Vakantiehuis Locanda Nemorosa

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

6 reviews over Vakantiehuis Locanda Nemorosa

• 9p.vening03-01-2012

Mooie plek met lieve eigenaren die Engels spreken

Gezellig verblijf. Alles tiptop verzorgd en smaakvol ingericht. ( 2 pers kamer )Authentiek en juiste kwaliteit / prijs. Wij waren een kleine week in de herfstvakantie Goede uitvalbasis voor trips in de omgeving. Senigallia, Urbino, Fano maar ook dichterbij in Ostra en Corinaldo met Maria Goretti. We zijn zelf geen hoogseizoen vakantiegangers maar wij kunnen ons zeer goed voorstellen dat het op deze Locande ook in de zomer , met een ca. 6 m rond zwembad , heerlijk vertoeven is. De eigenaren, Andrea en Raffaela, zijn behulpzaam en gastvriendelijk. Zij hebben een heerlijk ouderwetse pizzaoven en berichtten ons over gezellige pizzaavonden met andere zomergasten. Wij hebben In de direkte omgeving ook in heerlijke betaalbare restaurants gegeten Wij gaan zeker nog eens terug. Heerlijke rustige ligging echt in het midden van de campagna op ca. 5 autominuten van Montecarotto (AN)

Gereisd met partner in oktober 2011

1 tip over Vakantiehuis Locanda Nemorosa

• p.vening, 03-01-2012

Ga eens wijnproeven bij Moncaro of een bezoekje brengen aan de grotten van Frasassi. Het fietsenmuseum in Fabriano, niet ver weg van het papiermusem, is ook een aanrader. Wandelen richting Poggio S. Marcello met mooie uitzichten Wij hebben ook het mooi oude theater van Montecarotto van binnen kunnen zien.

0 vragen over Vakantiehuis Locanda Nemorosa

Vakantiehuis info