Géén boekingskosten

Camping Villa Bussola (& B&B, App.)

ItaliëLe Marche (De Marken)Monsampolo del Tronto

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villa Bussola (& B&B, App.) voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 152 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 152 reviews
  • 9Waardering
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

152 Reviews over Villa Bussola (& B&B, App.)

• 9Ruben13-12-2021

Gastvrije uitvalsbasis om Le Marche te verkennen

Hier kun je het echte Italie wat eten, drinken en cultuur ervaren op een ongedwongen manier. De eigenaren zijn erg vriendelijk, gastvrij en hebben ontzettend veel kennis van de omgeving, cultuur, geschiedenis en de lokale wijn en restaurantjes. De sfeer is relaxed en toegankelijk. De camping is prachtig gelegen met de mooiste vergezichten. De streek is heel divers en prachtig. Niet elk dorp is even rijk en je kunt ook echt wel de rommelige industriekant van Italie langs de hoofdweg ervaren maar met een paar minuutjes rijden ligt dit al weer ver achter je. Echt een top uitvalsbasis om Le Marche te verkennen! Doordat de camping niet dicht bij de zee ligt is hij juist super mooi gelegen en de autorit naar de zee is heel kort en goed te doen en ideaal om te combineren met een bezoek aan de supermarkt.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Stephaan van Heerwaarde24-08-2021

Super Stay!

Op basis van de zeer positieve reviews heb ik deze charme camping gekozen als 1 vd 3 campings die we deze zomer zouden aandoen. Vrouw en kinderen waren wat minder enthousiast over deze keuze op het eerste gezicht omdat er geen echt zwembad bij zit (wel een klein opzet zwembad voor de allerkleinste). Maar laat dit a.u.b. geen reden zijn om hier niet naar toe te gaan!! Het strand is dichtbij (wel door Peter of Vanessa een bedje lateb reserveren). De zeer persoonlijke relaxte gastvrijheid van Peter en Vanessa zorgen ervoor dat je vanaf minuut 1 thuisvoelt. Wat een top camping is dit als je van kleinschaligheid houdt en van een ongedwongen relaxte sfeer. Mijn 3 meiden van 14/17/19 hebben genoten en zouden hier zo naar toe terug willen. De ligging vd camping is super. Strand, bergen, sfeervolle dorpjes allemaal op korte afstand. Een absolute aanrader als als je in Le Marche wil gaan kamperen!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ronald en Meriam18-09-2020

Op doorreis hebben we 2 dagen door gebracht bij Peter en Vanessa op camping Bussola. We werden hartelijk ontvangen en mochten een mooie plek uitzoeken. De gezelligheid, gesprekjes en tips over de omgeving maken dat wij de volgende keer wat langer op deze camping willen verblijven.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9jeannette Brink en Dennis Caumo08-09-2019

familiegevoel,thuis

Wat een warm welkom door Vanessa en Peter, Zij hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt. B&B kamer netjes en schoon, ontbijt super lekker, kookworkshop leerzaam, verblijf met andere gasten was super gezellig. Met alle gasten van de camping en appartementen en Vanessa en peter gezellig uit eten, super lekker eten. wij komen zeker terug wat een leuke mensen. Deze plek geeft je een thuis gevoel, erg prettig.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jacoby15-08-2019

Doen !

Geweldige camping met prachtig uitzicht, gezellige B&B en fantastische uitbaters.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. van den Berg06-08-2019

Wees voorbereid op aanwezigheid van tijgermuggen.

Ruime campingplaatsen en mooie omgeving maar wees voorbereid op grote hoeveelheden tijgermuggen op het terrein. Dit was voor ons helaas reden voor een zeer voortijdig vertrek.

• 8Staat v/h sanitair

Peter van Diessen, eigenaar, 08-08-2019

Bedankt voor jullie reactie. We vinden het heel jammer dat het feit dat een van jullie allergisch blijkt te zijn voor (tijger)muggenbeten, er ten eerste voor heeft gezorgt dat jullie besloten hebben om eerder weg te gaan en ten tweede jullie deze review hebben geschreven. Villa Bussola bestaat intussen 13 jaar en in die tijd is het twee keer gebeurd dat gasten om deze reden eerder zijn vertrokken. Niet omdat er muggen zijn (waar zijn die niet?) maar omdat ze er allergisch voor blijken te zijn.

• 10Gerard14-08-2018

Schitterend

Wij zijn hier een weekje geweest en zijn bijzonder gecharmeerd van de omgeving, het verblijf en het warme gevoel wat wij eraan over hebben gehouden. Peter en Vanessa doen er alles aan om de gasten het La Dolce Vita gevoel te geven. Leuke gasten ontmoet en eerlijke gesprekken aan de lange tafel gehad. De kinderen hebben direct aangegeven volgend jaar terug te willen. Italie je hebt ons hart gewonnen.

• 9Heleen Klijn22-07-2018

Italiaanse verleiding!

Hoed u voor de verleiding?

Tijdens onze vakantie langs de Adriatische kust, deden we de kleine camping van Villa Bussola aan. Gastvrijheid is hier het handelsmerk. De unieke combi van Vanessa en Peter, een mooie mix van Italiaans temperament en Hollandse gemoedelijkheid, maakt dat je je meteen thuis voelt. Onbetaalbaar uitzicht vanaf de hoogste top van de olijfgaard. Wegdoezelen met een boek in één van de hangmatten. Een fantastische maaltijd, bereid door Vanessa, mooit eerder zo lekker gegeten. Lieflijke dorpjes, het mooiste plein van Italië en prachtige natuur, allemaal in de omgeving van Villa Bussola. Onweerstaanbare verleiding om terug te keren naar deze plek is onvermijdelijk, wanneer je eenmaal over de drempel van Villa Bussola bent gestapt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10D & T10-07-2018

Onvergetelijke vakantie gehad

Een hele mooie en fijne plek om je vakantie door te brengen. Agriturismo met mini camping in een agrarisch gebied. De mini camping, in olijven boomgaard, biedt mooie plekken met rust en uitzicht. Eén speciale plek boven op de heuvel die 360º uitzicht biedt. De eigenaren Vanessa & Peter staan altijd klaar om hun gasten alles te vertellen van de mooie omgeving. Zij hebben leuke insider tips en adressen die je absoluut niet mag missen. Peter's wijnproeverij is een belevenis op zich en Vanessa's kookkunsten zijn niet te evenaarden. Kortom wij hadden een geweldige vakantie en wij kunnen enkel zeggen ga ook eens kijken.

• 10Floor19-06-2018

Pareltje in Le Marche

Een ontzettend fijne plek waar wij een heerlijke vakantie gehad hebben. De kinderen hebben het nu, een jaar later, nog steeds over deze vakantie en wij gaan hier zeker nog een keer naar toe! De omgeving is prachtig, Peter en Vanessa ontzettend gastvrij en gezellig en de kust hier is ook geweldig. Wij zaten in het appartement wat ook van alle gemakken is voorzien. Kortom: een aanrader!

Camping Villa Bussola (& B&B, App.) info

Camping-informatie