Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

9.7Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montefano

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

119 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• 2019
    10Wil en Til Janssen01-05-2019

Deze week was leerzaam, gezellig en verrassend!!

Wij mochten dit jaar voor de 4de keer verblijven bij La Vecchia Scoula. Dus bijna een lustrum. Dit keer hebben wij ons aangesloten bij een Taalweek en hebben wij onder leiding van Dietrich A Presto en 4 medecursisten een geweldige week mogen beleven. Italiaans op Locatie. Wij zijn op en top verzorgd door Gonnie en Jurgen. Dagelijks verzorgden zij o.a. een heerlijke lunch. Ook praktijklessen in de omgeving (Inkopen op de markt - Stadswandeling - Wijnproeverij - Filmavond ) waren op en top voorbereid door hun in samenwerking met Dietrich. Cappello !!! Wij hebben er nog enkele dagen aangeplakt om het geleerde in de praktijk te brengen en heerlijke wandelingen te maken.

Gereisd met partner in april 2019

• 10D Brix30-04-2019

Magnifico

Wij hebben enorm genoten van de omgeving, ambiance en gastvriendelijkheid van La Vecchia Scuola en van Gonnie en Jurgen. Alles tijdens deze taalweek was tot in de puntjes verzorgd. Wij willen er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Matti Paulissen30-04-2019

Geweldige locatie en gastheerschap. Een warm bad!

Deze B&B staat op een geweldig mooie plek in de Marke. 's morgens een zalig ontbijtje met uitzicht op de heuvels bij een opkomend zonnetje. En 's avonds genieten van de heerlijke huiswijn. De kamers zijn mooi, stijlvol en schoen. Maar wat het verblijf echt tot een feestje maakt zijn de goede zorgen van Gonnie en Jurgen. Alsof je bij vrienden op bezoek gaat. Altijd vriendelijk en behulpzaam en altijd met een lach, hoe druk ze ook zijn. Ik ben al op veel locaties geweest in Italie, maar deze staat met stip bovenaan!!! Zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Antoine29-04-2019

Geweldig, we gaan zeker nog een keer terug.

We hebben geweldig genoten van het heerlijke eten en wijnsoorten, de prachtige accommodatie en het oogverblindende landschap. Gonnie en Jurgen weten als geen ander wat gastheerschap inhoud. Er is veel te zien en te doen in de directe omgeving. Een absolute aanrader voor liefhebbers van rust, landschap, kwaliteit, zee en la dolce vita!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Astrid14-04-2019

Super!

Het eerste vriendinnenweekend, georganiseerd door La Vecchia Scuola... van aankomst tot vertrek werden mijn vriendin en ik in de watten gelegd. Wat een super weekend! Dankjewel Gonnie en Jürgen ... in mei kom ik terug met Fred!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Bert26-11-2018

B&B ++

Heerlijke plaats om te verblijven, top locatie, mooie ruime kamers en meer dan gastvrij.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Marieke25-11-2018

Heerlijk genieten

Wij hebben heerlijk genoten van een onvergetelijke vakantie in deze fantastische B&B. Een hartelijk welkom op zo n mooie plek van de eigenaren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een ontzettend goed ontbijt, leuke tips en weetjes en aan alles is gedacht. Zeker aan te bevelen, maar ook zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marga van Sambeek01-11-2018

Mooi!

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Johnny & Mia04-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten en mooie natuur. Zeer vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan voor hun gasten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Christel03-10-2018

Genieten in stijl! Indrukwekkend.

Deze bed & breakfast is prachtig gelegen, formidabel uitzicht. Je kan er genieten in alle rust en alle comfort is aanwezig. Bovendien wordt hier een heerlijk ontbijt geserveerd. Het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, gezellige stadjes en bovendien zijn er zeer goede restaurantjes in de buurt. Ook een dagje luieren aan het zwembad is hier een aanrader. De ligbedden zijn bovendien van een uitstekende kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2018

6 tips over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Mayke Herberts, 30-11-2019

La Vecchia Scuola is een riante vakantiewoning met sfeervolle kamers en authentieke Italiaanse ornamenten.

Vanuit de tuin geniet je van een zwembad met prachtig uitzicht op de heuvels van Le Marche.

De accommodatie heeft Nederlandse eigenaren en ligt een klein halfuurtje van zee (aan de Adriatische kust) en het vliegveld van Ancona (Falconara).

De tweepersoonskamers zijn comfortabel en ieder voorzien van eigen badkamer.

• Mayke Herberts, 25-05-2019

Er is een leuke video op YouTube van Zoover met tien beste B&B’s van Italië. Deze B&B staat op nummer zeven! Zie: https://youtu.be/j6BlcdasESA

• Gonnie, 21-01-2016

De zee en het strand zijn op 20 minuten rijden. Bezoek schitterende badplaatsen of plekjes als Sirolo of Porto Recanati.

2 vragen over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Niels, 24-04-2019

Electrische auto

Is er wellicht iemand die ons kan aangeven of we in de buurt een electrische auto, Tesla model3, kunnen laden?

• Eddy en José Doomen, 17-04-2018

hoe er naar toe auto of vliegtuig?

Wij twijfelen of we met het vliegtuig zullen gaan en dan een auto huren of met de auto er naar toe. Wie heeft tips? In de maand augustus.

Bed and Breakfast La Vecchia Scuola info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar