6 tips over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Mayke Herberts, 30-11-2019

La Vecchia Scuola is een riante vakantiewoning met sfeervolle kamers en authentieke Italiaanse ornamenten.

Vanuit de tuin geniet je van een zwembad met prachtig uitzicht op de heuvels van Le Marche.

De accommodatie heeft Nederlandse eigenaren en ligt een klein halfuurtje van zee (aan de Adriatische kust) en het vliegveld van Ancona (Falconara).

De tweepersoonskamers zijn comfortabel en ieder voorzien van eigen badkamer.

• Mayke Herberts, 25-05-2019

Er is een leuke video op YouTube van Zoover met tien beste B&B’s van Italië. Deze B&B staat op nummer zeven! Zie: https://youtu.be/j6BlcdasESA

• Gonnie, 21-01-2016

De zee en het strand zijn op 20 minuten rijden. Bezoek schitterende badplaatsen of plekjes als Sirolo of Porto Recanati.

• Gonnie Linssen, 19-01-2018

Bij La Vecchia Scuola kun je in 2018 als een van de weinige B&B's in Le Marche genieten van verkoeling aan huis in het nieuwe zwembad. De Bed and Breakfast is prachtig en rustig gelegen. Ook heerlijk om een dagje naar de kust te gaan en te geieten van een heerlijke lunch aan zee. We zitten op een klein half uurtje van de mooie Adriatische kust (Monte Conero). Kom en geniet tijdens een romantisch verblijf in alle rust met je lief aan het zwembad!

We hebben een aantal aanbieders voor La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Gonnie, 21-01-2016

Het vliegveld van Ancona is op 40 minuten rijden afstand. Vlieg goedkoop met Ryanair naar onze bed and breakfast.

• Gonnie, 21-01-2016

Heerlijke wandelen in de Monti Sibilini. Er zijn voldoende wandelingen voorhanden. Geniet van het prachtige Piano Grande.