Vakantiehuis La Valle Verde

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

94 reviews over Vakantiehuis La Valle Verde

• 10Dr. Michiel Woerd11-10-2019

Genoten van uitrusten met uitzicht.

Een uitzicht om van te watertanden. Ja echt net zo lekker als de lokale culinaire lekkernijen. En dat in combinatie met een mooi modern onderkomen, waarin het authentieke uiterlijk niet verdwenen is. Marion en Erik zijn relaxt gastvrij en weten veel over de omgeving, ze wonen er dan ook al meer dan 10 jaar.

• 10A Swinkels11-10-2019

Fantastisch!

Het voelde weer als thuiskomen. Opnieuw hebben we genoten van de gastvrije Marion en Erik. Het weer was zonnig , het eten en de wijn fantastisch en de omgeving is als n schilderij. Het weekendje weg voelde als n volle week vakantie. Marion en Erik, dank jullie wel!

• 10Felix Humblé10-10-2019

Beste uitzicht ooit!

Zeer welkom ontvangst, Erik en Marion hebben goed voor me gezorgd .

Alleenreizend

• 10Marloes04-09-2019

Ik kan niet wachten tot ik weer terug kan!

Prachtige rustige plek met een dito uitzicht, je kunt jezelf hier helemaal opladen in de natuur. Stijlvol ingerichte studio (en kamers), heerlijke tuin met allerlei knusse hoekjes waar je je kunt terugtrekken, een mooi zwembad en fijne Brabantse gastvrijheid. Marion en Erik hebben ons ontvangen met hapjes en een drankje, staan altijd voor je klaar als er iets is en geven goede en leuke tips over wat zoal te doen in de omgeving. Ook fijn: in de studio zijn basisdingen als kruiden, koffie, thee, suiker e.d. aanwezig en er staat bij aankomst een flesje wijn klaar in de koelkast. Bij vertrek een leuk presentje. En het ontbijt: heerlijk en luxe, wat een verwennerij! Echt zóveel beter dan de standaard Italiaanse ontbijtjes. Alles wordt hier met aandacht gedaan. Kortom: een bezoek aan La Valle Verde is echt een aanrader!

• 10Familie de Boer27-08-2019

Heerlijk ontspannen!

Mooie omgeving, weinig toeristen, oude dorpjes en stadjes. Accomodatie is heerlijk ruim, met schaduwplekjes en genoeg ruimte om lekker buiten te zitten. Zwembad is erg mooi en een prachtig uitzicht op het dal! Erik en Marion voor zien je graag van tips en leuke uitjes in de omgeving en de poes Rufus komt graag even knuffelen!

Met jonge kinderen

• 10Leo en jolanda25-08-2019

Geweldig huisje, op een mooie locatie

Zijn erg gastvrij ontvangen, en hadden een super uitzicht vanuit ons terras.

• 9Natasja Nijsink21-07-2019

Geweldig!

Midden in de natuur staat een prachtige boerderij met een compleet en stijlvol ingerichte studio. In de tuin keus uit verschillende plekken om te eten lezen zitten of zwemmen. Erik en Marion staan voor je klaar met tips en soms een heerlijk hapje of drankje.

Ontbijten met het geluid van de vogels en de dag afsluiten met heerlijke streekwijn en geluid van de krekels.

Tom&Natasja

• 10Annemarie Regtvoort13-07-2019

Heerlijke week

Rust, natuurschoon,verwennerij, vriendelijke mensen, lekker eten, mooie wijntjes 👌. Kortom ; Ontspanning op zijn best!!!

• 10Marijke12-06-2019

Geweldig

Samen met vrienden hebben we een heerlijk lang weekend in La Villa Verde gehad! Allereerst moet ik natuurlijk iets zeggen over het prachtige uitzicht, ook vanuit het appartement; super. We zijn heel hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt in de het prachtige Italië door Erik en Marion. Wij komen heel graag nog een keertje terug :)

Met vrienden

• 10Tinus Coolen09-06-2019

Geweldig!!

Mijn vrouw en ik verbleven 16 heerlijke dagen en nachten,in het prachtige appartement van Marion en Erik. Geweldig mooi gelegen,uniek uitzicht.Ook genoten we volop van hun mooie zwembad. De service en ontvangst waren prima.Ook een paar keer heerlijk ontbeten,op het prachtige terras. Nogmaals,wat hebben we genoten!De Marken zijn geweldig,om te ontdekken,vrijwel ongerepte natuur,leuke stadjes en dorpen.Erg vriendelijke Italianen,die je overal mee van dienst willen zijn. En,we komen zeker bij hen terug! Ans+Tinus Coolen,Eindhoven,Nederland.

13 tips over Vakantiehuis La Valle Verde

• Yvonne Noordijk, 01-05-2013

Wij zijn de grotten in geweest die daar in de buurt zijn. Erg toeristisch maar ik weet zeker dat kinderen dit geweldig vinden!!!!

• Marc en Karen Denton, 03-01-2013

Paddenstoelen plukken in de herfst. Rondleiding en proeverij bij de olijfolie boer. Grotten van Frassassi. Een borrel drinken bij Rugero, een barretje in Cupramontana.

• sandra v moorsel, 03-10-2012
    • Ga vooral naar het Monte Conero NP, hele mooie kustlijn en allerlei kleine dorpjes waar je kunt genieten van de heerlijke vers gevangen vis, op Italiaanse wijze klaar gemaakt.
    • Vraag Marjon naar de olijfolie proeverij, zij kan dit voor je regelen. Heel interessant en lekker.

0 vragen over Vakantiehuis La Valle Verde

Vakantiehuis info