Sorteren

Reviews over Monte Vidon Combatte

Fantastische camping

Wendy
    11-8-2018

Fantastische camping met prachtig uitzicht, gezellige eetavonden, grote mate van gastvrijheid, super schoon sanitair, heerlijk zwembad. Kortom, helemaal top.

Fantastische kleinschalige camping

Frank en Marja
    10-8-2018

Een heerlijke kleinschalige camping gelegen op een heuvel in een soort van grote tuin met fruit- en olijfbomen. Één van de mooiste campings waar we in zo'n 30 jaar kamperen zijn geweest. Ruime plaatsen met electriciteit en met een fantastisch uitzicht. Sanitair zeer ruim en schoon. De persoonlijke benadering van de eigenaren Pim en Mireille geeft net dat beetje extra en je kunt bij hun terecht voor een glaasje wijn of andere versnapering op het terras. Een heerlijk zwembad met daaromheen ligbedden met parasols zorgen ervoor dat een dag op de camping zeker geen straf is. In de omgeving kun je genieten van het heerlijke Italiaanse leven. Mooie, rustige dorpjes, met mooie pleintjes en lekkere restaurants. Zee en bergen op ongeveer een half uur rijden waardoor je een mooie bergtocht op de ene dag kunt afwisselen met een relaxte dag aan zee de dag erna. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Supergezellig relaxed en welkom

Marijke
    25-7-2018

Een heerlijke kleinschalige camping met een fantastische gastheer en vrouw. De plekken zijn ruim en voorzien van elektriciteit en waterkraantje. De toiletten en douches zijn perfect en ruim, en de camping is gelegen op een heuvel met verschillende nivo’s. Er is voldoende te spelen voor de kids en er heerst s avonds lekker rust gezien het tijdstip van zonsondergang die overigens gezien het prachtige uitzicht dr moeite van t fotograferen is!! ( rond half 9-9 uur). De kook: mee eet avonden zijn super gezellig, mireille en Pim maken er iets heerlijks van, meestal wordt t een latertje!! Het zwembad is niet enorm groot maar groot genoeg voor een heerlijke afkoeling, er staan bedden met parasols bij. In de omgeving zijn er veel mooie plaatsjes te ontdekken en ben je ongeveer in 20-30 min bij zee waar vollop keuze is aan strandjes en bed-of bedvrije stranden. We komen hier voor t tweede jaar en t bevalt wederom perfect!!

Aanrader voor rustzoeker!

Jacco
    12-3-2018

Geweldige plek om te kamperen. Ruime plaatsen voor tent met veel privacy, met een super uitzicht. Goede aanwezigheid electriciteit (neem wel lange kabel mee!) Heel aardig en behulpzaam personeel. Geweldig sanitair. Veel leuke plaatsjes in de omgeving waar je naar toe kunt vanuit deze camping. Let alleen op het laatstje stukje zandweg naar de camping, deze zit vol gaten. Bij rustig rijden is er niets aan de hand. Kortom een camping waar wij graag naar terug gaan.

Alles voor een heerlijke vakantie!

Michiel en Esthrella
    8-10-2017

Prachtige en zeer goed onderhouden camping met vooral Nederlandse en Belgische gasten. De sfeer is er ontspannen en vooral geen standaard animatie voor de kinderen, die hebben dat namelijk helemaal niet nodig! Trampoline, zwembad en een hangplek met WiFi. Het uitzicht is echt fenomenaal. Pim en Mirelle zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Naast aantal kampeerplekken heb je ook de mogelijkheid om een tent te huren. De mooiste plek ..is de ingerichte safaritent. Kortom, zo’n plek waar je graaf nog een keertje naar toe gaat!

Monte Vidon Combatte scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews