We hebben een aantal aanbieders voor Montecarotto voor je op een rij gezet:

Reviews over Montecarotto

Leuk maar niet super

Carlijne van der Valk,
    28-7-2016

Het huisje is ruim, netjes en zeer efficiënt. Het is een aangepaste woning. Met aangepast bedoel ik verhoogd toilet, wasbak is lager, zeer ruime douche/badkamer, weinig tot geen drempels. Wanneer je niet goed te been bent of rolstoel gebonden is dit een aanrader. Naar het zwembad gaan is dan echter weer lastiger omdat je dan een vrij steile berg met grind af moet.

Als je zoals ons opzoek bent naar wat meer romantiek, Toscaanse/Italiaanse sfeer dan is dit huisje NIET wat je zoekt. Het is zeer simpel en efficiënt ingericht, maar mist sfeer. Er is geen mogelijkheid voor de kids om voor de deur te spelen zowat. Wij hebben kinderen die graag ff buiten spelen, rennen ect. Dat kan hier niet. Het zwembad is erg klein, en ook hier konden onze kids hun energie niet kwijt.

Nog een nadeel is het 3-tal hanen die direct naast je wonen. Vroeg opstaan is prima maar deze haantjes waren erg enthousiast vanaf een uur of 5. Je went er wel weer aan.

De eigenaar is een enorm enthousiaste geweldige man die je alles vertelt en je overal mee helpt! Hij heeft een enorme lijst met restaurants voor je klaar liggen en een boek over de omgeving.

De kustplaats senegallia is een aanrader, je kan naast het strand parkeren. De eerste 10 meter is het water maar 25 cm hoog dus ideaal voor de kleinere kids om in te spelen. Je moet dan aan de noord kant van het centrum gaan zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne plek met fantastisch uitzicht!

Martin Breet,
    22-6-2015

Een ruim en schoon appartement met een privévermogen. Prachtig uitzicht. Vriendelijke beheerders. Montecarotto zelf is leuk maar daar is weinig te beleven. De plek is een goede uitvalsbasis om Le Marche te ontdekken. Enkele goede restaurants op een paar minuten rijden met de auto.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie plek met ruime, propere kamers!

Els,
    28-9-2014

Deze B&B is zijn geld meer dan waard! Het zijn zeer vriendelijke mensen en het is zeker de moeite om er 's avonds te eten. Je moet het zeker niet op een ander gaan zoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Grandioze plek.

Jan en Marianne,
    7-4-2014

Het uitzicht vanuit je "eigen" prieeltje is adembenemend. En wakker worden met ditzelfde uitzicht vanuit je bed is ongelooflijk! Wij komen al vele jaren bij Anna en Carlo, en voelen ons net als familie. Het appartement voldoet aan alle eisen en is keurig verzorgd. Als het wat frisser wordt staat Carlo voor de deur met extra dekens (dit in opdracht van Anna). De omgeving is prachtig en ondanks dat we er al meerdere jaren komen zijn we er nog steeds niet uitgekeken.

Gereisd met partner in januari 2014

Super aangenaam en charmant

philippe neirynck,
    30-3-2014

Carlo en Anna zijn bijzonder hartelijke en vriendelijke mensen die de agriturismo met hart en ziel uitbaten. De ligging is bijzonder goed en de omgeving en uitzichten zijn prachtig. Leuk zwembad met tuin en veel privacy met eigen pergrola. Typische inrichting volgens de traditie van de streek met zin voor authenticiteit. Een aanrader

Gereisd met vrienden in september 2013
Montecarotto scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews