ommuurd klein centrum zeer gezellig met prachtig uitzicht en diverse goede restaurantjes op 4 kilometer van de Adriatische kust en 10 autominuten van de camping. Lokaal bekend om de lokale pasta en het daarbijj behorende feest.

• LeonieGroot, 14-11-2016

Montefiore dell'Aso is een pittoresk dorpje gelegen op 6 kilometer van het strand , circa 45 minuten van Monte Sibilini en 4 autominuten vanaf de camping. Prachtig centrum met uitzicht op de kust en de bergen. Uiteraard met kerkje en museum maar vooral geliefd dankzij de gastvrijheid en enthousiasme van de bewoners. Zeer gezellig en lokaal bekend dankzij de diverse zomerse dorpsfeesten

0 vragen over Bed and Breakfast Casa di Bella Vita

Bed and Breakfast Casa di Bella Vita info