Bed and Breakfast Casa dei Colli

200 reviews over Bed and Breakfast Casa dei Colli

• 2019
    10Frits en Henriëtte12-09-2019

Top b&b!

Wat hebben we een heerlijke week gehad bij Frans en Carolien! Ruime kamer en badkamer, prachtig uitzicht en een tuin met zonnige en schaduwrijke zitplekjes. In de nabije omgeving is veel te zien en te doen en ze hebben genoeg tips. Elke ochtend een verwenontbijt en we hebben genoten van de kookkunsten van Carolien en de bakkunsten van Frans. Een b&b met aandacht voor de gast maar tegelijk alle rust en privacy.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jan31-08-2019

Geweldig

Rust, ruimte en super gastvrije eigenaren. Wat ons betreft verdienen ze een 11+ De locatie was voor ons zeer goed, mooi in de heuvels en met de auto ben je in ongeveer een half uur bij de zee of in de bergen of bij het mooie stuwmeer waar je lekker kunt relaxen. Een leuke excursie of gezellig, lekker samen met andere gasten eten.. niets is te gek voor Frans en Carolien.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9John en Ingrid26-08-2019

Super week gehad. Goed verzorgd.

Rustig gelegen. Mooie uitzichten. Omgeving veel te zien/doen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Lex en Martine02-08-2019

Prachtige, rustige plek in een heerlijke streek!

Super mooie plek, rustige ligging. Mooie, grote en schone kamer. Lekker ontbijt. Frans en Carolien zijn ontzettend lieve, behulpzame eigenaren die veel leuke tips te bieden hebben qua strandjes en eettentjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Rosita24-07-2019

Volgende keer kom ik hier weer!

Alles heerlijk, prachtige ligging, in de watten gelegd. Wil hier niet meer weg. Le marche heeft super veel te bieden zonder toscanesc toeristisch te zijn. Ongelofelijk fijn. Topgastheer en dame, volgende keer kom ik hier weer!

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Anoniem11-07-2019

Zalig

Prachtig uitzicht. Zeer mooie omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden. Strand, stuwmeer en bergen makkelijk te bereiken. Relaxe en fijne beheerders. Helemaal tot rust gekomen en genoten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Helma van den Bor17-06-2019

Genieten van de rust, de mooie natuur en de mooie

Een heerlijke week gehad bij Casa dei Colli met fantastisch weer, rust, natuur en heerlijk Italiaans eten. Wat een rust, en als je na een goede nachtrust wakker wordt gemaakt met een vogel concert dat is zo mooi en zijn van die geluks momentjes. Frans en Carolien doen het super goed en verzorgen een heerlijk ontbijt. Zijn een goede gastheer en vrouw niets is hun teveel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Anoniem20-05-2019

Ideale plek om de Marche te verkennen !

De rust en schoonheid van het omliggende landschap maken van deze B&B een echt paradijsje. Er is zoveel te doen en te beleven in de omgeving. Zowel op gebied van natuur, sportieve activiteiten als cultuur kom je voldoende aan je trekken en dan al die heerlijke restaurantjes! Je leert hier echt de pracht van Italië kennen. We hebben enorm genoten , mede door de lieve en goede zorgen en service van Frans en Carolien ! Niets is ze teveel en ze hebben veel leuke tip ‘s en ideeen om je vakantie onvergetelijk te maken. Het ontbijt was elke dag weer een feest met heerlijke en veelal zelfgemaakte streekproducten. Een absolute aanrader !

Gereisd met partner in mei 2019

• 10MH Derksen-Giesen02-05-2019

Een geweldige week!

We hebben een heerlijke week gehad in het vakantiehuisje bij Casa dei Colli. Het huisje ligt heel mooi en heeft een prachtig uitzicht, zowel binnen als op het overdekte terras. Het huisje is gezellig ingericht en had alles wat we nodig hadden. Iedere ochtend hebben we lekkere verse broodjes laten bezorgen. We hebben veel tips gekregen om de omgeving te verkennen, er is meer dan genoeg te zien en te doen. Mooie stadjes, de zee en de bergen zorgden voor een goede afwisseling voor de kinderen. Die hebben zich ook goed vermaakt bij het vakantiehuisje. Ook de B&B kamers zijn mooi en ruim. Wij vinden Casa dei Colli een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

10Jacqueline19-08-2017

Een fantastisch heerlijke week!

De prachtige omgeving, de rust, de zeer gastvrije en super vriendelijke eigenaren. Eigenlijk alleen maar plus punten, het is gewoon een warm bad waarin je terecht komt.

Gereisd met partner in juni 2017

28 tips over Bed and Breakfast Casa dei Colli

• J. Birkhoff, 14-06-2014

De cantine aperte is een belevenis om mee te maken.

• jovdstel, 24-04-2012

Casa dei Colli zelf!!! Grotten Frasasi Perugia San Marino (voor de liefhebbers van shoppen) Lokale restaurantjes (vraag Frans en Ingrid om tips!!!) en nog veel meer Wij kwamen tijd tekort!

• José en Onno, 06-11-2013

Het restaurant van Anna in Mergo en de grotten op ca. 30 minuten afstand.

1 vraag over Bed and Breakfast Casa dei Colli

• veronique, 13-04-2016

afstand zee naar B&B

Hoe ver is de B&B van de zee?

Bed and Breakfast Casa dei Colli info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen