Bed and Breakfast
Kleine hotels
9,9

190 reviews over Bed and Breakfast Casa dei Colli in het Nederlands

Een fantastisch heerlijke week!

Jacqueline,
19-8-2017

De prachtige omgeving, de rust, de zeer gastvrije en super vriendelijke eigenaren.

Eigenlijk alleen maar plus punten, het is gewoon een warm bad waarin je terecht komt.

Gereisd met partner in juni 2017

Schitterende plek die eigenlijk alles heeft. Rust, ruimte, prachtig uitzicht, heerlijke wijnen, prettige kamers, fantastische eigenaren......

Dit alles in een streek waar iedereen aan zijn trekken komt onder andere op cultureel, culinair en sportief gebied.

Daarnaast mooie Italiaanse dorpen en stadjes met prachtige gebouwen, verlaten straatjes maar ook winkels en markten.

Vriendelijke mensen en ook het huren van een auto gaat heel makkelijk vanaf de luchthaven. Dan nog een half uurtje rijden en je wordt opgewacht met een een mooi glas wijn of een ander drankje.

Het ontbijt en desgewenste informatie maken je verblijf zeer aangenaam.

Je zal zeker terug willen ;)

Was ik toch bijna vergeten de stranden te vermelden....ook hierin veel afwisseling. Maar elke keer weer prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

overtreffende trap van fantastisch

monique
7-1-2017

het vakantiehuisje Oleandro ligt prachtig in de omgeving, met mooie vergezichten en vrijheid. Huisje is volledig en met veel aandacht, zorg en sfeer ingericht, het ontbreekt je aan niets. Het terras is overkapt en de tuin met oleanders ruim naast de olijfbomen van het B&B.

Gereisd met partner in juni 2016

Meer dan fantastisch

Carla en Dennis
3-11-2016

Verblijven bij Frans en Ingrid voelt als thuis zijn.

Ze doen hun uiterste best om jouw verblijf goed te laten verlopen. Ze kennen de streek als geen ander en delen die kennis graag. Uiteindelijk kom je altijd tijd tekort want of je naar een mooie stad wil, wil gaan wandelen of fietsen, culinair bezig wil zijn, of wat dan ook, er is zo veel moois te beleven en te doen.

Elke keer wanneer je bij hun komt hebben ze weer iets nieuws ontdekt wat de moeite waard is om te bezoeken.

Deze keer een nieuw wijnhuis waar we samen met met Frans en Ingrid naar toe gingen.

Wij waren hier voor de tweede keer en gaan hier zeker een "gewoonte" van maken.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een heerlijke "warme" b&b met top eigenaren

Karin van Tilburg
22-10-2016

Een luxe kamer en badkamer in een super omgeving. Frans en Ingrid zorgen ervoor dat je je er snel thuis voelt. ' s ochtends een heerlijk ontbijt op het terras met steeds weer een culinaireverrassing. Ook de pizza avond was een ervaring, zelf het pizzadeeg maken en dan afbakken in de pizzaoven met natuurlijk hulp van CHEF Frans. Het was een heerlijke week. Ook de omgeving elke dag verkent, mooie steden en het strand op een klein uurtje rijden. Een b&b om zeker "snel" weer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische rustige super gastvrije plek

Carla van Hees
10-9-2016

Verblijf in huisje Oleandro van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht! Zeer gastvrij super locatie. Heerlijk rustig en uitgebreide informatie wat er in le marche te beleven en te zien valt! Eigenaren organiseren uitjes naar onder anderen wijn proeverij en maken zelf de heerlijkste maaltijd! Zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2016

Super

Wim Gossens
4-9-2016

Fantastische locatie en accommodatie waar je door gastvrouw en gastheer op een ongedwongen en gezellige wijze heerlijk "in de watten" wordt gelegd. Het geeft een gevoel van tweemaal een hoofdprijs in de staatsloterij.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch!

Petra Boudestijn
3-9-2016

Super locatie met super vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2016

Superformiweldigfantakolosachtig

Frans de Vos
2-9-2016

Gastvrijheid is top, rust is heerlijk, omgeving fantastisch!

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch onbevlekt Italiaans

michael kieft
2-9-2016

Je bevind je midden in een prachtig Italiaans gebied. Pas je aan aaan de locale leefwijze en je beleeft een geweldige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Casa dei Colli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa dei Colli in Mergo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa dei Colli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.