Bed & Breakfast Agritur Casa Vecchia

0Tonen op kaart

2 Reviews over Agritur Casa Vecchia

• 9Claudia02-09-2010

Autentiek comfort

Opeens waren we er. De prachtig gelegen boerderij , Casa Vecchia. De boerderij waar ook de vroegere school gevestigd is geweest. Dat was tevens ons appartement. Niet royaal, maar ruim voldoende voor ons gezin. twee slaapkamers, badkamer, woonkamer met open keuken. Ons terras van drie meter diep, liep langs de gehele lengte van het app. (ca 11 meter) vanuit iedere kamer openslaande deuren! iedere ochtend rond 06.30 uur gaat de vrouw des huizes haar akker en tuin verzorgen. het fruit en de groenten komen hier vandaan; onbespoten! Na drie dagen werd het eten wat eentonig, maar de kwaliteit is erg goed. Bovenal is de familie zeer behulpzaam en vriendelijk. het is overal superschoon. Ze doen hun best om engels te spreken. Daar zit ook de charme; het is allemaal puur en echt! In de nabije omgeving (10 autominuten) zijn dorpjes, winkels en het strand.

• 9Herbert25-06-2009

Mooie plek, gastvrij en goede verzorging

Agritur Casa Vecchia ligt op een prachtige locatie op een heuvel met mooie vergezichten. Het is er heerlijk rustig en het ligt 5 km van de kust en op een uurtje afstand van het nationale park. De zee en de bergen zijn dus dichtbij. Bovendien kun je er leuke echt italiaanse dorpen in de omgeving bezoeken. Het zwembad zorgt voor de verkoeling.

Het ontvangst is hartelijk. Luigi en zijn familie zorgen voor een goed verblijf. In de keuken bereidt de vrouw van Luigi heerlijk lokale gerechten. In het restaurant komen ook lokale bewoners uit de omgeving eten.

Wij hebben in een B&B kamer verbleven maar er zijn ook mooi appartementen te huur. Tijdens ons verblijf waren er gasten uit Italië, Duitsland, Engeland. Kortom een echte aanrader!

Bed & Breakfast Agritur Casa Vecchia info

Veilig betalen met