Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

9.7Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montefano

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

119 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• 2019
    9Frans & Sandra Müller14-07-2019

Super!

Wat een prachtige locatie en wat een fijne gastheer en gastvrouw!

Alles op en top verzorgd, van de zeer ruime kamers, het heerlijke ontbijt, het zwembad en de prachtig tot in de puntjes bijgehouden bloemen en plantentuin met diverse leuke zitjes.

Met prachtige zand of kiezelstranden binnen 20 minuten rijden een ideale plek om tot rust te komen of om juist de omgeving te verkennen, Gonnie en Jurgen geven je graag tips en adviezen voor daagjes uit.

Wij komen er zeker terug!

• 10Eric en Anita01-07-2019

Geweldig

We hebben een fantastische week gehad. We hebben genoten van de gastvrijheid van Gonnie en Jurgen, het uitgebreide ontbijt, het gezamenlijke diner, de ruime schone kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad en de rust. Alles is perfect geregeld. Ze hebben ook veel tips voor restaurants en uitstapjes in de omgeving. Kortom top gastvrouw en gast heer.

• 10Jantine en Willem23-06-2019

La Vecchia Scuola = La dolce vita in optima forma

We hadden hoge verwachtingen na onze oriëntatie op ons verblijf in La Vecchia Scuola. En, om meteen met de deur in huis te vallen: Al onze verwachtingen zijn meer dan uitgekomen en zijn zelfs overtroffen. Wat een pareltje hebben Gonnie en Jurgen midden in het schitterende Le Marche gerealiseerd. Alles ademt gastvrijheid, vriendelijkheid, ontspanning en gezelligheid uit. Vanaf het eerste contact voel je je hier direct thuis bij vrienden. Gonnie en Jurgen runnen deze B&B met zoveel liefde en passie dat je dit direct voelt als je bij La Vecchia Scuola bent. Of je nu graag meer of minder privacy, een gewillig luisterend oor, tips, aanbevelingen, wensen etc. wilt, alles is mogelijk en zij voelen dit per 'soort' gast ook erg goed aan. Geen vraag is voor deze 2 hele lieve en gedreven mensen te veel en aan hun, de accommodatie en de schitterende omgeving zal het zeker niet liggen als je geen fijne vakantie hebt ;-)

• 10Ad en Lian20-06-2019

Voor ons de beste b&b, die we hebben meegemaakt.

We hebben in alle opzichten een geweldig verblijf gehad. Het was een mooie b&b met een lieve, gezellige gastheer en gastvrouw. We hebben een leuke pizza/filmavond meegemaakt. En niet te vergeten een gezellige dineravond met de gasten die er verbleven. Gonnie en Jurgen hebben bijzonder hun best gedaan om het iedereen naar hun zin te maken. Top, echt een adres om terug te keren!

• 10Petra18-06-2019

Een heel mooi en zuiver b&b heel gastvrije eigenaren heel mooie kamers mooi uitzicht en lekker ontbijt met eigen gebakken brood eitje naar keuze en wat wij ook heel leuk vonden was dat je s'avonds met de andere gasten nog wat kon drinken .

• 10Pieter en Liesbeth02-06-2019

Topper in de Marche

Topper in de Marche

Wat een geweldige locatie, zowel onderkomen als omgeving. Wat een ontvangst, vriendelijkheid en behulpzaamheid. Zat het weer ons niet meteen mee, Gonnie en Jurgen weten het wel om het je naar je zin te maken. Organiseren van lokale uitstapjes (wijnproeverij, wandeling, dorpsfeesten) horen hier ook bij. Bij het ontbijt de niet te missen eivariatie van Jurgen, avondje zelf koken voor de gasten met de Tiramisu van Gonnie. Heerlijk. Een geweldig team (samen met hun maatjes Scooter en Rosso).

Voor ons een Topper die om een herhaling vraagt

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Antoine, Lenneke & Milo27-05-2019

Geweldig!

Fantastisch verblijf gehad. Genoten van de mooie vergezichten! Mooiste locatie in Italië. In alle opzichten een vakantie om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Mat en Nelleke25-05-2019

Een fantastische Bed and Breakfast

Hier is echt alles goed aan. De B&B ligt op een prachtige locatie in Le Marche. De kamer en de badkamer zijn top. Het ontbijt, door Gonnie en Jurgen met liefde klaargemaakt, wordt buiten geserveerd, waar je een adembenemend uitzicht hebt. Gonnie en Jurgen zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam. Een B&B om bij iedereen aan te bevelen. Wij gaan er zeer zeker terug naar toe !

Gereisd met partner in april 2019

• 10Bart elsten18-05-2019

aanrader!

Heerlijk! Wat een gastvrijheid en een kwaliteit. Mooie omgeving om echt tot rust te komen. Als je echt italy wil zien dan is Marche een aanrader. Niet overlopen door toerisme authentieke steden met heerlijk eten tussen de italianen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Anita en Peter08-05-2019

Wondermooie plek met prachtige mensen.

Een prachtig stukje Italie waar we van harte welkom waren. Onder het genot van een drankje kregen we fijne informatie over hun mooie b/b en de omgeving. De kamer was van alle gemakken voorzien en iedere morgen stond er een heerlijk ontbijt klaar. Het uitzicht vanuit de tuin is fantastisch. Jurgen en Gonnie hadden een pizza avond geregeld en een Italiaanse film onder hun mooie veranda. Samen met de andere gasten hebben we een mooie avond beleefd. Jurgen en Gonnie bedankt voor jullie gastvrijheid!!

Gereisd met partner in mei 2019

6 tips over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Mayke Herberts, 30-11-2019

La Vecchia Scuola is een riante vakantiewoning met sfeervolle kamers en authentieke Italiaanse ornamenten.

Vanuit de tuin geniet je van een zwembad met prachtig uitzicht op de heuvels van Le Marche.

De accommodatie heeft Nederlandse eigenaren en ligt een klein halfuurtje van zee (aan de Adriatische kust) en het vliegveld van Ancona (Falconara).

De tweepersoonskamers zijn comfortabel en ieder voorzien van eigen badkamer.

• Mayke Herberts, 25-05-2019

Er is een leuke video op YouTube van Zoover met tien beste B&B’s van Italië. Deze B&B staat op nummer zeven! Zie: https://youtu.be/j6BlcdasESA

• Gonnie, 21-01-2016

De zee en het strand zijn op 20 minuten rijden. Bezoek schitterende badplaatsen of plekjes als Sirolo of Porto Recanati.

2 vragen over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Niels, 24-04-2019

Electrische auto

Is er wellicht iemand die ons kan aangeven of we in de buurt een electrische auto, Tesla model3, kunnen laden?

• Eddy en José Doomen, 17-04-2018

hoe er naar toe auto of vliegtuig?

Wij twijfelen of we met het vliegtuig zullen gaan en dan een auto huren of met de auto er naar toe. Wie heeft tips? In de maand augustus.

Bed and Breakfast La Vecchia Scuola info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar