Camping San Procolo

9.6Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping San Procolo (Italië) heeft een mooi uitzicht op de heuvels van Le Marche. Op deze kleinschalige camping kun je meedoen aan wijnproeverijen, eetavonden en wandelingen. Of gewoon lekker relaxen bij het zwembad. De zandstranden van de badplaats San Benedetto del Tronto zijn terecht populair, hier ga je zo het heldere zeewater in.

68 reviews over Camping San Procolo

• 2019
    9Birgit29-08-2019

Heerlijk!

Heerlijke camping: grote plaatsen met fantastisch uitzicht, fijn zwembad en alles heel schoon!

• 10Maarten, Andrea en Pepijn22-08-2019

Geweldig, nog een keer!!

Wat een heerlijke 10 dagen hebben wij hier doorgebracht!! De camping is een echte Nederlandse enclave, maar dit is eigenlijk helemaal niet erg. Wij reisden met onze eigen caravan, welke met hulp van Pim en z'n 4x4 over het grindpad naar boven is getrokken. We hadden een hartstikke fijne plek met heel veel privacy. Het uitzicht is eigenlijk vanaf alle plekken fenomenaal, al is het het beste vanaf de hoogst gelegen plaatsen. We hebben 3x meegedaan aan de eetavond, die hartstikke gezellig zijn en ook nog lekker eten en drinken (wijntjes, koffietjes en bijbehorende sterke drankjes). Vroeg werd t nooit.... De omgeving is echt fantastisch. Wij zijn jaren naar het Gardameer geweest en je weet hier niet wat je overkomt, wat een rust! Elk plaatsje is leuk en genoeg vertier en bovenal voldoende lekkere restaurantjes. Als je dan toch wat negatiefs wilt noemen is dat de grote plaatsen best ver rijden zijn. Maar de rit zelf is dan weer schitterend!

• 9Corina19-08-2019

Mooie camping op een geweldige locatie!

Kleine, rustige camping met ca 20 kampeerplaatsen met een geweldig uitzicht en iedere avond een mooie zonsondergang! Twee x per week worden er gezellige en heerlijke eetavonden georganiseerd waaraan je kunt deelnemen als je het leuk vindt. Er is een lekker zwembad aanwezig om een duikje te nemen als je terug komt van een bijv. een dagje zee/bergen/dorpjes, etc. Zwembad is niet groot, maar echt prima voor ons. Sanitair is netjes en wordt goed schoongemaakt. Wij waren met onze dochters van 6 en 8 jaar en zij hebben ook echt genoten. Genoeg kids om mee te spelen! Wat wij ook fijn vonden is dat er genoeg restaurantjes en supermarkten zijn binnen 15 min rijden. Mooie stranden op ca 35 min rijden. Ik zou San Procolo echt bij iedereen aanraden! Enige minpuntje wat ik kan benoemen zijn de blaffende honden die je 's nachts hoort, maar heel eerlijk wen je er gek genoeg ook wel aan en let je er niet meer op.

• 10Vincent en Jeanette18-08-2019

Super leuk!

Camping San Procolo is een juweeltje. De ligging van de camping is fantastisch en het uitzicht vanaf onze staplek was super mooi! De camping is kleinschalig van opzet en de kinderen maken makkelijk contact met andere kinderen. Het zwembad is voldoende om lekker af te koelen, en voor de kinderen groot genoeg om zich te vermaken. De eetavonden zijn super gezellig en de ‘chill/wifihoek’ was een favoriet plekje voor de kinderen. Er is veel te doen in de omgeving; strand, cultuur en natuur. Voor een aantal activiteiten zit je wel al snel een half uur in de auto. Er zijn voldoende restaurants in de omgeving. Onze persoonlijke favorieten; Dany’s Pizzeria in Valmir en Story in Torre de Palme (uitzicht vanaf terras). De kinderen hebben al bedacht dat we volgend jaar weer gaan😉

• 10Daan en Ingeborg12-08-2019

De camping is enorm ruim opgezet, vanaf vrijwel de gehele camping heb je een fenomenaal uitzicht, eetavonden zijn erg gezellig, het zwembad is prachtig en Pim en Mireille zorgen voor een vriendelijke en relaxte sfeer. Daarnaast is de o beving fantastisch: rustige stranden op een half uurtje rijden en als je de andere kant uit rijdt kom je in het hooggebergte van Monte Sibilli. Kortom, een fantastische camping! Wij gaan nooit naar dezelfde camping terug maar overwegen nu serieus om dat wel te doen.

• 9Gijs en Monique10-08-2019

Heerlijk, echt vakantie!

Super fijne camping, heerlijk kleinschalig, goed overzichtelijk voor jonge kinderen. Douches en toiletten ook keurig schoon. Fantastisch uitzicht!!

Pim en Mireille zijn heel gastvrij en fijn in de omgang. Ook een goede dosis humor. Dagelijks verse broodjes, verder kun je bij ze terecht voor heerlijke wijn en voor de kinderen een ruime keuze aan ijsjes en uiteraard voor tips in de omgeving. Zwembad heerlijk schoon met fijne ligbedden er rondom heen. Eetavonden, zijn keurig verzorgd en gezellig. Ga zo door! In de omgeving is er vanalles te bezoeken en het prijsniveau is aanzienlijk lager (omdat Le Marche toch iets minder toeristisch is...heerlijk!)

• 10Steven, Lies, Matteo & Anna30-07-2019

Zalig genieten in le Marche!

Wij gaan al 17 jaar kamperen en dit is voor ons de mooiste camping ooit. Het zicht op de bergen is prachtig en de zonsondergang adembenemend. De camping is knap opgebouwd waardoor je zoveel privacy hebt. Het sanitair is verzorgd en steeds proper. Leuk zwembad om af te koelen. Alles wat je nodig hebt, is dichtbij. In de buurt is voldoende te beleven, gezellige dorpjes met dorpsfeesten, de zee, wandelen in de bergen,... Pim en Mireille zijn ook steeds vriendelijk en geven je leuke tips! Ook leuk dat ze op de camping met streekproducten werken, bvb heerlijke wijn! Camping is heel kindvriendelijk en alles gebeurt in heel ongewongen sfeer! Perfecte camping voor wie op zoek is naar een rustige vakantie! Een aanrader.

• 10Marlou25-07-2019

Op en top vakantie!

Een geweldige camping op een prachtige plek! Gezellige eetavonden voor jong en oud, relaxte sfeer en heel goed verzorgd. Ook genoeg in de omgeving te doen en te bezoeken: fijne stranden, de bergen en leuke plaatsjes. Kortom hier vier je op en top vakantie!

• 2018
    10Wendy11-08-2018

Fantastische camping

Fantastische camping met prachtig uitzicht, gezellige eetavonden, grote mate van gastvrijheid, super schoon sanitair, heerlijk zwembad. Kortom, helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Frank en Marja10-08-2018

Fantastische kleinschalige camping

Een heerlijke kleinschalige camping gelegen op een heuvel in een soort van grote tuin met fruit- en olijfbomen. Één van de mooiste campings waar we in zo'n 30 jaar kamperen zijn geweest. Ruime plaatsen met electriciteit en met een fantastisch uitzicht. Sanitair zeer ruim en schoon. De persoonlijke benadering van de eigenaren Pim en Mireille geeft net dat beetje extra en je kunt bij hun terecht voor een glaasje wijn of andere versnapering op het terras. Een heerlijk zwembad met daaromheen ligbedden met parasols zorgen ervoor dat een dag op de camping zeker geen straf is. In de omgeving kun je genieten van het heerlijke Italiaanse leven. Mooie, rustige dorpjes, met mooie pleintjes en lekkere restaurants. Zee en bergen op ongeveer een half uur rijden waardoor je een mooie bergtocht op de ene dag kunt afwisselen met een relaxte dag aan zee de dag erna. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

3 tips over Camping San Procolo

• Roy v B, 21-06-2012 Rapporteren

Bedje aan het strand heerlijk ! Kloof wandeling, zeker doen. prachtig stukje natuur. Mee eten op de camping diner avond. Geen hoogstaande culinaire dingen maar puur genieten van de gezelligheid met een heerlijk glas wijn en de vrolijke Pim in de bediening en Mireille in de keuken. ingredienten voor een leuke avond voor een hele schappelijke prijs! De zelf gemaakte jam!!

• C. Keizer, 03-08-2014 Rapporteren

Ook vliegen met huurauto mogelijk als je een tent of het chalet huurt.

• Roos01, 13-08-2016 Rapporteren

Fermo Kloofwandelingen Pietrioli Piano grande Sirolo

15 vragen over Camping San Procolo

• M Besemer, 25-07-2019 Rapporteren

Oudere jeugd

Is er ook wat oudere jeugd aanwezig? Wij willen met onze zoon die tegen die tijd 13 is gaan.

Birgit van Hest, 01-09-2019

Jammer dat je geen reactie krijgt op je vraag...Ik ben ook heel benieuwd naar de leeftijd van de jeugd...

• Birgit, 20-08-2018 Rapporteren

Jeugd (12-16 jaar)

Kan iemand mij vertellen of de oudere jeugd, tussen 12 en 16 jaar, zich hier kunnen vermaken? Komt er überhaupt jeugd in deze leeftijd?

• Michèle, 07-08-2017 Rapporteren

Dorpje met restaurantjes in de buurt?

Is er een dorp met restaurantjes op loopafstand?

Camping San Procolo info

• SchaduwplaatsenAanwezig