Géén boekingskosten

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping San Procolo (Italië) heeft een mooi uitzicht op de heuvels van Le Marche. Op deze kleinschalige camping kun je meedoen aan wijnproeverijen, eetavonden en wandelingen. Of gewoon lekker relaxen bij het zwembad. De zandstranden van de badplaats San Benedetto del Tronto zijn terecht populair, hier ga je zo het heldere zeewater in.

74 Reviews over San Procolo

• 8Mw. Gruppen10-10-2021

Kleine camping half uur vd kust

De camping ligt prachtig in de heuvels. Er is veel privacy en ruimte. Veel aandacht voor comfort, ontvangst was wat zakelijk. De kampeerplekken hebben prachtig uitzicht maar je spullen kan je er niet zelf heenbrengen. De camping is qua aantal plekken klein dus iedereen kent elkaar snel. Voor de kinderen erg makkelijk aansluiting. Zwembad ligt mooi (ondiep) en is fijne ontmoetingsplek. Nadeel is dat er in de avond voor de kinderen niet echt een gezellige gezamenlijk speelplek is, het was al vroeg donker en bv de speeltuin en pingpongtafel is onverlicht. Het wifi hok vonden wij juist minder leuk omdat de kinderen daar achter een scherm gaan zitten ipv spelen. Ze speelden dus s avonds veel jachtseizoen maar dit vond de eigenaar overlast geven. Verder vonden we de omgeving mooi maar een klein beetje saai en alles was wel een stuk rijden. Het strand is een half uur rijden en verder heerlijk. Mooie plaatsjes en markten in de buurt.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Astrid06-09-2021

Relaxen en genieten

Prachtige camping met uitzonderlijk goede gastvrouw en gastheer. Aan werkelijk alles is gedacht; verse broodjes, lekker zwembad, schoon sanitair (met toiletpapier), gezellige diner-avonden, goede wijn, wasmachine, overnachtingstentje, hangmat, wifihok, ijsjes, koude drankjes en vooral rust. Ligging perfect, prachtig uitzicht en goede uitvalsbasis voor het strand.

• 9Marieke01-09-2021

Top locatie!

Prachtige locatie. Fijne tentplekken in de schaduw, mét hangmat en een mooi uitzicht! Pim en Mireille maken heerlijk eten en Pim maakt de lekkerste Latte macchiato's (;-)). Fijn zwembad (met weer dat mooie uitzicht). Ultra schoon sanitair met goed werkende thermostaat kranen!

• 10Remco Nieuwenhuis24-08-2021

Geweldig uitzicht en overzicht voor de kinderen

Uitzicht top. Service top. Broodjes top. Zwembad top. Wifihok voor kinderen top. Drankjes op terras top. Eten van Mireille en Pim top. We hebben met zijn vijven een geweldige vakantie gehad op en rond de camping. We willen niet anders meer dan een camping met maximaal 20 plekken. Hierdoor konden onze kinderen (inclusief de jongste van 5) vrij over de camping bewegen.

• 10Pieters10-08-2021

Ultiem genoten met hele gezin

Het is precies zoals de anderen gasten beschreven hadden: mooi weids uitzicht, fijn zwembad, geen auto’s op de camping maar op 1 parkeerplaats, onze kinderen (11,9,6) hebben genoten, hagedisjes gevangen op de camping (en vrijgelaten), half uurtje van mooie stranden, aanrader kloof bewandelen of alleen al genieten van de natuur en koude bergwater daar. Marktjes bezocht, Fermo aanrader, restaurant Dani’s aanrader ook met kids nabij de camping, rondrijden en dorpjes bezoeken op bonnefooi. Genoeg te doen dus op en in de omgeving van de camping. Avond eten met gasten op de camping genoten, van elkaar, de kinderen die het nog steeds over het samen eten hebben en de service van de eigenaren. Wij hebben veel campings bezocht, deze steekt overal bovenuit.

