Camping Agriturismo I Cigni

Tonen op kaart

7 reviews over Camping Agriturismo I Cigni

• 9Gerard28-07-2017

Italie op zijn best

Mooi agriturismo met een lieve gastvrouw. Korte afstand vd kust.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Degroot24-07-2016

Wederom super

Voor de derde keer, wederom genieten. 2 seizoenen op de camping met vrienden en nu luxe een appartement. Ps als je toch die beoordeling leest van ruud dan weet je genoeg wat voor type dit is, niks is goed en een hoop stampij gemaakt !! Een 2 voor dit landgoed, ik ben benieuwd hoe deze man zelf woont....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Anne14-02-2016

Aanrader voor de liefhebber van le marche

I Cigni geboekt via hun kennissen, gewoon duidelijk en super vriendelijk geholpen. Patrizia runt de agriturismo, een schat van een vrouw en gek op kinderen. Ze proberen als er al iets is alles netjes op te lossen. Neem wel en woordebook mee want ze spreken geen engels, maar dat heeft natuurlijk ook zijn charme.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 2Ruud15-01-2016

Boventerrein een ramp

Goed: Wij geloven dat je op het beneden gelegen terrein van I Cigni heel prettig kunt verblijven. Niet goed: Dat ons iets heel anders voorgespiegeld was dan waar we terecht kwamen. Oorzaak: verkeerd voorgelicht door een Nederlands echtpaar die het boventerrein namens Patricia voor je boeken. Dit terrein is, zoals ook in een ander review te lezen valt, zeer ongeschikt om te kamperen. Slechte faciliteiten, het terrein is zwaar in verval, ondergelegen restaurant niet in gebruik, je zit 500 meter van I Cigni zelf. Als je contact krijgt met een Nederlands echtpaar, die overigens zelf een agriturismo runnen in de Marken, geloof dan niets van wat ze voorspiegelen over het boventerrein. Wij weigerden boven te kamperen, verbleven die nacht in een overigens prima appartement wat bij het zwembad lag en zouden de andere dag een beneden gelegen plek krijgen, aangewezen door Patricia. Deze bleken onmogelijk: 1 op een helling, onmogelijke plek, 1 op een te kleine plaats, 1 in de tuin van een appartement dat gewoon gehuurd was... We moesten heel veel stampij maken om de hoge aanbetaling terug te krijgen. Hiervoor hadden we ter plekke hele onprettige gesprekken met het Nederlandse stel dat voor ons geboekt had en met Patricia zelf. Zij gaf heel duidelijk aan dat het bovengelegen terrein niet van haar was. Het Nederlandse stel sprak dit geheel tegen. Zij probeerden dit voor Patricia te verhuren omdat ze zelf geen Nederlands sprak. Overigens werden we enorm gesteund door een aantal gasten die er ook verbleven en een onbevredigend gevoel hadden, ook over het beneden gelegen terrein.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6annet31-08-2014

Een vakantie met een verhaal!

Camping I Cigni heeft twee kampeerterreinen die ongeveer 500 meter uit elkaar liggen. Het ene deel van de camping ligt bij de receptie en een kleine speeltuin. Het andere deel ligt hoger bij het zwembad/restaurant en het voetbal/tennisveld. We waren aan dit adres gekomen van een andere camping. De informatie die men ons vooraf heeft verstrekt kwam voor een deel niet overeen met de werkelijkheid. Vijf nachten hebben we gekampeerd op het hogere gedeelte, omdat onze tent niet paste op de toegewezen plek op het campinggedeelte bij de receptie. De olijfbomen waren te klein en onze tent paste daar niet onder. We hadden een aanbetaling gedaan dus er zat niets anders op dan onze tent neer te zetten op het hoger gelegen campinggedeelte 500 meter verderop. De plekken zijn groot, maar wij stonden daar alleen en dan is het er te eenzaam.( Deze plekken staan afgebeeld op de site van I Cigni.) Het sanitair laat te wensen over. Douchen etc. deden we 500 m verderop.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Marlou.19-08-2014

Aanrader

Op toplokatie gelegen halverwege de kust en Montefiori dell,Aso Agriturismo met minicamping en 8 appartementen. Hier word nog op biologische wijze wijn en olijfolie geproduceerd welke je kan kopen van de zeer vriendelijke eigenaren. Als je het pure Italie wilt beleven is dit de ideale plek.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9monic schijvenaars15-08-2014

Heerlijke authentieke agri, in de heuvels, bij zee

I Cigni is een groot landgoed, in authentieke staat, met eenvoudige maar prima voorzieningen. Je kampeert er tussen de olijfbomen, met schaduw! Voor de campinggasten zijn er 2 badkamers (dat is een beetje weinig, maar het werkt, er zijn tenslotte maar 10 plaatsen). Verder kun je er verblijven in een appartement of B&B. Samen deel je een zwembad dat iets afzijdig ligt van de camping, waar je ook wat kunt drinken. De eigenaresse Patrizia spreekt alleen Italiaans, is heel gastvrij en doet haar best het iedereen naar de zin te maken. Ze organiseert elke week een bbq oid. Op de agri vind je vooral Italianen en Nederlanders (met kinderen in de leeftijd tot 12 jaar). Onze zoontjes van 9 vermaakten zich prima met de lieve honden die losliepen, het voeren van de zwijnen of het struinen over het terrein. En niet te vergeten: er is een mooi klein overdekt terras met goed werkende wifi.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014