Vakantiehuis La Valle Verde

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

95 reviews over Vakantiehuis La Valle Verde

• 10Marco en Hella van den Eijnde14-11-2019

Enorm genoten van de gastvrijheid en omgeving

Jullie hebben er echt iets moois van gemaakt. Na al die geweldige positieve berichten hebben we nu zelf jullie gastvrijheid ervaren en kunnen genieten van de mooie plek met een prachtig uitzicht vanuit de ruime, mooi ingerichte studio. Ook hebben we enorm genoten van het uitgebreide ontbijt iedere ochtend, het lekkere eten en de wijn en olijfolie proeverijen. Vier dagen was eigenlijk te kort om deze mooie omgeving te verkennen. We komen daarom zeker nog eens terug. Bedankt en heel veel succes.

• 9Marion Beekwilder04-11-2019

Zeker een adres om terug te gaan!

Het was er heerlijk. Leuke eigenaren, lekker Brabantse gezelligheid. Genoeg tips over van alles en nog wat. Super goede restaurants in de buurt. Wij vonden het geweldig!

• 10Dr. Michiel Woerd11-10-2019

Genoten van uitrusten met uitzicht.

Een uitzicht om van te watertanden. Ja echt net zo lekker als de lokale culinaire lekkernijen. En dat in combinatie met een mooi modern onderkomen, waarin het authentieke uiterlijk niet verdwenen is. Marion en Erik zijn relaxt gastvrij en weten veel over de omgeving, ze wonen er dan ook al meer dan 10 jaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10A Swinkels11-10-2019

Fantastisch!

Het voelde weer als thuiskomen. Opnieuw hebben we genoten van de gastvrije Marion en Erik. Het weer was zonnig , het eten en de wijn fantastisch en de omgeving is als n schilderij. Het weekendje weg voelde als n volle week vakantie. Marion en Erik, dank jullie wel!

• 10Felix Humblé10-10-2019

Beste uitzicht ooit!

Zeer welkom ontvangst, Erik en Marion hebben goed voor me gezorgd .

Alleen gereisd in september 2019

• 10Marloes04-09-2019

Ik kan niet wachten tot ik weer terug kan!

Prachtige rustige plek met een dito uitzicht, je kunt jezelf hier helemaal opladen in de natuur. Stijlvol ingerichte studio (en kamers), heerlijke tuin met allerlei knusse hoekjes waar je je kunt terugtrekken, een mooi zwembad en fijne Brabantse gastvrijheid. Marion en Erik hebben ons ontvangen met hapjes en een drankje, staan altijd voor je klaar als er iets is en geven goede en leuke tips over wat zoal te doen in de omgeving. Ook fijn: in de studio zijn basisdingen als kruiden, koffie, thee, suiker e.d. aanwezig en er staat bij aankomst een flesje wijn klaar in de koelkast. Bij vertrek een leuk presentje. En het ontbijt: heerlijk en luxe, wat een verwennerij! Echt zóveel beter dan de standaard Italiaanse ontbijtjes. Alles wordt hier met aandacht gedaan. Kortom: een bezoek aan La Valle Verde is echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie de Boer27-08-2019

Heerlijk ontspannen!

Mooie omgeving, weinig toeristen, oude dorpjes en stadjes. Accomodatie is heerlijk ruim, met schaduwplekjes en genoeg ruimte om lekker buiten te zitten. Zwembad is erg mooi en een prachtig uitzicht op het dal! Erik en Marion voor zien je graag van tips en leuke uitjes in de omgeving en de poes Rufus komt graag even knuffelen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Leo en jolanda25-08-2019

Geweldig huisje, op een mooie locatie

Zijn erg gastvrij ontvangen, en hadden een super uitzicht vanuit ons terras.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Natasja Nijsink21-07-2019

Geweldig!

Midden in de natuur staat een prachtige boerderij met een compleet en stijlvol ingerichte studio. In de tuin keus uit verschillende plekken om te eten lezen zitten of zwemmen. Erik en Marion staan voor je klaar met tips en soms een heerlijk hapje of drankje.

Ontbijten met het geluid van de vogels en de dag afsluiten met heerlijke streekwijn en geluid van de krekels.

Tom&Natasja

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Annemarie Regtvoort13-07-2019

Heerlijke week

Rust, natuurschoon,verwennerij, vriendelijke mensen, lekker eten, mooie wijntjes 👌. Kortom ; Ontspanning op zijn best!!!

Gereisd met partner in juli 2019

13 tips over Vakantiehuis La Valle Verde

• Yvonne Noordijk, 01-05-2013

Wij zijn de grotten in geweest die daar in de buurt zijn. Erg toeristisch maar ik weet zeker dat kinderen dit geweldig vinden!!!!

• Marc en Karen Denton, 03-01-2013

Paddenstoelen plukken in de herfst. Rondleiding en proeverij bij de olijfolie boer. Grotten van Frassassi. Een borrel drinken bij Rugero, een barretje in Cupramontana.

• sandra v moorsel, 03-10-2012
    • Ga vooral naar het Monte Conero NP, hele mooie kustlijn en allerlei kleine dorpjes waar je kunt genieten van de heerlijke vers gevangen vis, op Italiaanse wijze klaar gemaakt.
    • Vraag Marjon naar de olijfolie proeverij, zij kan dit voor je regelen. Heel interessant en lekker.

0 vragen over Vakantiehuis La Valle Verde

Vakantiehuis info