Vakantiehuis Casa Anne

Tonen op kaart

9 reviews over Vakantiehuis Casa Anne

• 9fpersyn23-01-2020

Fantastische locatie, super vakantie

Deze vakantiewoning is prachtig gelegen. Zeer rustig met een schitterend uitzicht. Een mooi en verzorgd zwembad. Het is een mooie, ruime woning met alle nodige comfort waarop niets negatief op aan te merken is. Ook op het terras is het zalig vertoeven. Niettegenstaande de rustige ligging zijn de kust en de bergen vlakbij. Ideaal als je rust en activiteiten wil combineren. Vergeet niet te genieten van de vele prachtige dorpjes in de buurt!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2019
    9Bibiane Cornette18-11-2019

Huis in prachtige omgeving en fantastisch zwembad

Op zaterdag 20 juli 2019 arriveerden we met onze kinderen en kleinkinderen in Casa Anne in Montefiore dell’Aso in Italie. We werden enkele uren voor onze aankomt opgebeld door Anne (de eigenaar van de villa). Haar huishoudster had haar net laten weten dat de vorige huurders erg veel schade hadden veroorzaakt. Toen we arriveerden was alles schoon maar konden we inderdaad de sporen van de vernielingen nog duidelijk merken: schade badkamer en vensters living.De eerste werkdag (maandag) werd dit al hersteld.We hebben het er heel erg naar onze zin gehad in één van de mooiste gebieden van Italië. Voor wie van rust en privacy houdt is dit huis een aanrader!

Bibiane

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10anne15-11-2019

ter verdediging

Zowel de familie Huybrechts als de familie Van Helmond hebben ernstige schade berokkend aan mijn huis,dit in de maand juli 2019.Dit had overigens repercussies voor de beide families die na hen kwamen maar die dit zeer sportief hebben aanvaard.Na het terecht inhouden van hun respectievelijke waarborgen namen zowel Huybrecht als Van Helmond wraak dmv vernietigende reviews.Jammer!

Zakelijk gereisd in juli 2019

• 9Dhr. Vanderlinde13-11-2019

Zalig weekje Marken, pure Italiaanse beleving

Thuiskomen in Italië, je hebt vanuit het huis een prachtig zicht op de heuvels en Ripatransone. Omringt door de geluiden van de natuur kan je de plukklare vijgen en druiven zo nemen uit de tuin. Heerlijk verfrissend zwembad met eveneens een prentkaarten uitzicht. Het huis is ruim, net en voorzien van alle nodige materialen, zalig om de ramen open te slaan en op de terras te zitten vertoeven. Badkamer ruim en voorzien van alles ( lavabo was in herstelling van vorige huurders) Je geraakt hier onmiddellijk "in the mood" voor "La Dolce Vita" of voor de kunst van het niets doen! In Montefiore heb je de zalige Miranda voor de Aperitivo of je zet je gewoon op het terras van de plaatselijke cafe met uitzicht op een streepje Adriatische kust. De kust en de bergen zijn vlakbij net zoals ieder schilderachtig dorpje van de Marken. Een ideale uitval basis voor wie de pure Marken wil ontdekken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2Huybrechts10-08-2019

Een onhygiënisch krot: Nooit meer

2 jonge gezinnen die er een week verbleven eind juli 2019: bij aankomst was er in het hele huis en vooral de bovenverdieping een keverplaag. Duizenden diertjes op muur, plafond, bed, aanrecht, enz. In de filter vh zwembad dreef een dode muis en dode hagedis, waarschijnlijk reeds enkele dagen. Bovendien wespenplaag thv zwembad en terras. Op het einde van de week alle afvoerleidingen verstopt. Volledige waarborg (300€) kwijt voor loodgieter en vuil zwembadwater waarvoor wij verantwoordelijk geacht door Anne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4w van helmond31-07-2019

“Casa Anne, een slecht onderhouden teleurstelling”

Casa Anne gehuurd voor 10 dagen in juli 2019. Enorme stankoverlast door grote varkensstal op afstand van 500 meter. We hebben dit al van te voren gezien op google maps maar eigenaar zweerde bij hoog en laag dat er geen stankoverlast zou zijn. Deze is er wel degelijk!!!! Vaak konden ramen en deuren niet open door de stank van buiten en in het huis is een penetrante schimmelgeur. Het huis zelf is slecht onderhouden. Alle horren kieren waardoor je alsnog veel last hebt van ongedierte (wantsen, kakkerlakken, muggen). De airco is oud en verschimmeld en op zo'n manier geplaatst dat hij onbruikbaar is (in trapgat gericht naar zolder). Zeer oude keuken met koelkast met defect rek en gaspit die niet aankan. Achteraf beschuldigde de eigenaar ons van deze gebreken en ondanks zeer hoge huurprijs kregen wij onze borg niet terug en gezien de verhuurder niet is aangesloten bij een organisatie trek je aan een kort eind. Wees gewaarschuwd!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

10nicole02-08-2017

erg gelukkig met onze vakantie in casa anne

het mooie huis in een prachtige omgeving en vooral het nieuwe zwembad,voor de kinderen, een absolute topper...Ook dicht bij de zee waar je heerlijk kunt sporten en wandelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9henk de jonghe30-05-2014

hele mooie omgeving en schitterende woning!

we hebben enorm genoten van dit verblijf! alles was tot in de puntjes georganiseerd en was ver bonven onze verwachtingen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

0 tips over Vakantiehuis Casa Anne