Vakantiehuis Casetta Lucia

21 reviews over Vakantiehuis Casetta Lucia in het Nederlands

Fantastisch.

Fam.Hendriksen,
15-7-2018

Wij kijken terug op een superfijne week , in alle opzichten, op een prachtige locatie bij de lieve, betrokken en gastvrije Loes en Pierre, in een schitterende omgeving.!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Bellissimo!

Joeri, Lisa en Jens(1 jaar),
16-6-2018

Een heel leuk pittoreske Italiaans huisje. Simpel maar effectief ingericht met bijzonder koele slaapruimte. Perfect voor een stel met 1 of 2 kinderen. Alles aanwezig van wasmachine tot knoflookpers. Zwembad is perfect en wordt goed onderhouden door de poolboy Pierre. De keurig onderhouden tuin en terras bieden erg veel privacy door de slimme opstelling van planten. Supermarkt, restaurants en strand op korte afstand met de auto. De super lieve eigenaren Loes en Pierre geven je alle informatie over wat er in de omgeving te doen is met handige tips. Zelfs met handgeschreven routebeschrijvingen voor de leukste plekjes in de omgeving. Kortom een aanrader voor iedereen die niet in een toeristisch oord wil verblijven maar heerlijk tot rust wil komen tussen de Italianen. En wanneer je zin hebt de drukte op kan zoeken op korte rijafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig genoten, heerlijke relaxte sfeer.

Hans Willebrands,
11-6-2018

Terug kijkend op het verblijf bij Loes & Pierre, hebben wij ondanks dat wij druk waren voor vakantie begrippen ! Wij waren namelijk op zoek naar een geschikte plek / plaats om ons definitief te gaan vestigen in Le Marche. ( Dus emigreren )

Na een een open en warme ontmoeting met de Loes & Pierre bij ons thuis in Limburg, hadden besloten om heerlijk 2 weken door te gaan brengen in Mombaraccio in dit heerlijke gasten verblijf, met als doel de sfeer te proeven en ruiken van deze omgeving !

Wij hebben super genoten van de Hospetality /plek / plaats

Wat voor ons een speciale betekenis heeft gekregen, bekend bij de huidige eigenaren, die ons op alle fronten begrepen.

Heel bijzonder ook dat zij ons meegenomen hadden voor een site view en daarbij ook de passende uitleg gaven !

En ons uitgenodigd hadden voor een diner en lunch, wij hebben genoten van alle momenten.

Top. Lieve mensen Loes & Pierre en tot snel weer ziens.

Hans & Jacqueline

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!

FamHart,
23-7-2017

We hebben 2 weken lang genoten van Casetta Lucia.

In het huisje ontbreekt het werkelijk aan niets, van haarföhn tot traphekjes werkelijk overal is aan gedacht. Alles is schoon en verzocht, en het is heerlijk koel op de slaapkamer.

Servies en keukengerei is er voldoende en zo ook pannen e.d.

De tuin is werkelijk geweldig, diverse zitjes zorgen er voor dat je op elk moment van de dag lekker in de zon kunt zitten, of juist niet.

Dan natuurlijk het zwembad, inderdaad veel groter in het echt als op de foto en is heerlijk. Het zwembad is en wordt goed onderhouden en is kraakhelder!

Het restaurant op nog geen 2 minuten lopen is een echte aanrader, of je nu pizza besteld om bij het huisje op te eten, of op het terras zit met prachtig uitzicht richting zee zit, het is geweldig goed!

De eigenaren, Loes en Pierre zijn bijzonder fijne buren die je van alles kunnen vertellen over dagtripjes, stranden, musea, restaurants en nog veel meer.

Ze hebben er voor gezorgd dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad waarbij het ons aan niets ontbrak!

Voor een ieder die nog twijfelt zeggen wij; doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een TOP locatie met een fantastische gastheer en gastvrouw. Het huisje is van alle gemakken voorzien en de heerlijke tuin met zwembad heeft voor iedereen wel een plekje in de zon of schaduw door de verschillende zitjes. Het huisje is schoon en goed onderhouden. We hebben een heerlijke week gehad, ook door de gastvrijheid van Loes en Pierre.

Gereisd met partner in juli 2016

Uitstekend en gastvrij

Aad
3-7-2016

Een heerlijk en charmant huisje, compleet ingericht, met een prachtige tuin en zwembad. Loes en Pierre zijn bijzonder gastvrij en zijn zeer behulpzaam en goed op de hoogte van alles wat de prachtige omgeving te bieden heeft. Ideale bestemming voor twee personen.

Gereisd met partner in juni 2016

Huisje is van alle gemakken voorzien, veel mogelijkheden rondom om te zitten en zonnen. Tikkie klein, maar je leeft toch voornamelijk buiten. Daarbij moet gezegd: we waren met z'n vieren, ging net. Met twee heel goed te doen. De eigenaren, Pierre en Loes weten veel van de omgeving en geven je allerlei tips mee. Vooral Urbino is een must!

Er zijn dan ook nauwelijks tot geen slechte punten te noemen ........ :)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Geweldig huisje, prachtige locatie

Leo & Karin
20-8-2015

Het huisje is van alle gemakken voorzien en helemaal compleet ingericht. Aan alles is gedacht; strijkijzer, strijkplank, fohn etc. De locatie is perfect, het biedt voldoende mogelijkheden om te genieten van cultuur, strand, mooie dorpen en steden.

Op 1 minuut lopen afstand zit Mondrigo ,een geweldig restaurant, waar je kunt genieten van een goed stuk vlees of een fantastische pizza.

Loes en Pierre zijn lief en gastvrij en kunnen je veel vertellen over de streek, de musea en alles wat er te doen is. Je voelt je meteen thuis.

Wij waren er 2 weken, zodat we op ons gemak alles in de omgeving konden bekijken en ook af en toe een dag naar het strand konden gaan, of aan het zwembad konden liggen.

Mombaroccio is een lief dorp met een verrassend museum.

De Marken hebben ons aangenaam verrast en doet beslist niet onder voor Toscane. Voor ons zal het de laatste keer niet zijn dat we dit deel van Italie bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2015

Uitstekend

Jan Veen
27-7-2015

Ons verblijf in Casetta Lucia was geweldig. Het huisje was ruim, van alle gemakken voorzien, zelfs beschrijvingen van de omgeving met tips kon je in het huisje vinden. Verder waren Pierre en Loes zeer gastvrij en wisten ons veel te vertellen van de cultuur en kunst van de omgeving.

Een dikke aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

Wil je rust en privacy?

Cas Disse
10-11-2014

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Loes en Pierre . Wij hebben een fantastisch verblijf gehad tijdens onze vakantie in juli. Pierre en Loes en geven je wanneer je wenst, en er om vraagt, uitgebreide informatie over de omgeving en locaties die meer dan het bezoeken waard zijn.

Op een natuurlijke en mooie manier ontstond er een vriendschappelijke relatie tijdens ons verblijf. Wij hebben intens genoten!

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casetta Lucia in Mombaroccio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casetta Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.