Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

Camping Villa Bussola (& B&B, App.)
9,2

131 reviews over Camping Villa Bussola (& B&B, App.) in het Nederlands

Geweldig ik ga in september weer

fam van der Sterre, 7-5-2018

Fantastische vakantie gehad met zeer gastvrije en service gerichte eigenaren.

Heerlijk Italiaanse gerechten gegeten, bereid door Vanessa echt een aanrader!

Gemoedelijk sfeer, prima plek om te onthaasten en geheel tot rust te komen.

Geweldig!

Familie Houwen, 5-11-2017

We (gezin met 2 kinderen) zijn er in de herfstvakantie 2017 geweest. Heerlijk agriturismo met hele goede voorzieningen. Al het heerlijks van Italie is hier in de Marche te vinden. Cultuur, natuur en strand zijn in de nabije omgeving aanwezig. Villa Bussola is een perfecte uitvalsbasis, maar het is ook een fijne plek om gewoon te zijn.

De eigenaren Peter en Vanessa zijn de beste gastheer en vrouw die wij tegen gekomen zijn. Ze weten je naar de beste plekjes te sturen. Niks is ze te veel, gezellig en zeker niet opdringerig.

Een fijne locatie met gastvrije eigenaren. Top!

Ineke van der Sterre, 23-5-2017

Heerlijk relaxen, mooie omgeving. Voor iedereen wat wils. Mooie ver gezichten, natuurlijke schoonheden, stranden, leuke mooie stadjes enz. enz. Fijne locatie met prettige eigenaren, die je op een zeer gastvrije wijze van informatie voorzien zonder hierbij opdringerig te zijn. Ze stellen je op je gemak en je kan ze altijd vragen om ideeën of suggesties om te ondernemen, in het geval je aanvullende informatie ergens over wil hebben. Op de site kan je vooraf al heel veel vinden. De mini camping ligt op een leuke/mooie locatie. Voor gezinnen en kinderen die dicht bij de natuur staan en dit hoog in het vaandel hebben, een geweldige locatie. Waarbij je houd van rust en kleinschaligheid.

Het mee eten ( als je kenbaar hebt gemaakt dat je graag mee wil eten) is altijd weer een feestje. Ongedwongen maak je kennis met de Italiaanse keuken en is het een zeer gezellige avond met heerlijke lekkernijen. De passie van het inkopen doen het bereiden en de gezelligheid en heerlijkheid straalt er gewoon vanaf.Je krijgt voor thuis ook weer nieuwe ideeën om wat meer van de dagelijks maaltijd te maken.

Ik kan niet bedenken wat ik gemist hebt.

Ik kom graag een volgende keer weer terug.

Absolute aanrader

Mark en Renske, 12-1-2017

Wij hadden het geluk om eind september/begin oktober te verblijven in Villa Bussola. Een prachtige periode om daar te zijn, zo tussen de druivenoogst en de olijvenpluk in.

De omgeving is werkelijk prachtig; het mooiste Italië dat we ooit hebben gezien. De authenticiteit van de bergdorpjes, levendigheid van de steden en verbluffende natuur. We liepen over een indrukwekkende hoogvlakte van 20 km2 en persten ons door het smalste steegje van Italië. We aten de beste vongole aan zee en genoten van de kookkunsten van Vanessa. We waanden ons tussen de dansende locals (dorpsfeest) en de levenloze mummies (museum). We togen door oude berggrotten en moderne winkelcentra. We genoten van goede Italiaanse koffie en nóg betere Italiaanse wijnen.

En binnen deze aangename veelzijdigheid was Villa Bussola voor twee weken écht onze thuishaven – een kompas op de hoek van een kringelend bergweggetje, dat geel oplicht in de zon. We kunnen het iedereen aanbevelen.

wij hebben eldorado gevonden

Aja, 12-1-2017

Wij hebben zeer genoten van de gastvrijheid van Peter en Vanessa en de camping. De eigenaren zijn zeer behulpzaam met alles wat je je maar kunt bedenken. Van het koel bewaren van medicijnen als je koelkast het begeeft tot het uitpuzzelen waar je het leukst kunt shoppen. Niets is hen teveel.

Wij kunnen ons geheel niet vinden in de klachten van vorige schrijvers. Ja, je moet ook in de vakantie op je eigen kinderen letten, zij zijn van jullie en niet van de campinghouders. Het sanitair was heel schoon totdat er een gezin met kinderen komt en de kinderen de hele camping over krijsen en alleen naar de toiletten gaan, nergens naar omkijken de de boel vies en zonder doortrekken achterlaten. Dat moet kunnen want ze hebben vakantie?? Ja wij ook, ook als je op een berg staan hollen ze nog om je tent heen. Geen wonder dat er dan een "politie-agent" komt. Niets dan lof voor deze mensen.

Fantastisch mooie locatie en zeer gastvrij

Sikko en Janneke, 11-1-2017

Op uitnodiging van Villa Bussola als winnaars van de fotowedstrijd over 2015 hebben wij in april een leuk kort tripje gemaakt en zijn geweldig ontvangen door de uitbaters. Wij als jaarlijks terugkerende gasten (sinds 2013 onafgebroken) hebben voor het eerst mogen ervaren hoe leuk het is om hier terug te komen en ditmaal in één van de appartementen. Op zich was alles perfect en je wordt hier echt verwend en niets is ons tekort gedaan.

Juli 2016 zijn we wezen kamperen op het mooiste plekje op de heuvel met een weids zicht op de omgeving.

Het is altijd een feest om terug te komen, de omgeving is meer dan prachtig en de stranden waar je lekker kunt vertoeven en wat je niet kunt missen zijn de gezellige avonden aan de tafel met Peter, Vanessa en Shaila en de gasten

Komende zomer komen wij zeker weer terug.

Na acht jaar met hetzelfde enthousiasme ontvangen!

Maurice Vliegen, 11-1-2017

Kleine camping met goede voorzieningen. Geweldige ligging en op loopafstand van dorp. Bijzonder attente eigenaren. Klein zwembadje, uitdrukkelijk voor kleinere kinderen onder begeleiding bedoeld. Ruime staplaatsen met naar keuze meer of minder privacy. Wij kunnen zo gauw geen negatieve puntjes bedenken. Ga zo door Vanessa en Peter!

Geweldige vakantie gehad. Een aanrader

Dré van Rijthoven, 11-1-2017

We hebben een geweldige tijd gehad bij Peter en Vanessa en hun paradijsje.

Geweldige stek zeker als je kampeert. We waren er in het voorseizoen. Heerlijke rust.Toen we vertrokken werd het veel drukker vooral met gezinnen met kinderen. Jaren in het onderwijs werkzaam geweest, weet ik dat er ouders zijn die zich niet bekommeren om het gedrag van hun kinderen. Daar mag de rest van de wereld dan voor zorgen. Zij hebben vakantie. Maar owee als je het kroost toespreekt, dan is de wereld te klein en worden ze weer de ouders, die ze zouden moeten zijn. Dat soort ouders wil je niet op school, maar zijn er helaas te veel en ik wil ze ook niet als gebruiker van een geweldige camping. Steek je de hand in eigen boezem ouders en je neem je verantwoordelijkheid als opvoeder en ouder. Kinderen hebben gewoon regels nodig en als jij ze niet stelt dan doet de campinghouder dat, beveiliger of niet. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid wel. Goed werk Peter en ook Vanessa. Ik vond die laatste review die ik las not done!

Heerlijk tijd gehad

Mirjam, 11-1-2017

Heerlijke kleine camping op een prachtige plek in een van de mooiste regio's van Italië. Een regio nog niet overlopen door toeristen. Peter en Vanessa zorgen dat je je meteen thuisvoelt en geven je tips voor do's en dont's tijdens je vakantie. Een aanrader!

Een vakantie om nooit te vergeten!

Jolijn, 11-1-2017

Peter en Vanessa stonden ons in de zomer van 2015 al op te wachten. Er stond al lekkers en een koud wijntje voor ons klaar, dit is natuurlijk heel aangenaam na een lange reis. De gastvrijheid is hier heerlijk en je kunt voor alles bij dit stel terecht. Na 2 jaar volgen wij elkaar nog steeds op FB en willen mijn man en ik zeker nog eens terug. De camping zelf heeft een fantastisch uitzicht, is rustig en schoon. De omgeving bied de gelegenheid om van het pure Italië te genieten. Wij vonden de kleine restauranatjes in de dorpjes super. Tussen de bewoners heerlijk eten voor weinig geld. Het is dat wij nog meer van dit prachtige land willen zien, anders was de keus makkelijk geweest en waren wij elk jaar terug gekomen. Wij reizen zonder kinderen. zoek je een camping met animatie, 3 zwembaden en mini disco, dan zou ik kiezen voor een ander soort camping. Als je het leuk vind om contacten te maken heerlijk samen te eten of Bv deel te nemen aan een wijnproeverij, dan zit je hier goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villa Bussola (& B&B, App.) in Monsampolo del Tronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villa Bussola (& B&B, App.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villa Bussola (& B&B, App.) scoort een 9.15 uit 10 op basis van 142 reviews.