Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

9.7Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montefano

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

119 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• 2019
    10Peter Verharen29-08-2019

Onvergetelijk!

Echte gastvrijheid bestaat nog!! Ik ben samen met mijn vrouw en dochter (16) 7 nachten bij La Vecchia Scuola geweest. De locatie is gewoonweg in 1 woord samen te vatten: TOP!
    De ligging van La Vecchia Schuola is geweldig. Mooi op een van de heuvels vlak bij het pittoreske Montefano met een uitzicht waar je u tegen zegt. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht. Een mooi aangelegde tuin met diverse zitjes. Fantastisch zwembad met uitzicht over de heuvels van Montefano. De ligging is ideaal voor uitstapjes naar de zee of pittoreske dorpjes, bergen of druipsteengrotten. Gonnie en Jurgen hebben altijd goede suggesties over wat je die dag kunt gaan doen. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9N. Haeck30-07-2019

Toppie, een echte aanrader!

Gonnie & Jurgen, Jullie notering bij de 10 allerbeste B&B’s van Italië is niet zomaar komen aanwaaien! Op heel korte tijd hebben jullie met La Vecchia Scuola een mooi en goed doordacht verhaal neergeschreven: heel knap! Wij hebben volop genoten van jullie mooie & verzorgde accomodatie met schitterend panorama, maar bovenal van jullie warm onthaal en ongedwongen beschikbaarheid met leuke tips en weetjes i.v.m. leuke eetadresjes en gezellige dorpjes en steden.

Un posto da ricordare e tornare! Mantenere il buon lavoro!

Ciao la bella Italia Arrivederci Le Marche

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Marcel en Marjo30-07-2019

Fantastisch verblijf in alle opzichten!

Vakantie vieren bij La Vecchia Scuola is pure ontspanning in een prachtige, schone accomodatie. De ligging is geweldig, zowel de plek als het uitzicht vanuit een mooi aangelegde tuin. Gonnie en Jurgen zijn zeer gastvrij, denken mee over het maken van uitstapjes, eetadresjes etc en maken het verblijf heel fijn door de persoonlijke benadering! De film en pizza avond hadden voor ons een meer dan toegevoegde waarde. Wij hopen hier zeker nog een keer naartoe te gaan!

• 10Chris & Christel27-07-2019

Superfragilisticexpialidocious

Ik heb een "probleem" ! Ik kom SUPERLATIEVEN TEKORT om onze week bij La Vecchia Scuola te omschrijven, en ik overdrijf echt niet. Prachig authentiek verblijf in een nog prachtigere omkadering, heel mooi gerenoveerd maar met respect voor oude elementen van het gebouw. Staan altijd klaar met woord & daad om al hun gasten een super relaxte vakantie te bezorgen. De kamers zijn echt mega groot en van alles voorzien, ook het sanitair is pico bello. Prachtig & mooi verzorgde tuin met zwembad, voldoende zit- en lig gelegenheid om in het zonnetje (of in de schaduw) te genieten met een uitzicht om "U" tegen te zeggen.Lekker ontbijt met zelf gebakken brood, en eitjes op bestelling die Jurgen met liefde op een bord tovert elke morgen. Als je info wil over de te bezoeken stadjes, bezienswaardigheden, stranden, lekkere plekjes om gaan te eten ... Jurgen is op dat vlak een wandelende encyclopedie. Grazie e grandi baci, Gonnie & Jurgen xxx

• 10Ingrid25-07-2019

Super fijne B&B op een prachtige locatie

Alles begint al bij het je aankomst. Wat een warme ontvangst. De kamers zijn meer dan doorsnee en van alle gemakken voorzien. Noem ze gerust luxe. Een heerlijk bed, een uitgebreid ontbijt en de rust...... Wat wil je nog meer? Misschien een airco? Die is er voor de liefhebbers hoewel de dikke muren en de luikjes het ook prima koel houden . Het zwembad mag er ook zijn. Wij boften ook nog met leuke medegasten om ‘s middags of ‘s avonds wat mee te drinken of om gezellig samen mee te eten. Deze B&B is een echte aanrader!!

• 9Jurrie & Tineke25-07-2019

Geweldig!

