Camping 44

Tonen op kaart

12 reviews over Camping 44

• 9Rien en Jeanne14-01-2020

Fantastische weken! Genoten!

Heerlijk twee weken op deze camping met prachtig uitzicht vertoefd in een zeer ruime safaritent compleet ingericht en heerlijk schoon. Ook prima bedden. In het zwembad was het nog super lekker in september. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooie plaatsen bezocht in de omgeving en prachtige wandelingen gemaakt in Nat. Park Monti Sibillini. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2019
    9Trudy27-10-2019

We komen zeker terug!

Ook in de herfstvakantie is het hier heerlijk! 's Avonds werd het wel fris, maar overdag rond de 25+ graden en lekker zonnetje. Kinderen (14 en 16) vermaakten zich in het zwembad en bij de tafeltennistafel. Prachtige rondrit gemaakt door de omgeving die nog niet zo toeristisch is. Leuk om iets te bestellen waar geen Engels gesproken wordt. De mensen zijn heel aardig en praten gewoon in het Italiaans terug. Met wat gebarentaal kom je er dan wel uit en hebben we heerlijk gegeten. Op de camping was het net oogsttijd van de olijven. Prachtig om dat een keer mee te maken! Met z'n allen de bomen in om de olijven eruit te harken, wie maakt dat nou mee tijdens zijn vakantie! Kortom, we hebben genoten van de prachtige camping, de mooie omgeving en de supergezellige campingeigenaren. Het was jammer dat de vakantie er alweer op zat en we weer terug moesten naar ons koude kikkerland.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Ton11-10-2019

Super relaxed

Mooi gelegen agricultura met zeeer ruime plekken. Fantastisch uitzicht op dal. Wij logeerden in een safaritent. Ruime slaapcompartimenten met lekkere bedden. Schoon!. Leuk zwembad en een zeer goed badgebouw. Ook hier weer super schoon. Leuke eigenaren die zich inspannen om het je naar de zin te maken . Zelfs meegegaan om probleem met de auto op te lossen in de plaatselijke garage. Niet toeristisch dorp. Aardige mensen en leuke barretjes en restaurantjes. Voor ons een plek om zeker terug te komen omdat wij nog lang niet alles in de omgeving hebben gezien.

Rachel en Rens, eigenaar, 28-10-2019

Buongiorno! Bedankt voor de fantastische woorden. Wij zijn heel blij dat jullie het hier top hebben gehad. Wij vinden het leuk als onze gasten Le Marche zien, zoals wij dat zien-ervaren. Dat jullie bijvoorbeeld hebben gewandeld in de Gola del´Infernaccio, gezwommen in het Lago di Fiastra en gezonnebaad op de mooie zandstranden in de buurt. Natuurlijk hopen wij jullie weer terug te zien op de camping. Kunnen wij ´s morgens weer een cappuccino drinken bij het barretje en bijkletsen! Ciao!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Stijn en Myrthe02-10-2019

Geweldig leuke camping met schitterend uitzicht

Wat een geweldige camping is Camping 44. Van aankomst tot vertrek hebben wij ons zo welkom gevoeld. De eigenaren zijn erg begaan en hartelijk. Ze voorzien je van leuke tips en zijn altijd bereikbaar. De camping ligt super mooi gelegen met een uitzicht die je elke ochtend bij wakker worden weer verrast. Voorzieningen zijn nieuw en worden goed schoon gehouden. Echt een aanrader wanneer je op zoek bent naar een kleinschalige camping om volledig tot rust te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Rachel en Rens, eigenaar, 03-10-2019

Buongiorno! Dank voor jullie aardige woorden. Wij vonden het leuk dat jullie er waren en dat jullie van het verblijf hebben genoten. Veel op pad geweest naar de stranden, de stadjes en de bergen bij ons in de buurt.
    Succes met jullie huis en op het werk. Misschien tot ziens.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Estoppey29-09-2019

Rustige camping met geweldig uitzicht

Wij worden altijd erg blij van wat kleinere en knusse campings, dit was er zo een. Een enorm gastvrij ontvangt door de eigenaren, we kregen de mogelijkheid om zelf onze plek uit te zoeken. De plekken waren erg ruim en hadden een prachtig uitzicht op het mooie glooiende heuvellandschap. Het toiletgebouw is simpel en keurig schoon. Prima zwembad met een fijn barretje waar je zelf koude versnaperingen kan halen. Een keer per week een Italiaanse avond met lekker eten van een restaurant uit het dorp en gezellige spelletjes voor de kinderen. We hebben een enorm fijne vakantie gehad op Camping 44!

• 7Staat v/h sanitair

Rachel en Rens, eigenaar, 30-09-2019

Ciao, leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hadden deze zomer bij ons op Camping44. Dat jullie de kindvriendelijkheid top vonden is mooi om te zien-lezen, want dat willen wij heel graag uitdragen. Maar natuurlijk ook voor de volwassenen willen wij een fijne camping zijn. Misschien zien wij elkaar nog eens in de toekomst bij ons op de camping!

• 9Yolanda25-09-2019

Prachtige, rustige camping met veel faciliteiten.

We hebben tien dagen op de camping gestaan met onze De Waardtent. De plekken zijn zo ruim dat we zonder problemen onze grote tent met varioluifel kwijt konden. Het uitzicht is fenomenaal. Daar hebben wij iedere dag van genoten. De eigenaren zijn behulpzaam, super vriendelijk en hartelijk. Altijd tijd voor een praatje en zij hebben prima tips om de omgeving te verkennen. Er is voor elk wat wils. Prachtige wandeling in een kloof gemaakt. Italiaanse avonden waren gezellig en heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.

