Appartement Villa Numoviv

Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

47 reviews over Appartement Villa Numoviv in het Nederlands

Top locatie, gastheer en gastvrouw!

Simon
22-8-2016

Voor een zakelijk brainstormweekend neergestreken bij Jeroen en Marleen.

Deze twee toppers hebben verstand van zaken en eten. :-)

Prachtige omgeving! Rust is ongekend!

Kom er graag nog eens terug.

Heerlijk appartement in Gualdo

domenico savastano
22-8-2016

De eigenares en partner zijn zeer gastvrij en hebben ons veel tips gegeven over de regio

Er is een heerlijk zwembad aanwezig en de kamers zijn comfortabel.

Een zeer aangenaam verblijf , we zijn er heerlijk tot rust gekomen.

Een plek die je betoverd!

Wilfrrd Zwart
22-8-2016

Ze moeten weten dat Jeroen en Marleen fantastische eigenaren zijn van een fenomenaal mooi gelegen Villa waar het zomer en winter heerlijk vertoeven is !

Binnenkort gaan wij alweer voor de derde keer in een jaar tijd terug naar Jeroen en Marleen. Villa Numoviv heeft voor ons alles wat wij zoeken in een geslaagde vakantie.

De ligging van de Villa met de prachtige vergezichten, de schaapskuddes en het leuke dorpje Gualdo, maar ook Ascoli Piceno, Macerata en de kust op een goede reisafstand. De gastvrijheid van Jeroen en Marleen, de leuke avonden waarop er gezellig met alle gasten een maaltijd wordt gegeten en uiteraard de bijbehorende wijntjes. De tips voor wandelingen, uitjes, restaurants en wijnboeren zijn uitstekend. De appartementen zijn voorzien van alle gemakken,met smaak ingericht en goede bedden. Een TOP-locatie dus!

Gastvrij en van alle gemakken voorzien!

Michel Hoogwoud
22-8-2016

Mooie ligging , prachtige vergezichten , heerlijk zwembad , super ingerichte appartementen , dorpje op loopafstand , alle noodzakelijke boodschappen te verkrijgen , lekkere restaurantjes

in 1 woord; TOP !!

de Barneys
18-8-2016

10 dagen gelogeerd in appartement Amsterdam. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Marleen en Jeroen.

Ik kan een heel verhaal schrijven maar deze plek moet je zelf ervaren, wat een topper.

Marleen en Jeroen.....bedankt dat jullie dit mooie paradijs geschapen hebben !!!!!

Super !

Pascal De Luycker
17-8-2016

Begin augustus vebleven we 10 dagen in appartement Gualdo. Heel mooi , verzord appartement voorzien van

alle comfort. Heel mooie tuin met zwembad waar je op verschillende plaatsen kan relaxen.

De eigenaars Jeroen en Marleen zijn zeer gastvrij en geven je heel nuttige tips om de prachtige streek te

verkennen , ergens te gaan tafelen of een wijndomein te bezoeken.

De streek is een mooi stukje Italië dat bij vele mensen onbekend is.

Wij komen hier zeker nog terug.

fantastisch

Ineke
10-8-2016

geweldige locatie, een auto is wel nodig.

super service, gastvrijheid en zorg voor de gasten.

heerlijk zwembad

voor ons voor herhaling vatbaar.

Een week doorgebracht in appartement "Amsterdam". Met veel zorg en liefde ingericht appartement, op de begane grond van de villa. Kleinschalig complex, in totaal 3 appartementen. Uitgebreide voorzieningen (er was zelfs een Sonos muzieksysteem !). Appartement beschikt als enige over een eigen buitenruimte. Verder een grote buitenruimte voor gezamelijk gebruik.

Prettig zwembad, ligt wel een stukje lager op de helling, is via een trap bereikbaar, terug is telkens even klimmen...

Schitterend gelegen, met uitzicht op de Monte Sibellini. In de directe omgeving enkele mooie middeleeuwse stadjes, grotere steden Ascoli Piceno en Macerata op rijafstand evenals het nationale park van de Monte Sibellini.

Gastvrij ontvangen door de eigenaren, Jeroen en Marleen, die (terecht) trots zijn op hun accomodatie. Let wel op: ze hanteren een leeftijdsgrens van minimaal 12 jaar voor kinderen.

Geweldig

John en Nora
7-8-2016

Jeroen en Marleen,

Wat hebben wij een fijne tijd gehad bij jullie in Villa Numoviv! Jullie zijn attent en hartelijk.

Het appartement Amsterdam beviel ons heel erg goed. Jullie hebben overal aan gedacht.

De inrichting is compleet. Fijn ook dat er zoveel boeken aanwezig zijn, o.a. over de omgeving.

Op jullie aanraden zijn we naar de Piano Grande gegaan in het Sibillini gebergte. Wat een bloemenpracht!

Echt de moeite waard. De omgeving van Numoviv is heel gevarieerd: Zee, bergen, heuvels, stadjes.

Jullie hebben ons een aantal keren aangenaam verrast: Met lekkere wijntjes om te proeven en een mooi cadeau voor John, die jarig was. Super!

Jullie begrijpen al dat wij graag een keer terug willen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Numoviv in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Numoviv zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.