Wij zijn in juli verbleven in La Vecchia Scuola. Een geweldig B & B gelegen in de prachtige heuvels van Le Marce, gerund door een toppaar, Gonnie & Jürgen. De ligging is perfect. Zo rijd je in relatief korte tijd naar allerlei mooie ( bad)plaatsen en dorpjes. Het gebied is gewoon een genot om doorheen te toeren. De B & B heeft een prachtige tuin met verschillende leuke zitjes en een nieuw zwembad met ligbedden. Zelfs voor badlakens wordt gezorgd! De kamers zijn in authentieke stijl en met veel smaak ingericht. We hebben er lekker geslapen en het is er zo heerlijk rustig. Het ontbijt is gevarieerd met eigen gebakken brood ( wat je door het hele huis rook ;-) fruit, zelfgemaakt jam, eitje en een lekkere cappuccino. Wij waren enorm verrast door alles wat Gonnie en Jürgen voor hun gasten doen en laten. Ze hebben goede en nuttige tips voor een dagje uit of een goede eetgelegenheid. Een stel vol passie voor hun droom!

• 10Steffie22-07-2019

Geweldig!

Alles bij La Vecchia Scuola is geweldig, natuurlijk het uitzicht, dat is gewoon adembenemend maar ook de smaakvol ingerichte kamers, het hele lekkere ontbijt met elke dag eigen gebakken brood, een vers gebakken eitje enz. En dat lekkere ontbijt nuttig je dan aan de tafel op het terras met het fantastische uitzicht. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en dat werd voornamelijk mogelijk gemaakt door de hartelijke ontvangst, goede zorgen en gezellige praatjes met Gonnie en Jurgen, een echte aanrader dus! Wij gaan zeker nog eens terug :)

• 10Kees en Ria Kuipers19-07-2019

Meer dan fantastische locatie.

Het is een prachtige locatie in Montefano met een super gastvrije gastvrouw en gastheer. Zij zijn pro actief en lopen net dat stapje harder, geen moeite is hen te veel. We hadden een gewéldig verblijf en gaan in 2020 weer. Hebben het ook meteen vastgelegd.

• 9Anton Filippo14-07-2019

Volgend jaar weer....

Als je nou zoekt naar luxe, rust, mooie omgeving, een mooi ontbijt en een lekker bed ..... en fijn gezelschap om ‘s avonds een wijntje mee te drinken, misschien een keer samen de maaltijd te nuttigen....? Nou, hier dus .... o ja, dat zwembad voldoet ook aan alle wensen. Twijfel is onnodig... hier kan je gewoon naar toe....

• 10Elly en Jen Elshout14-07-2019

Super en geweldig verblijf.

Gonny en Jurgen zijn super vriendelijk en staan dag en nacht voor je klaar, niets is te veel. De locatie is schitterend en het verblijf is super, mooie ruime kamers zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Het dagelijks ontbijt is van zeer goede kwaliteit en er is ruim voldoende keus, een aanrader is de gebakken en gekookte eieren deze worden lekker klaargemaakt door Jurgen. Het zwemad, de ligbedden en de relaxstoelen zijn van hoge kwaliteit. Jurgen geeft geweldige uitleg over de heerlijke wijnen en de locale restaurants en Gonny zorgt voor de aanvullende informatie over de beste leuke bezienswaardigheden. Geweldig is het eten dat zij 1 x per week bereiden en heel gezellig is de Italiaanse film avond. Kortom een super verblijf.

6 tips over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Mayke Herberts, 30-11-2019

La Vecchia Scuola is een riante vakantiewoning met sfeervolle kamers en authentieke Italiaanse ornamenten.

Vanuit de tuin geniet je van een zwembad met prachtig uitzicht op de heuvels van Le Marche.

De accommodatie heeft Nederlandse eigenaren en ligt een klein halfuurtje van zee (aan de Adriatische kust) en het vliegveld van Ancona (Falconara).

De tweepersoonskamers zijn comfortabel en ieder voorzien van eigen badkamer.

• Mayke Herberts, 25-05-2019

Er is een leuke video op YouTube van Zoover met tien beste B&B’s van Italië. Deze B&B staat op nummer zeven! Zie: https://youtu.be/j6BlcdasESA

• Gonnie, 21-01-2016

De zee en het strand zijn op 20 minuten rijden. Bezoek schitterende badplaatsen of plekjes als Sirolo of Porto Recanati.

2 vragen over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Niels, 24-04-2019

Electrische auto

Is er wellicht iemand die ons kan aangeven of we in de buurt een electrische auto, Tesla model3, kunnen laden?

• Eddy en José Doomen, 17-04-2018

hoe er naar toe auto of vliegtuig?

Wij twijfelen of we met het vliegtuig zullen gaan en dan een auto huren of met de auto er naar toe. Wie heeft tips? In de maand augustus.

Bed and Breakfast La Vecchia Scuola info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar