Camping Villa Bussola (& B&B, App.)stersterster

Italië, Le Marche (De Marken), Monsampolo del Tronto

9Fenomenaal

• 8.6Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Bussola (& B&B, App.) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

149 reviews over Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

• 2019
    9jeannette Brink en Dennis Caumo08-09-2019

familiegevoel,thuis

Wat een warm welkom door Vanessa en Peter, Zij hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt. B&B kamer netjes en schoon, ontbijt super lekker, kookworkshop leerzaam, verblijf met andere gasten was super gezellig. Met alle gasten van de camping en appartementen en Vanessa en peter gezellig uit eten, super lekker eten. wij komen zeker terug wat een leuke mensen. Deze plek geeft je een thuis gevoel, erg prettig.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jacoby15-08-2019

Doen !

Geweldige camping met prachtig uitzicht, gezellige B&B en fantastische uitbaters.

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2019

• 8Fam. van den Berg06-08-2019

Wees voorbereid op aanwezigheid van tijgermuggen.

Ruime campingplaatsen en mooie omgeving maar wees voorbereid op grote hoeveelheden tijgermuggen op het terrein. Dit was voor ons helaas reden voor een zeer voortijdig vertrek.

• 8Staat v/h sanitair

Peter van Diessen, eigenaar, 08-08-2019

Bedankt voor jullie reactie. We vinden het heel jammer dat het feit dat een van jullie allergisch blijkt te zijn voor (tijger)muggenbeten, er ten eerste voor heeft gezorgt dat jullie besloten hebben om eerder weg te gaan en ten tweede jullie deze review hebben geschreven. Villa Bussola bestaat intussen 13 jaar en in die tijd is het twee keer gebeurd dat gasten om deze reden eerder zijn vertrokken. Niet omdat er muggen zijn (waar zijn die niet?) maar omdat ze er allergisch voor blijken te zijn.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Gerard14-08-2018

Schitterend

Wij zijn hier een weekje geweest en zijn bijzonder gecharmeerd van de omgeving, het verblijf en het warme gevoel wat wij eraan over hebben gehouden. Peter en Vanessa doen er alles aan om de gasten het La Dolce Vita gevoel te geven. Leuke gasten ontmoet en eerlijke gesprekken aan de lange tafel gehad. De kinderen hebben direct aangegeven volgend jaar terug te willen. Italie je hebt ons hart gewonnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Heleen Klijn22-07-2018

Italiaanse verleiding!

Hoed u voor de verleiding?

Tijdens onze vakantie langs de Adriatische kust, deden we de kleine camping van Villa Bussola aan. Gastvrijheid is hier het handelsmerk. De unieke combi van Vanessa en Peter, een mooie mix van Italiaans temperament en Hollandse gemoedelijkheid, maakt dat je je meteen thuis voelt. Onbetaalbaar uitzicht vanaf de hoogste top van de olijfgaard. Wegdoezelen met een boek in één van de hangmatten. Een fantastische maaltijd, bereid door Vanessa, mooit eerder zo lekker gegeten. Lieflijke dorpjes, het mooiste plein van Italië en prachtige natuur, allemaal in de omgeving van Villa Bussola. Onweerstaanbare verleiding om terug te keren naar deze plek is onvermijdelijk, wanneer je eenmaal over de drempel van Villa Bussola bent gestapt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10D & T10-07-2018

Onvergetelijke vakantie gehad

Een hele mooie en fijne plek om je vakantie door te brengen. Agriturismo met mini camping in een agrarisch gebied. De mini camping, in olijven boomgaard, biedt mooie plekken met rust en uitzicht. Eén speciale plek boven op de heuvel die 360º uitzicht biedt. De eigenaren Vanessa & Peter staan altijd klaar om hun gasten alles te vertellen van de mooie omgeving. Zij hebben leuke insider tips en adressen die je absoluut niet mag missen. Peter's wijnproeverij is een belevenis op zich en Vanessa's kookkunsten zijn niet te evenaarden. Kortom wij hadden een geweldige vakantie en wij kunnen enkel zeggen ga ook eens kijken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Floor19-06-2018

