Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Camping Villa Bussola (& B&B, App.)
9,2

135 reviews over Camping Villa Bussola (& B&B, App.) in het Nederlands

Schitterend

Gerard,
14-8-2018

Wij zijn hier een weekje geweest en zijn bijzonder gecharmeerd van de omgeving, het verblijf en het warme gevoel wat wij eraan over hebben gehouden.

Peter en Vanessa doen er alles aan om de gasten het La Dolce Vita gevoel te geven.

Leuke gasten ontmoet en eerlijke gesprekken aan de lange tafel gehad.

De kinderen hebben direct aangegeven volgend jaar terug te willen.

Italie je hebt ons hart gewonnen.

Italiaanse verleiding!

Heleen Klijn,
22-7-2018

Hoed u voor de verleiding?

Tijdens onze vakantie langs de Adriatische kust, deden we de kleine camping van Villa Bussola aan.

Gastvrijheid is hier het handelsmerk. De unieke combi van Vanessa en Peter, een mooie mix van Italiaans temperament en Hollandse gemoedelijkheid, maakt dat je je meteen thuis voelt.

Onbetaalbaar uitzicht vanaf de hoogste top van de olijfgaard.

Wegdoezelen met een boek in één van de hangmatten.

Een fantastische maaltijd, bereid door Vanessa, mooit eerder zo lekker gegeten.

Lieflijke dorpjes, het mooiste plein van Italië en prachtige natuur, allemaal in de omgeving van Villa Bussola.

Onweerstaanbare verleiding om terug te keren naar deze plek is onvermijdelijk, wanneer je eenmaal over de drempel van Villa Bussola bent gestapt.

Onvergetelijke vakantie gehad

D & T,
10-7-2018

Een hele mooie en fijne plek om je vakantie door te brengen. Agriturismo met mini camping in een agrarisch gebied. De mini camping, in olijven boomgaard, biedt mooie plekken met rust en uitzicht. Eén speciale plek boven op de heuvel die 360º uitzicht biedt. De eigenaren Vanessa & Peter staan altijd klaar om hun gasten alles te vertellen van de mooie omgeving. Zij hebben leuke insider tips en adressen die je absoluut niet mag missen.

Peter's wijnproeverij is een belevenis op zich en Vanessa's kookkunsten zijn niet te evenaarden. Kortom wij hadden een geweldige vakantie en wij kunnen enkel zeggen ga ook eens kijken.

Pareltje in Le Marche

Floor,
19-6-2018

Een ontzettend fijne plek waar wij een heerlijke vakantie gehad hebben. De kinderen hebben het nu, een jaar later, nog steeds over deze vakantie en wij gaan hier zeker nog een keer naar toe! De omgeving is prachtig, Peter en Vanessa ontzettend gastvrij en gezellig en de kust hier is ook geweldig. Wij zaten in het appartement wat ook van alle gemakken is voorzien. Kortom: een aanrader!

Geweldig ik ga in september weer

fam van der Sterre,
7-5-2018

Fantastische vakantie gehad met zeer gastvrije en service gerichte eigenaren.

Heerlijk Italiaanse gerechten gegeten, bereid door Vanessa echt een aanrader!

Gemoedelijk sfeer, prima plek om te onthaasten en geheel tot rust te komen.

Geweldig!

Familie Houwen,
5-11-2017

We (gezin met 2 kinderen) zijn er in de herfstvakantie 2017 geweest. Heerlijk agriturismo met hele goede voorzieningen. Al het heerlijks van Italie is hier in de Marche te vinden. Cultuur, natuur en strand zijn in de nabije omgeving aanwezig. Villa Bussola is een perfecte uitvalsbasis, maar het is ook een fijne plek om gewoon te zijn.

De eigenaren Peter en Vanessa zijn de beste gastheer en vrouw die wij tegen gekomen zijn. Ze weten je naar de beste plekjes te sturen. Niks is ze te veel, gezellig en zeker niet opdringerig.

Een fijne locatie met gastvrije eigenaren. Top!