• 9Danielle02-09-2020

Kleinschalige camping met fenomenaal uitzicht

San Procolo is een heerlijke kleinschalige camping met vooral Nederlandse gasten. Dit was voor de kinderen (5, 7 en 10 jaar) heel fijn, want er waren veel Nederlandse kinderen om mee te spelen. De kinderen genoten van het zwemmen in het zwembad, het springen op de trampoline en het zoeken naar salamanders. De hangmat en het schaduwdoek waren ideaal. De plekken bovenaan hebben een fenomenaal uitzicht over de omgeving. Wij zaten met vouwwagen op een plekje beneden. Voordeel daaraan was dat je niet omhoog hoeft te klimmen en redelijk wat schaduw hebt. De mee-eetavonden waren gezellig, heerlijk gegeten. De omgeving biedt mogelijkheden tot bezoek van diverse stranden, maar ook tot wandelen langs de watervallen in het Sibillini-gebergte. Er zijn genoeg leuke eetgelegenheden in de buurt. Eigenaren Pim en Mireille zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Als we dan toch 1 minpuntje moeten noemen: de blaffende honden van de buren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Birgit29-08-2019

Heerlijk!

Heerlijke camping: grote plaatsen met fantastisch uitzicht, fijn zwembad en alles heel schoon!

• 10Maarten, Andrea en Pepijn22-08-2019

Geweldig, nog een keer!!

Wat een heerlijke 10 dagen hebben wij hier doorgebracht!! De camping is een echte Nederlandse enclave, maar dit is eigenlijk helemaal niet erg. Wij reisden met onze eigen caravan, welke met hulp van Pim en z'n 4x4 over het grindpad naar boven is getrokken. We hadden een hartstikke fijne plek met heel veel privacy. Het uitzicht is eigenlijk vanaf alle plekken fenomenaal, al is het het beste vanaf de hoogst gelegen plaatsen. We hebben 3x meegedaan aan de eetavond, die hartstikke gezellig zijn en ook nog lekker eten en drinken (wijntjes, koffietjes en bijbehorende sterke drankjes). Vroeg werd t nooit.... De omgeving is echt fantastisch. Wij zijn jaren naar het Gardameer geweest en je weet hier niet wat je overkomt, wat een rust! Elk plaatsje is leuk en genoeg vertier en bovenal voldoende lekkere restaurantjes. Als je dan toch wat negatiefs wilt noemen is dat de grote plaatsen best ver rijden zijn. Maar de rit zelf is dan weer schitterend!

• 9Corina19-08-2019

Mooie camping op een geweldige locatie!

Kleine, rustige camping met ca 20 kampeerplaatsen met een geweldig uitzicht en iedere avond een mooie zonsondergang! Twee x per week worden er gezellige en heerlijke eetavonden georganiseerd waaraan je kunt deelnemen als je het leuk vindt. Er is een lekker zwembad aanwezig om een duikje te nemen als je terug komt van een bijv. een dagje zee/bergen/dorpjes, etc. Zwembad is niet groot, maar echt prima voor ons. Sanitair is netjes en wordt goed schoongemaakt. Wij waren met onze dochters van 6 en 8 jaar en zij hebben ook echt genoten. Genoeg kids om mee te spelen! Wat wij ook fijn vonden is dat er genoeg restaurantjes en supermarkten zijn binnen 15 min rijden. Mooie stranden op ca 35 min rijden. Ik zou San Procolo echt bij iedereen aanraden! Enige minpuntje wat ik kan benoemen zijn de blaffende honden die je 's nachts hoort, maar heel eerlijk wen je er gek genoeg ook wel aan en let je er niet meer op.

• 10Vincent en Jeanette18-08-2019

Super leuk!

Camping San Procolo is een juweeltje. De ligging van de camping is fantastisch en het uitzicht vanaf onze staplek was super mooi! De camping is kleinschalig van opzet en de kinderen maken makkelijk contact met andere kinderen. Het zwembad is voldoende om lekker af te koelen, en voor de kinderen groot genoeg om zich te vermaken. De eetavonden zijn super gezellig en de ‘chill/wifihoek’ was een favoriet plekje voor de kinderen. Er is veel te doen in de omgeving; strand, cultuur en natuur. Voor een aantal activiteiten zit je wel al snel een half uur in de auto. Er zijn voldoende restaurants in de omgeving. Onze persoonlijke favorieten; Dany’s Pizzeria in Valmir en Story in Torre de Palme (uitzicht vanaf terras). De kinderen hebben al bedacht dat we volgend jaar weer gaan😉

Camping San Procolo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar