Appartement Villa Numoviv

47 reviews over Appartement Villa Numoviv in het Nederlands

Mooie agriturismo,zwembad,mooie locatie.

Karin van Wijgerden
31-7-2016

Prachtig, zeer compleet ingericht appartement (app Gualdo). Met mooi aangelegde tuin, van alle gemakken voorzien, die wel voor algemeen gebruik is. (1 appartement heeft een privétuin)

Mooi zwembad met ligbedden en douche, lager gelegen, via een vrij lange trap te bereiken.

Aardige, gastvrije en behulpzame eigenaren.

Een hemelse plek!

Jolanda Pastoors
12-7-2016

Afgelopen juni mochten we voor de tweede keer in een half jaar tijd verblijven op deze hemelse plek! En ook nu weer hebben we een super tijd gehad. De locatie, het uitzicht, de omgeving, de compleetheid van de appartementen, maar bovenal het perfecte gastheerschap van Jeroen en Marleen zijn top. Niets is hun teveel.

We hebben al redelijk veel van Italië mogen zien. Deze plek steekt er voor ons met kop en schouders bovenuit.

Wij gaan zeker weer terug.

Top!

Hans
7-7-2016

Genoten van: een heerlijk appartement, met zorg ingericht, met prima zitcomfort en uitstekende bedden. De goede, positieve sfeer bij VillaNuMoViv. Het prachtige uitzicht, de prachtige omgeving en de leuke, authentieke plaatsjes. Jeroen en Marleen: hartelijk,gastvrij,enthousiast en met erg veel respect voor je privacy. Ze zijn in voor een gezellig praatje, maar staan ook meer dan open voor je feedback en voor overleg. Wij hebben hen ervaren als een topgastheer en topgastvrouw. Wij kijken terug op een werkelijk geweldig verblijf en zijn van plan nog regelmatig terug te komen.

Deze fantastische plek vergeet je nooit meer!!

Yolande Barends
6-7-2016

Het eerste wat opvalt is het fantastische uitzicht. Het appartement heeft alles voor een perfecte vakantie. De keuken is volledig ingericht en de bedden heerlijk. Jeroen en Marleen zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt. Ook hebben zij tijdens ons verblijf gekookt met bijpassende wijnen. Zalig!!

Wij kunnen niets bedenken wat tegenviel.

nooit weer in NuMoViv

Peter en Hélène Jansen
6-7-2016

We zijn in 2015 hier 3 weken geweest en dat was top. In 2016 zijn we 4 weken daar geweest maar dat was traumatisch. De gastvrouw is vriendelijk zolang je in haar gareel loopt. Je kunt overvallen worden met dwingend opgelegde "afspraken" die vooraf niet gecommuniceerd of ergens ter inzage te lezen zijn. Ze gaan ver in opgelegde eisen, tot in de privacy in het appartement. De woede uitval van de gastheer was traumatisch en buiten proportioneel. Er kunnen ongefundeerde verwijten en onbekende verwachtingen uitgesproken worden.

De appartementen zijn gehorig en met "design" meubelen ingericht. Veel "design" meubelen hebben een belabberd zitcomfort. Design is gebakken lucht en het meeste is onhandig in gebruik ofwel ongelukkig in afstemming met elkaar. Het elan van 2015 is bij dit echtpaar verdwenen. Het enige dat blijft is het fraaie uitzicht, en dat is in de Marche overal te vinden.

Jeroen en Marleen, Eigenaar, 9-7-2016

Beste Peter en Hélène,

Allereerst; oprecht bedankt. Bedankt voor de positieve feedback en superlatieven om Villa NuMoViv, de plek, de accommodatie en ons als mensen, vorig jaar en de eerste weken van jullie verblijf dit jaar, te beschrijven.

Ook blijven we dankbaar voor het prachtige schilderij dat jullie ons cadeau hebben gedaan als dank voor het bovenstaande.

Helaas bleek dat onze huisregels, die dit jaar hetzelfde zijn als vorig jaar, niet duidelijk waren bij jullie en we betreuren het dat we deze niet nóg explicieter met jullie hebben doorgenomen en jullie op onze website hebben gewezen.

De door ons gedane voorstellen en initiatieven hebben niet het gewenste effect gehad. Wat we moeilijk vinden en betreuren is dat op onze vraag om in gesprek te gaan tot op vandaag niet is ingegaan.

Rest ons weinig anders dan jullie al het goeds te wensen. Hopelijk vinden jullie een andere locatie die beter voldoet en waar jullie in de appartementen mogen schilderen.

Het ga jullie goed,

Fantastisch!

Annemarie Wildschut
5-7-2016

Voor het 2e jaar waren wij gasten van Villa NuMoViv en wederom een fantastisch verblijf gehad.Ultieme ontspanning,vertraging,rust,de warmte en gezelligheid van Marleen en Jeroen,(in het hoogseizoen 1x per week) genieten van hun kookkunsten...Mooie, luxe appartementen,van alle gemakken voorzien.Een groot terras, waar het goed toeven is.Een onovertroffen uitzicht,waar je nooit genoeg van krijgt.Na op verkenning te zijn gegaan in de prachtige omgeving, een duik nemen in het heerlijke zwembad...

Wat wil een mens nog meer?!Wij hebben alweer voor volgend jaar geboekt!

N.B. Onderdeel kindvriendelijk is o.i. niet van toepassing,aangezien Villa NuMoViv een leeftijdsgrens van 12 jaar hanteert.

Prachtige locatie

Arjan Vermeer
5-7-2016

De locatie heeft 1 nadeel, ligt aan een heel steile heuvel. Wandelen naar het dorpje is wel een dingetje.

Zeer gastvrij, prachtige plek, gewoon genieten!

Irene van der Klugt
4-7-2016

Het uitzicht is adembenemend. De appartementen zijn smaakvol en compleet ingericht. De gastheer en gastvrouw zijn super. Je moet wel over een huurauto beschikken. Genoeg leuke bezienswaardigheden in de buurt en regio!

Echt perfect!

Sjoerd
4-7-2016

De eigenaren zijn fantastisch! Echte ondernemers en ontzettend gastvrij. Geen slechte punten.

Geweldige locatie en super appartementen!

anneke ten klooster

Fantastisch:

Ambiance, uitzicht, locatie, gastvrijheid, staat van appartementen, zwembad, voorzieningen, op niets bezuinigd, enthousiasme van jeroen en marleen!

Er is eigenlijk niets waarvan ik kan zeggen dat niet goed is!

Daarnaast is t dorpje waarin de appartementen staat authentiek!

Je kan er alles vinden wat je nodig hebt, supermarkten, cafe/bar, markt, slager, huisarts, speeltuin en genoeg restaurants in de buurt!

Als je eenmaal hier bent geweest ga je niet meer op zoek naar een andere locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Numoviv in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Numoviv zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.