Rachel en Reens, eigenaar, 26-09-2019

Buongiorno!! Dankjewel voor de aardige woorden. Wij vonden het leuk dat jullie er waren en dat jullie zo genoten hebben van de camping en de omgeving. Ook vonden wij jullie tent zo mooi, dat wij nu zelf ook een De Waard hebben voor de verhuur. Wij zien jullie graag eens terug!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Beukers03-09-2019

Fantastische kleine, gezellige camping!!

Wat een fantastische camping! Het uitzicht is geweldig, de plaatsen erg ruim, veel privacy, het sanitair is nieuw en brandschoon en de eigenaren erg gezellig en behulpzaam. Onze camper had wat aandacht nodig, dat was in een mum van tijd geregeld met de plaatselijke garage. Kosten Euro 0,-. ’s Avonds bij het barretje was het erg gezellig! We hebben een mooie rit gefietst (racefiets) van Morichella Macerata naar het meer van Fiastra en via de bergen van Bolognola/Pintura weer terug. Rondje van 55 km met ongeveer 1100 hoogtemeters. Het dorpje Loro Piceno is erg leuk en de omgeving ook. Het strand is dichtbij, het is er nog niet enorm toeristisch en de Italianen zijn erg vriendelijk. We waren er veel te kort!

agriturismo-camping Quarantaquattro, eigenaar, 20-09-2019

Dank , wij vonden het leuk dat jullie er waren (en inderdaad wat te kort haha). Binnnekort komt de racefiets van zolder en dan kan ik ook die tocht gaan fietsen (of althans proberen). Misschien tot een volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam van Vulpen01-09-2019

Fantastisch, heerlijk tot rust gekomen !

Mooie kleinschalige camping met uitzicht op de bergen, met zeer enthousiaste camping eigenaren, wie het je alles doen om het naar je zin te maken. De kinderen vonden het geweldig ! Overal spelletjes, voetbalveldje op 500 meter vandaan, ijssalon in het dorp op loopafstand ( wel goed voor de kuitspieren t) 'S avond werd er een rondje langs de tent gemaakt of alles in orde is en of de broodjes besteld moesten worden welke we vergeten waren door te geven.

Super leuke en mooie oude dorpjes in de buurt waar je je echt in het binnenland van Italië waant. Het strand in civitanova is op 20 minuten afstand.

Leuke wat wij vonden is dat Loro Piceno en dit gedeelte in le marche niet zo toeristisch is, maar zo mooie omgeving!

Camping 44 (Rens en Rachel), eigenaar, 03-09-2019

Ciao familie van Vulpen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het is fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Het was ook erg gezellig om jullie op onze camping te mogen ontvangen! Top.

• 9Ilse en Marnix, Sam en Evi30-08-2019

Super!!!!

Fantastische vakantie gehad op camping 44 in Loro Piceno!! Een knusse,kleine camping. Zeer schoon toiletgebouw en heerlijk zwembad. Het uitzicht is het allermooist. De camping eigenaren doen hun uiterste best voor n fantastisch vakantiegevoel. Er is een leuk klein barretje bij het zwembad. Heel gezellig met andere campinggasten. Wat een mooie omgeving! Er is veel te doen. Dorpjes, strand, bergen en het mooie Lago di Fiastra. Wij komen hier zeker terug!

Camping44 (Rens en Rachel), eigenaar, 03-09-2019

Hoi Ilse, Marnix, Sam en Evi,

Het is best stil zonder jullie... Bedankt voor jullie mooie review. Blij om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad! En Rens zal super blij zijn om te lezen dat het sanitair een 10 krijgt:). Daar doet hij alles voor. Daarnaast zijn wij erg blij te lezen dat jullie de omgeving ook zo mooi vinden... er is namelijk zoveel te zien! Hopelijk zien wij jullie nog eens terug.

• 10Willemien van Voorthuijsen27-08-2019

Hier moet je geweest zijn: geweldig!

Wat een geweldig verblijf hebben wij hier gehad! We kwamen aan en voelden ons direct thuis. Leuke ontvangst, even een lekker koud drankje, gezellig praatje en wat uitleg. Plekken heel ruim met allemaal een fantastisch uitzicht. Mooi zwembad met veel ligbedden. Veel leuks te doen rond het zwembad: tafeltennis, schommels, tafelvoetbal etc. Maar wel alles op een eigen plek wat verder bij het zwembad vandaan, dus als je rustig een boek wilt lezen, kan dat prima en heb je genoeg ruimte. Wij waren er met onze baby. Een meubel met verschoningskussen en badje aanwezig, heel fijn! Prachtig nieuw en brandschoon sanitair. Gezellige bar, vooral ‘s avonds met alle lichtjes aan. Drankjes voor zeer schappelijke prijzen. Eigenaren super vriendelijk en doen alles voor je. Zijn Nederlanders en spreken goed Italiaans. Wij hadden een aanrijding, eigenaar kwam direct en hielp ons met de afhandeling. Onze max aan woorden is bereikt: het is geweldig hier!!!

Camping44 (Rens en Rachel), eigenaar, 03-09-2019

Willemien, wat een te gekke review! Echt om blij van te worden:). Grazie mille. Zo'n eerste jaar was voor ons spannend en dan is het fijn als mensen enthousiast zijn. Het was gezellig dat jullie er waren! Jammer dat jullie weggingen, maar in Frankrijk zullen zij ook super blij met jullie zijn:) Hopelijk zien wij jullie nog een keer terug!

0 tips over Camping 44

0 vragen over Camping 44