Pareltje in Le Marche

Een ontzettend fijne plek waar wij een heerlijke vakantie gehad hebben. De kinderen hebben het nu, een jaar later, nog steeds over deze vakantie en wij gaan hier zeker nog een keer naar toe! De omgeving is prachtig, Peter en Vanessa ontzettend gastvrij en gezellig en de kust hier is ook geweldig. Wij zaten in het appartement wat ook van alle gemakken is voorzien. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8fam van der Sterre07-05-2018

Geweldig ik ga in september weer

Fantastische vakantie gehad met zeer gastvrije en service gerichte eigenaren. Heerlijk Italiaanse gerechten gegeten, bereid door Vanessa echt een aanrader! Gemoedelijk sfeer, prima plek om te onthaasten en geheel tot rust te komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Familie Houwen05-11-2017

Geweldig!

We (gezin met 2 kinderen) zijn er in de herfstvakantie 2017 geweest. Heerlijk agriturismo met hele goede voorzieningen. Al het heerlijks van Italie is hier in de Marche te vinden. Cultuur, natuur en strand zijn in de nabije omgeving aanwezig. Villa Bussola is een perfecte uitvalsbasis, maar het is ook een fijne plek om gewoon te zijn.

De eigenaren Peter en Vanessa zijn de beste gastheer en vrouw die wij tegen gekomen zijn. Ze weten je naar de beste plekjes te sturen. Niks is ze te veel, gezellig en zeker niet opdringerig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8Ineke van der Sterre23-05-2017

Een fijne locatie met gastvrije eigenaren. Top!

Heerlijk relaxen, mooie omgeving. Voor iedereen wat wils. Mooie ver gezichten, natuurlijke schoonheden, stranden, leuke mooie stadjes enz. enz. Fijne locatie met prettige eigenaren, die je op een zeer gastvrije wijze van informatie voorzien zonder hierbij opdringerig te zijn. Ze stellen je op je gemak en je kan ze altijd vragen om ideeën of suggesties om te ondernemen, in het geval je aanvullende informatie ergens over wil hebben. Op de site kan je vooraf al heel veel vinden. De mini camping ligt op een leuke/mooie locatie. Voor gezinnen en kinderen die dicht bij de natuur staan en dit hoog in het vaandel hebben, een geweldige locatie. Waarbij je houd van rust en kleinschaligheid. Het mee eten ( als je kenbaar hebt gemaakt dat je graag mee wil eten) is altijd weer een feestje. Ongedwongen maak je kennis met de Italiaanse keuken en is het een zeer gezellige avond met heerlijke lekkernijen. De passie van het inkopen doen het bereiden en de gezelligheid en heerlijkheid straalt er gewoon vanaf.Je krijgt voor thuis ook weer nieuwe ideeën om wat meer van de dagelijks maaltijd te maken. Ik kan niet bedenken wat ik gemist hebt. Ik kom graag een volgende keer weer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

10 tips over Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

• Schellingerhout, 05-10-2011

Als je de kans krijgt van Vanessa haar kook kunsten te genieten gelijk doen!!!!!

• Luca Grimaldi, 04-05-2013

Ascoli Piceno, Gran Sasso, San Benedetto del Tronto, Ripe (wandeltochten) Castel Lucce.

• Natalie, 02-07-2012

De wandeling bij het plaatsje Umito naar de waterval vonden we erg leuk. Het pad ligt grotendeels in de schaduw naast een watertje, dus erg fijn op een hete dag. Heerlijk om een tijdje bij de waterval te vertoeven. Het plaatsje Civitella del Tronto vonden wij erg verrassend. Het fort daar is een bezoek waard. Het is erg groot en daarnaast heb je een prachtig uitzicht op de Monte Sibilini en Gran Sasso.

1 vraag over Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

• Jan Hamer, 29-09-2017

Maand maart of april 2017

Goedenavond, wij zijn Jan en Geertje uit Swifterbant, buurtjes van Michel en Mirriam de Graaf. Wat zou het ons kosten als we volgend jaar de maand maart of april bij u een appartement zouden willen huren? Wij zijn met ons tweetjes en zijn 65 plussers. Zijn dan van plan om met de auto te komen. Mag ook precies 28 dagen zijn, maakt niet zoveel uit.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan