Bed & Breakfast Angeli di Montefiore

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

12 Reviews over Angeli di Montefiore

• 10Wurdemann family01-09-2014

Wonderful holiday with wonderful people!

We had a great holiday with Heike and Rudy! Our kids had the time of their life at the campsite, and we enjoyed the beautiful views, the relaxed atmosphere, the friendly guests and the good food. We stayed at the campsite and not in the appartements. The campsites are spacious and have enough shade. The small village of Montefiore del' Aso, with a few cute restaurants, is at 5 minutes walking distance. The personel is very friendly and accommodated us in many ways. Yoga in the mornings are a big bonus.

• 9Saskia01-09-2014

Survival? Genieten!

Ook een beetje als reactie op een vorige bezoeker die het over 'survivallen' had: Als je gewend bent aan kleine rustieke campings, dan is dit echt geen 'overleven' alleen. Een Italiaanse camping waar je echt de ruimte om je tent heen hebt, waar je prachtig uitzicht hebt. En waar je gebruik kunt maken van het zwembad, de sauna, de yogalessen, de klimmuur en de buitenkeuken. De douches zijn nogal minimaal. Dat is waar. En daar wen je best aan. De kinderen hebben dit jaar weer direct vriendjes gemaakt en wij hebben genoten van het rustige tempo, luieren met een drankje uit de zelfbedieningsbar, loopje naar de bakker of de pizzeria in het park, etc.

• 5Johan Franck13-08-2014

Dubbel gevoel

Op een van de mooiste locaties van Italië kozen we dit jaar voor een minder commerciële campinginvulling van onze vakantie. In plaats van een megacamping, lekker kleinschalig. Dat is gelukt! Deze accommodatie is niet geschikt als (mini)camping, de faciliteiten zijn ver beneden de maat en tevens niet als zodanig gecommuniceerd.

Bij de vier beschikbare douches voor 10 campingstaanplaatsen sta je letterlijk tussen schuttingen met open rabatdelen en een armoedig spatzeiltje te douchen, dat overigens met een kleine windvlaag ervoor zorgt dat de hele camping kan meekijken. Overigens is hebben we een week lang koud gedoucht daar de zonneboiler niet goed werkt.

Door de grote hoogte verschillen is het haast niet te doen om überhaupt met bepakking je plaats te bereiken. Elektriciteit is overigens ook niet aanwezig op de staanplaatsen.

Dus zoek je geen vakantie, maar een survivaltocht op een fantastische locatie tegen de prijs van een 5-sterren camping dan ben je hier aan het goede adres.

• 10Nicole08-09-2013

Entspannung pur!

Herrliche Lage, tolle Gastgeber, sehr schöne Atmosphäre auf dem Campingplatz, wunderbare Yogastunden, leckerer und sehr gesellschaftlicher Pizzaabend, herrlicher Pool mit Blick zum entfernter gelegenen Meer. Was soll ich sagen? Es hat für uns einfach alles gestimmt! Vielen Dank an euch, Heike und Rudi! Wir konnten echt die Seele baumeln lassen!

• 10Roland Gorissen04-09-2013

Super fantastische plek

Toen wij aankwamen, waren wij gelijk verliefd op deze plek. De ligging, het huis, het zwembad en de appartementen, alles klopte. Vanuit het zwembad heb je een schitterend uitzicht over het dal, de zee en het leuke dorpje Montefiore. Rudy en Heike zijn zeer lieve en gastvrije mensen, ze geven nuttige tips over de omgeving en je kan ze alles vragen, niks is hun teveel. De pizza avond was top, met zelfgemaakte pizza's. Kortom een plek waar wij zeker terugkomen!!!

• 10Ann Vermaercke02-09-2013

ons tweede bezoek was opnieuw fantastisch

Een klein stukje paradijs in een fantastisch land. Heike en Rudi is het perfecte gastgezin. Dicht bij de Adriatische kust, veel mooie dorpen, steden en landschappen. Alles is hier perfect.

• 10Anne Weike Noorman02-09-2013

Little paradise in Italy

Heerlijk plekje om even rustig bij te tanken. De kinderen vinden het er fantastisch. Je kan iedere ochtend heerlijk meedoen met de yoga, of gewoon rustig ontbijten in de schaduw op het terras. Het dorpje bovenop de berg is charmant en je kan er terecht voor de dagelijkse boodschappen en er is keuze uit enkele restaurants.

• 10ruudenanniek01-09-2013

voor de derde keer een heerlijke vakantie

Als je voor de derde keer op dezelfde plek wilt terugkomen dan moet het wel bijzonder zijn. Wat een heerlijk relaxte plek is dit! Bijzonder lieve eigenaren, mooie omgeving, lekker en gezond eten, fijne sfeer, klimmuur, zoutwaterbad, yoga, buitenkeuken, fruit plukken als je honger hebt, dorpje op loopafstand en zee in de buurt. Wij gaan vast nog een keer terug (en we zijn niet de enigen die dat doen...)

• 9Simone Bakker01-09-2013

Prachtig verzorgd plekje

Bijna 2 weken hebben we op een ruime campingplek tussen de olijfbomen gestaan, de plek had niet zo veel schaduw als de plekken aan rand van de camping. De buitenkeuken en het super mooi gelegen en goed verzorgde zwembad met fijne ligbedden maakten veel goed. Voor de kinderen was het een groot feest, de trampoline, de mega schommel en het rondstruinen op de camping met poezen en schildpadjes hagedissen en vlinders. 's ochtends heerlijk brood op bestelling, drankjes op rekening uit de koelkast en de overheerlijke cappuccino's hebben er voor gezorgd dat we een luxe kampeerervaring hebben gehad. In de omgeving is veel mooi te zien het strand is goed aan te rijden en makkelijk parkeren.

• 9Saskia30-08-2013

Prachtige plek, kleinschalig maar luxe

Eigenaren Rudi en Heike doen hun best om de vakantie van hun gasten in de appartementen en de tenten tot een succes te maken. Er is een buitenkeuken en zelfbedieningsbar, eens per week pizza, eens per week barbecue en eens per week gezamenlijk uit eten. Het zwembad is gevuld met zout water ipv chloor, heel fijn. Er zijn ongeveer acht tentplekken in de olijfboomgaard. Ze hebben allemaal een deel van de dag schaduw. Mooie ligging: vrij uitzicht op de vallei, de dorpjes aan de overkant en ver weg de zee. Kijk je omhoog dan zie je het dorpje Montefiore dell'Aso, waar je cafeetjes en een supermarkt hebt. 's Ochtends volgde ik yogalessen bij Heike, een heerlijke manier van opstaan. Mijn zoon heeft een kinderyogales gevolgd en geklommen op de muren van het huis. Enige minpuntjes: veel kleine muggen (insmeren!), flinke prijs (ons gezin was per nacht ca 50 euro kwijt)

Bed & Breakfast Angeli di Montefiore info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met