Reviews over Montecarotto

Leuk stadje maar weinig te beleven.

Martin Breet
    22-6-2015

Het is een mooi, klein en oud stadje. De bewoners trekken er weg en er staat veel te koop. Er is weinig te beleven. Het koffiehuis op het plein schenkt een heerlijke cappuccino.

Klein dorpje

Els
    28-9-2014

Niet veel te zien, maar je kan er je voorraad inslaan om je aperitefje te nemen op het terras van B&B Cadabo.

Rustig en weinig toeristisch

philippe neirynck
    30-3-2014

Aangename omgeving dicht bij alles

Leuk, en levendig, echt Italiaans stadje.

Petra Geel-Teijgeler
    24-3-2014

Montecarotto is nog niet toeristisch. Er wordt dus weinig Engels gesproken. Een Italiaans woordenboek is dan ook geen overbodige luxe. De omgeving is prachtig. Je kunt veel kanten op. Bijvoorbeeld naar het strand, ongeveer 45 minuten rijden of naar het beroemde Urbino. (ongeveer 1 uur rijden) Ook Jesi (ongeveer 30 minuten) is een aanrader. Maar verder bevinden zich in de directe omgeving een aantal Middeleeuwse dorpjes en stadjes die zeer de moeite waard zijn.

Montecarotto scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews