We hebben een aantal aanbieders voor Mergo voor je op een rij gezet:

Reviews over Mergo

Een aanrader

Jan Dekker
    20-7-2018

Mergo is een leuk stadje met een klein oud centrum. In het stadje en er vlak omheen zijn goede Italiaanse restaurants. Typisch Italiaanse keuken in alle restaurants. Gastvrij en goede wijn op de kaart.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jacqueline
    19-8-2017

Als je van wandelen houdt dan kan je in de omgeving goed terecht. Mergo heeft een paar restaurantjes waar je heerlijk kan eten en in de omgeving heel goed te bereiken en goede restaurants. Een bezoekje aan een van de vele wijnhuizen is ook aan te bevelen, de eigenaren doen alle moeite om je goed van dienst te zijn en de kwaliteit van de wijnen in de Marche is prima! Kortom een hele fijne regio!

Gereisd Met partner in juni 2017

Prettig centraal gelegen dorp.

Bart van Drunen
    26-4-2016

Genoeg mogelijkheden om dagelijks iets te ondernemen en binnen een straal van 10km voldoende goede restaurants die heerlijke maaltijden serveren tegen een zeer redelijke prijs. Heerlijk om al vroeg in het voorjaar te genieten van wat hogere temperaturen dan in Nederland. Casa dei Colli is een goed adres om te verblijven voor een aantal dagen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Typisch Italiaans!

Annick Lauwers
    3-9-2014

Een typisch Italiaans dorpje! Klein, maar charmant. Op zich niets te beleven, maar mooi onderhouden en authentiek qua sfeer. Eén kleine dorpswinkel, één heerlijk restaurantje, geen fijne, maar wel een heel eerlijke keuken en één dorps'barretje'.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Een leuke streek om te ontdekken

franky vandeputte
    17-8-2014

De Marken was een voor ons onbekende streek. Hebben deze in dit 3-daags verblijf leren appreciëren. Verblijf in Mergo als uitvalsbasis is ideaal. Uitstappen mogelijk naar oude dorpjes, kust, meren, ... maar ook cultuur (bijwonen opera) zijn mogelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Mergo scoort een 8,9 uit 10, op basis van 43 reviews