Ineke van der Sterre,
23-5-2017

Heerlijk relaxen, mooie omgeving. Voor iedereen wat wils. Mooie ver gezichten, natuurlijke schoonheden, stranden, leuke mooie stadjes enz. enz. Fijne locatie met prettige eigenaren, die je op een zeer gastvrije wijze van informatie voorzien zonder hierbij opdringerig te zijn. Ze stellen je op je gemak en je kan ze altijd vragen om ideeën of suggesties om te ondernemen, in het geval je aanvullende informatie ergens over wil hebben. Op de site kan je vooraf al heel veel vinden. De mini camping ligt op een leuke/mooie locatie. Voor gezinnen en kinderen die dicht bij de natuur staan en dit hoog in het vaandel hebben, een geweldige locatie. Waarbij je houd van rust en kleinschaligheid.

Het mee eten ( als je kenbaar hebt gemaakt dat je graag mee wil eten) is altijd weer een feestje. Ongedwongen maak je kennis met de Italiaanse keuken en is het een zeer gezellige avond met heerlijke lekkernijen. De passie van het inkopen doen het bereiden en de gezelligheid en heerlijkheid straalt er gewoon vanaf.Je krijgt voor thuis ook weer nieuwe ideeën om wat meer van de dagelijks maaltijd te maken.

Ik kan niet bedenken wat ik gemist hebt.

Ik kom graag een volgende keer weer terug.

Absolute aanrader

Mark en Renske,
12-1-2017

Wij hadden het geluk om eind september/begin oktober te verblijven in Villa Bussola. Een prachtige periode om daar te zijn, zo tussen de druivenoogst en de olijvenpluk in.

De omgeving is werkelijk prachtig; het mooiste Italië dat we ooit hebben gezien. De authenticiteit van de bergdorpjes, levendigheid van de steden en verbluffende natuur. We liepen over een indrukwekkende hoogvlakte van 20 km2 en persten ons door het smalste steegje van Italië. We aten de beste vongole aan zee en genoten van de kookkunsten van Vanessa. We waanden ons tussen de dansende locals (dorpsfeest) en de levenloze mummies (museum). We togen door oude berggrotten en moderne winkelcentra. We genoten van goede Italiaanse koffie en nóg betere Italiaanse wijnen.

En binnen deze aangename veelzijdigheid was Villa Bussola voor twee weken écht onze thuishaven – een kompas op de hoek van een kringelend bergweggetje, dat geel oplicht in de zon. We kunnen het iedereen aanbevelen.

wij hebben eldorado gevonden

Aja,
12-1-2017

Wij hebben zeer genoten van de gastvrijheid van Peter en Vanessa en de camping. De eigenaren zijn zeer behulpzaam met alles wat je je maar kunt bedenken. Van het koel bewaren van medicijnen als je koelkast het begeeft tot het uitpuzzelen waar je het leukst kunt shoppen. Niets is hen teveel.

Wij kunnen ons geheel niet vinden in de klachten van vorige schrijvers. Ja, je moet ook in de vakantie op je eigen kinderen letten, zij zijn van jullie en niet van de campinghouders. Het sanitair was heel schoon totdat er een gezin met kinderen komt en de kinderen de hele camping over krijsen en alleen naar de toiletten gaan, nergens naar omkijken de de boel vies en zonder doortrekken achterlaten. Dat moet kunnen want ze hebben vakantie?? Ja wij ook, ook als je op een berg staan hollen ze nog om je tent heen. Geen wonder dat er dan een "politie-agent" komt. Niets dan lof voor deze mensen.

Fantastisch mooie locatie en zeer gastvrij

Sikko en Janneke,
11-1-2017

Op uitnodiging van Villa Bussola als winnaars van de fotowedstrijd over 2015 hebben wij in april een leuk kort tripje gemaakt en zijn geweldig ontvangen door de uitbaters. Wij als jaarlijks terugkerende gasten (sinds 2013 onafgebroken) hebben voor het eerst mogen ervaren hoe leuk het is om hier terug te komen en ditmaal in één van de appartementen. Op zich was alles perfect en je wordt hier echt verwend en niets is ons tekort gedaan.

Juli 2016 zijn we wezen kamperen op het mooiste plekje op de heuvel met een weids zicht op de omgeving.

Het is altijd een feest om terug te komen, de omgeving is meer dan prachtig en de stranden waar je lekker kunt vertoeven en wat je niet kunt missen zijn de gezellige avonden aan de tafel met Peter, Vanessa en Shaila en de gasten

Komende zomer komen wij zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villa Bussola (& B&B, App.) in Monsampolo del Tronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villa Bussola (& B&B, App.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.