Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania

Met vrienden

Geweldig

Ciska Abrahams/Koos van Loenen
14-10-2018

Een geweldige plek om naar toe te gaan!De familie is zeer gastvrij en weet veel tips te geven over de streek!Heerlijk onthaasten!

Geweldige week!

Hillegienus en Annita
21-9-2018

Een geweldige week hebben we gehad! Wat een mooie plek om de vakantie door te brengen. Een keurig appartement, prachtig uitzicht en vooral ontzettend lieve, gastvrije mensen. Elke dag een lekker ontbijt en een heerlijk diner, Aaltje kookt fantastisch! De familie weet veel van de omgeving; wij waren op de motor en we kregen veel tips voor mooie ritten en bezienswaardigheden. Het dorp ligt op loopafstand en het is er nog vrij rustig, niet te toeristisch. Het Italiaanse leven is heerlijk relaxed; laat eten en lang natafelen. Kortom: we hebben genoten!

Een plek in een prachtige rustige omgeving

Annette in 't Veld
20-9-2018

Een paar jaar geleden Ca 'Betania bezocht met een yogagroep. De plek, de gastvrijheid en de passie van Aaltje, Bert en hun kinderen was zo geweldig dat ik dit jaar terug ben gekomen met mijn man. Nu weer een geweldig ontvangst en verblijf. We hebben erg genoten. Ook onze motor hebben we goed kunnen gebruiken in de prachtige omgeving.

Aanrader

Jan Jutstra
14-9-2018

Via vrienden kwamen we terecht bij Ca' Betania. Een agriturismo die op een schitterende plek is gesitueerd, met prachtige kamers en waar gastvrijheid voorop staat. We zijn door Aaltje en Bert allerhartelijkst ontvangen en we hebben genoten van de heerlijke maaltijden en de gezellige sfeer waarin we die konden nuttigen.

Ca' Betania ligt in een prachtige omgeving: om te wandelen, een autoritje te maken, maar zeker ook om op de racefiets de omgeving te verkennen. In één woord:

Supervakantie bij supergastvrije mensen.

Fam Boekel
8-8-2018

Heerlijk en veelzijdig agriturismo met voor ieder wat wils.Of je rust wil of aktief wil zijn ( wandelen en fietsen ) of plaatsjes wil bekijken het kan hier allemaal .Alles klopte gewoon van begin tot eind. Bert, Aaltje en zoon Bram ( dochter Jolijn was er tijdens ons verblijf niet) zijn supergastvrije mensen die zorgen dat je echt vakantie hebt. Heerlijk eten (Aaltjes kookkunsten zijn geweldig), super omgeving met prachtig uitzicht op het dal, lekker nietsdoen op een van de verschillende zitjes (luie stoel of hangmat) of een van de vele tips opvolgen die Bert voor je in petto heeft .Elke ochtend een heerlijk ontbijtje met allemaal zelfgemaakte verse produkten. Met onze hond zwemmen in de Metauro. Hier is het echt: Alles mag niets moet.

Bellissimo!

Janine, Vigo en Harm
8-8-2018

Een top locatie met veel gezelligheid en tal van mogelijkheden om te ontspannen. Naast de betaalbaarheid is de kwaliteit uitstekend. Wij hebben op Ca' Betania afgelopen jaar weer een geweldige tijd beleefd. Omgeving,natuur en uitzicht op het nabij gelegen pittoreske dorpje Mercatello zijn prachtig. De kamers zijn sfeervol, schoon en voorzien van alle nodige faciliteiten. Naast de mooie wandel en fietsroutes( voor de iets gevorderde sporter) heb je ook de mogelijkheid om lekker af te koelen bij de waterval op enkele minuten rijden. Een dagje strand is ook goed te bereizen. In de omgeving zijn verschillende dorpjes om te bezoeken waar de Italiaanse cultuur en geschiedenis goed bewaard is gebleven. Tip: Ga hier zeker dineren! Gerechten bereid met producten uit eigen tuin en streek! De keuken prinses maakt haar titel meer dan waar. Bedankt Familie Steenbergen.

Geweldig

André&Greet
8-8-2018

Veel rust ruimte en natuur. Aaltje en Bert zijn zeer gastvrij . Het eten is er heerlijk.

Tevens is er de mogelijkheid om in een gezamenlijke keuken zelf te koken.

La dolce vita!

Wilma
6-8-2018

Ik heb samen met mijn vriendin een week gelogeerd op Ca Betania in het plaatsje Mercatello sul Metauro. Ca Betania ligt vrij afgelegen en we hebben dan ook genoten van de rust en het prachtige uitzicht, de gastvrijheid en de heerlijke kookkunsten van gastvrouw Aaltje. We hebben pasta leren maken tijdens een kookworkshop van Aaltje en de zelfgemaakte limoncello leren drinken. Je kunt er prachtig wandelen en Bert heeft tips genoeg om mooie dingen te bekijken en plaatsen te bezoeken in de omgeving.

aanrader

Wietse Elzinga
6-8-2018

Eigenlijk een super adres waar je je te gast voelt maar ook thuis, het eten wat Aaltje maakt is fenomenaal, de appartementen zijn comfortabel, netjes en schoon. Het uitzicht is ook geweldig. Zwemmen in de rivier is heerlijk verkoelend en rustig, lekker van de rotsen af duiken en springen.

Mooie omgeving en heerlijk genoten van de rust.

Hans en Petra
25-6-2018

Het is ons prima bevallen en voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania in Mercatello sul Metauro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.