Landhuis Agriturismo Canapina

• 9.2Ruimte

Landhuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

5 Reviews over Agriturismo Canapina

• 10Rita Hermans20-09-2013

een fantastisch adres

Prachtig gelegen in de mooie (nog niet vertrappeld door massatoerisme) streek van de Marken. Ideaal gelegen voor uitstappen. Zeer verzorgd landhuis met een supervriendelijke "Danillo". Een Italiaan die ook nog enorm zijn best doet om Engels of Duits te praten. Gastvrijheid, lekker ontbijt, verzorgde en ruime kamers, een verkoelend zwembad, nuttige tips en veel uitleg over het dagelijks leven van een doorsnee Italiaanse familie in de Marken. Na een daguitstap was het bij Danillo altijd een beetje als "thuiskomen" ! Wat moet een mens nog meer hebben ? We hadden een supervakantie.

• 8annelies09-08-2013

onvergetelijk

danillo was een geweldige gastheer die ons hele fijne tips gaf en ontzettend hulpvaardig was bij alles. We mochten gebruikmaken van zijn keuken en we kregen zelfs groenten uit zijn tuin.(dit hebben we twee maal gedaan, wilden uiteraard geen misbruik maken) zeer voordelige prijs. Nette, eenvoudige kamers, ontzettend mooie omgeving, afgelegen en mooie uitzichten en toch praktisch gelegen om uitstapjes te maken. ik zou dit iedereen aanraden. Wij keren zeker ooit een keertje terug.

• 10Joos en Vera Waelkens28-07-2011

schitterende uitvalsbasis voor verkenning Marken

mooie en verzorgde kamer in een mooi huis met verzorgde tuin en zwembad, prachtig uitzicht, zeer vriendelijke gastheer. Van hieruit ben je vlug in Ancona, Frasassi, Jesi, Corinaldo, Senigallia, ...

• 9Familie Donker31-07-2010

Schilderachtig mooi! Agriturismo Il Girasole

Appartementen en kamers in een karakteristiek landhuis met een zwembad en speeltoestellen (schommel, glijbaan en wip). Voldoende parkeergelegenheid. Appartement gezellig ingericht en voorzien van airco. Mooie uitvalsbasis voor de verkenning van de streek Le Marche: op een half uur van de Grotten van Frasassi, het stadje Jesi en de Adriatische kust (mooie zandstranden bij Senigallia; nationaal park Monte Conero met wandelpaden langs de rotsachtige kust). Het landhuis ligt midden tussen akkers en wijngaarden; op 2 kilometer afstand van het dorpje Montecarotto (weinig uitgaansgelegenheden; wel een supermarkt en een pinautomaat). De eigenares, mevrouw Bigi, bereidt twee maal per week een overheerlijke Italiaanse 3-gangenmaaltijd (vrijblijvend, maar wel tegen betaling). Vooral geschikt voor mensen die op zoek zijn naar rust en voor gezinnen met jonge kinderen.

• 9Nathalie en Dirk30-08-2009

Prachtige uitzicht!

Fantastische vakantie gehad! Mooie omgeving, prachtige vergezichten en lekker eten! Onze eerste kennismaking met een agriturismo was fantastisch. De eigenaar deed zijn uiterste best om het zijn gasten naar hun zin te maken! Een aanrader!

Landhuis Agriturismo Canapina info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met