Camping San Procolo

60 reviews over Camping San Procolo in het Nederlands

Fantastische camping

Wendy
11-8-2018

Fantastische camping met prachtig uitzicht, gezellige eetavonden, grote mate van gastvrijheid, super schoon sanitair, heerlijk zwembad. Kortom, helemaal top.

Fantastische kleinschalige camping

Frank en Marja
10-8-2018

Een heerlijke kleinschalige camping gelegen op een heuvel in een soort van grote tuin met fruit- en olijfbomen. Één van de mooiste campings waar we in zo'n 30 jaar kamperen zijn geweest. Ruime plaatsen met electriciteit en met een fantastisch uitzicht. Sanitair zeer ruim en schoon. De persoonlijke benadering van de eigenaren Pim en Mireille geeft net dat beetje extra en je kunt bij hun terecht voor een glaasje wijn of andere versnapering op het terras. Een heerlijk zwembad met daaromheen ligbedden met parasols zorgen ervoor dat een dag op de camping zeker geen straf is. In de omgeving kun je genieten van het heerlijke Italiaanse leven. Mooie, rustige dorpjes, met mooie pleintjes en lekkere restaurants. Zee en bergen op ongeveer een half uur rijden waardoor je een mooie bergtocht op de ene dag kunt afwisselen met een relaxte dag aan zee de dag erna. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Supergezellig relaxed en welkom

Marijke
25-7-2018

Een heerlijke kleinschalige camping met een fantastische gastheer en vrouw. De plekken zijn ruim en voorzien van elektriciteit en waterkraantje. De toiletten en douches zijn perfect en ruim, en de camping is gelegen op een heuvel met verschillende nivo’s. Er is voldoende te spelen voor de kids en er heerst s avonds lekker rust gezien het tijdstip van zonsondergang die overigens gezien het prachtige uitzicht dr moeite van t fotograferen is!! ( rond half 9-9 uur). De kook: mee eet avonden zijn super gezellig, mireille en Pim maken er iets heerlijks van, meestal wordt t een latertje!! Het zwembad is niet enorm groot maar groot genoeg voor een heerlijke afkoeling, er staan bedden met parasols bij. In de omgeving zijn er veel mooie plaatsjes te ontdekken en ben je ongeveer in 20-30 min bij zee waar vollop keuze is aan strandjes en bed-of bedvrije stranden. We komen hier voor t tweede jaar en t bevalt wederom perfect!!

Aanrader voor rustzoeker!

Jacco
12-3-2018

Geweldige plek om te kamperen. Ruime plaatsen voor tent met veel privacy, met een super uitzicht. Goede aanwezigheid electriciteit (neem wel lange kabel mee!) Heel aardig en behulpzaam personeel. Geweldig sanitair. Veel leuke plaatsjes in de omgeving waar je naar toe kunt vanuit deze camping. Let alleen op het laatstje stukje zandweg naar de camping, deze zit vol gaten. Bij rustig rijden is er niets aan de hand. Kortom een camping waar wij graag naar terug gaan.

Alles voor een heerlijke vakantie!

Michiel en Esthrella
8-10-2017

Prachtige en zeer goed onderhouden camping met vooral Nederlandse en Belgische gasten. De sfeer is er ontspannen en vooral geen standaard animatie voor de kinderen, die hebben dat namelijk helemaal niet nodig! Trampoline, zwembad en een hangplek met WiFi. Het uitzicht is echt fenomenaal. Pim en Mirelle zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Naast aantal kampeerplekken heb je ook de mogelijkheid om een tent te huren. De mooiste plek ..is de ingerichte safaritent. Kortom, zo’n plek waar je graaf nog een keertje naar toe gaat!

Fantastisch kamperen met prachtig uitzicht

Menno en Ingrid
16-9-2017

Wat een idylle! In de heuvels van Le Marche ligt de fantastische camping van Pim en Mireille. Vanaf de grote plekken met schaduw en hangmat heb je prachtig uitzicht over het Italiaanse land. Overdag kun je leuke stadjes bekijken, naar het strand, of richting de Monte Sibilini. Een paar keer per week kun je ’s avonds met andere campinggasten aanschuiven aan lange tafels voor een heerlijke Italiaanse maaltijd en er zijn genoeg restaurants in omliggende dorpen als je geen zin hebt om te koken. Officiële animatie is er (gelukkig) niet, maar Pim en Mireille organiseren af en toe een activiteit zoals een wijnproeverij of een wandeling door het prachtige stadje Petritoli. Kinderen vermaken zich op de trampoline, in het zwembad of met het vangen van hagedisjes. De iets grotere kinderen vinden elkaar in de gezellige nieuwe loungehoek met wifi, maar zij genieten ook zeker van elkaar en het zwembad. Wij zijn dus al voor de vierde keer naar San Procolo gegaan en we hopen zeker nog vaker te genieten van de hartelijkheid en gastvrijheid bij Mireille en Pim. Enig nadeel zou de afstand vanuit Nederland kunnen zijn. Veel gasten lossen dat op door een ingerichte tent of safaritent te reserveren en te gaan vliegen. Als je wel gaat rijden, kun je voor de terugreis kiezen om de laatste nacht in de vertrekkerstent te slapen. Je pakt je tentspullen dan al een dag eerder in en kunt ’s ochtends vroeg vertrekken.

Hele mooie camping

Vanessa
21-8-2016

Alle voorgaande reacties kloppen allemaal. Dit in inderdaad een hele mooie camping. Zeker als je met tent of camper kampeert. Wij zijn dit jaar ook weer voor de tweede keer teruggekomen in het chalet. Ik moet echter wel waarschuwen dat in het chalet je wel last hebt van muizen, daar moet je dus tegen kunnen. Wat betreft prijs kwaliteit en staat sanitair heb ik de chalet beoordeelt, niet de camping. Verder is het een hele fijne plek.

De mooiste camping ooit!

Roos01
13-8-2016

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad op San Procolo en in le Marche. Prachtige, ruime plekken op een heuvel met een geweldig uitzicht. Fijn zwembad, prima sanitair, leuke eetavonden en rust. Daarbij een schitterende omgeving; strand, dorpjes, bergen, veel leuke dorpjes, heerlijk eten en vriendelijke mensen.

Top Panoramisch Schilderij Camping

Jan en Sarina Mandemakers
12-8-2016

Wat een geweldig mooie camping. Het ontvangst, de verzorging en hulp, door Pim en Mireille is warm. Beide hebben de attitude om je vakantie helemaal zorgeloos te laten verlopen en je maximaal te laten genieten en te onthaasten. Wij stonden op de heuvel, ruime plek met een geweldig uitzicht. Het sanitair is perfect, het zwembad heerlijk en de gezamenlijke maaltijd was super lekker en gezellig. De omgeving is prachtig, wij vonden het nog mooier dan Toscane (en dit schrijft een liefhebber van Toscane). De natuur, de mooie dorpjes, restaurantjes en het strand, alles is makkelijk bereikbaar en wonderbaarlijk mooi. Een gebied met nog weinig toerisme en dit merk je ook in de prijzen. Kortom een klein paradijsje waar we volgend jaar weer erg graag terug gaan komen. Eén week was nu veel te kort.

Dank Pim en Mireille het was super!

Geweldige camping op een droomplek

Bianca Bakker
11-8-2016

De camping ligt in een prachtige streek en vanaf bijna alle plekken heb je uitzicht over het mooie dal. De eigenaren zijn erg vriendelijk en alles gaat daar erg gemoedelijk. Door de rust en sfeer voelden we alle haast, drukte en gedoe van ons afglijden. Er is genoeg te doen in de omgeving, je zit binnen een half uur aan een fijn zandstrand en leuke dorpjes genoeg. Maar heb je daar geen zin in, kun je prima op de camping zitten met een goed boek en een lekker glas. Kinderen kunnen er prima hun eigen gang gaan, leuk voor kind (en voor ons!). We gaan in principe nooit terug naar een vakantieplek maar dat kunnen we hier niet beloven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Procolo in Monte Vidon Combatte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Procolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.