Appartement Villetta della Valle

• 9Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Villetta della Valle

• 9Heitink09-08-2010

Prachtige locatie met schitterend uitzicht

In de mei vakantie een week doorgebracht op deze prachtplek in Italie. Met vliegtuig goed te bereiken. Heel hartelijke ontvangst, prachtige stadjes in de omgeving en rustige stranden. Ontbijt en diner waren super, al met al een heerlijke week gehad met onze drie kleine kinderen.

• 9Emilie Brondsema01-08-2010

Het echte Italiaanse leven

Wij hebben een super week gehad. De ligging tussen strand en bergen, uitzichten, maar bovenal het verblijf en de eigenaren zijn super. Een warmer welkom konden we ons niet wensen. De gezelligheid die je op kan zoeken als je wil en ook op jezelf zijn als je dat wenst, waren perfect. Het appartement is echt een genot qua ruimte, inrichting en verzorgdheid.

• 9Anton Knipping09-05-2010

Super mooi appartement op prachtige locatie

Villetta della Valle is een zeer mooi en zeer compleet ingericht appartement. De omgeving is er prachtig. Het zwembad is heerlijk. Kinderen kunnen zich prima vermaken rond het zwembad, met de tafeltennis tafel of met de spelletjes die aanwezig zijn. Er is een internet verbinding aanwezig dus met een meegenomen laptop kun je internetten.

Het appartement ligt erg mooi halverwege een dal met uitzicht op wijngaarden en olijfgaarden. De weggetjes er naar toe zijn een "avontuur" op zich.

In de omgeving is er veel moois te zien. Mooie oude plaatsjes en prachtige stranden. In de wat grotere plaatsen in de omgeving kun je ook prima winkelen.

De gastvrouw en gastheer wonen er zelf al jaren (komen uit Nederland) en kennen de omgeving zeer goed en kunnen daardoor goede adviezen geven voor uitstapjes in de omgeving of adresjes waar je lekker kunt eten. Ze doen alle moeite om het verblijf zeer aangenaam te maken

Een aanrader!

Appartement Villetta della Valle info

Facilities

• InternetBeschikbaar

Room facilities

• Centrale verwarmingBeschikbaar
  • Balkon terrasBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij