Landhuis Il Sentiero

6 reviews over Landhuis Il Sentiero

• 2018
    9Edwin Sieraad07-07-2018

Geweldige locatie

Zeer mooie agriturismo op geweldige locatie 30 minuten van strand. Heerlijk zwembad en super uitzicht op de bergen appartement schoon en goed ingericht. Maar vooral de hartelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren. De pizza avond van Antonella is ontzettend gezellig maar wat ons super verraste was dat we op een zondag uitgenodigd werden om bij hun thuis te komen lunchen samen met de familie het was heerlijk. We kregen volop fruit van de boerderij. En hebben een goede vakantie gehad. Pas op er zijn twee appartementen met twee slaapkamers en bij touroperator staan alleen foto's van het grote appartement . Wij kregen eerst het kleine appartement wat zeer benauwd is en zonder ruimte om lekker buiten te zitten. Na dat we gezegd hadden dat het niet het appartement was wat we uitgezocht hadden konden we de tweede week naar het grote appartement denk dat hier wel wat aan gedaan moet worden .

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Yvonne13-09-2016

Een adembenemend mooi uitzicht vanaf het zwembad

Een mooi appartementen-landhuis. Eigenaren hebben een boerderij een paar kilometer er vandaan. Door Antonella en Guido zijn we overladen met fruit, tomaten, wijn van de boerderij, en met heel veel hartelijkheid. in het mooie appartement konden we zo koken met producten van het land, en ons heerlijk wijntje erbij. De eerste twee dagen en nachten waren wij de enige gasten; dat was zo heerlijk rustig. Hoe het is als alle vier appartementen bewoond zijn, weet ik niet.

Jammer is dat we niet konden wandelen naar Montalto, een klein stadje, op korte afstand. Maar de weg ernaar toe is door de bochten en auto's niet geschikt voor wandelaars. Wat voor mij persoonlijk een 'min' puntje was, zijn de poezen die rondlopen bij de agriturismo. Ik ben allergisch voor poezen, en wil ze daarom uit mijn buurt houden. Dat was voor de poezen en voor mij even wennen. Duidelijk was dat de poezen gewend zijn om aangehaald te worden door de gasten, en ook om het hoekje van de deur kwamen kijken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Margherita e Luc27-06-2016

heerlijke vakantiesfeer: rustig, prima ligging!

Leuke eigenaars geven ons een prettig thuisgevoel. Prima ligging: Monti Sibillini, kust, prachtige historische stadjes en Le Grotte Frasassi . Wandelaars moeten tevreden zijn met autowegen; de hellingen van de Monti Sibillini zijn steil.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Eusj13-05-2014

Geweldig !

Half uurtje van de kust. Uitkijken op de bergen met eeuwige sneeuw ! Grote tuin, mooi huis ! Goede wijn, heerlijke pizza en verse eitjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Harrie en Adriana26-09-2010

niet te evenaren!!!

Wat een gastvrijheid

De Pomodori, focaccia en niet te vergeten de pizza, wat een geweldige cocci Antonella

We gaan zeker terug. Dan wel in een appartement. De B&B kamer is wel erg klein, maar de appartementen zijn prachtig en ruim

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9marleen21-10-2009

GEWELDIG

Dit 'landhuis' bestaat uit 4 appartementen. De eigenaren zijn in één woord geweldig! Zelden mensen meegemaakt die zo betrokken zijn bij hun gasten.Iedere dag vers fruit, groenten,taart etc. Het zwembad was heerlijk. De pizza avonden super gezellig (houtgestookte oven. De omgeving mooi. Half uurtje van strand en half uurtje van de Apenijnen.Volgend jaar gaan we zeker weer. het liefste twee keer!! Aanrader ook voor mensen met een hond, voor wie info wil mail mij gerust!

Gereisd met partner in oktober 2009

0 tips over Landhuis Il Sentiero

1 vraag over Landhuis Il Sentiero

• edwin, 15-01-2018

tips

Wij gaan hier heen deze zomer iemand nog tips

Landhuis Il Sentiero info

• Balkon / terrasAanwezig