Appartement Villa Numoviv

ItaliëLe Marche (De Marken)Gualdo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Numoviv voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 47 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 47 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 9.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

47 Reviews over Villa Numoviv

• 10Linda Oosterink17-09-2016

Een top plek waar je heerlijk tot rust komt

Het is puur genieten bij Villa Numoviv, een warm welkom met het gevoel van thuiskomen... Advies voor super mooie locaties als la Bibioteca. Was weer een heerlijk weekje relaxen!! Thnxxx Jeroen en Marleen😘

• 9Ferenc Waitz05-09-2016

Kom tot rust in serene omgeving met fant. uitzicht

Het overtrof alle verwachtingen. We hadden een appartement op de begane grond, met een eigen terrasje/tuintje, maar wel qua privacy gescheiden van de rest. Eigenlijk ons eigen stukje. Ideaal voor het ontbijt. Dan het uitzicht, het ligt boven op een heuvel en je kijkt ver in en over het dal: een weids uitzicht. Dan nog het zwembad: apart gelegen, klein trappetje af, zodat dit apart ligt van de appartementen: lekker rustig dus. We wilden de hele dag op de site blijven, kon makkelijk, maar de omgeving is ook heel boeiend. De ene kant op: bergen, met op bijna iedere top een middeleeuws authentiek dorpje. De andere kant op dalen naar het strand, een uurtje rijden. Wat ons betreft: best of both worlds. Voeg daarbij nog het aangename gastheerschap van de eigenaren en het plaatje is compleet.

• 10jelly walstra04-09-2016

Op en top vakantiegevoel

Een prachtige omgeving, stijlvolle appartementen een geweldige gastheer en gastvrouw!

• 10Engels Kurt31-08-2016

Fantastische vakantie !

prachtige vakantie gehad ,leuke omgeving ,toffe en heel vriendelijke eigenaars die je graag wegwijs maken in de omgeving en waar je niks teveel aan kan vragen

• 10Genevieve Goris31-08-2016

Top vakantie!

Een bewogen (aardbeving) maar prachtige vakantie, die de verwachtingen oversteeg. We kunnen alleen maar de al legendarisch gastvrijheid van Jeroen en Marleen beamen. Villa Numoviv heeft gewoon alles wat je maar kan dromen, prachtige locatie, top accomodatie. En ja ook een 10 voor kindvriendelijkheid, voor onze tieners was alles aanwezig (Wifi, zwembad, etc.) Wij komen zeker terug!

• 10Annemiek Zwart Zonjee24-08-2016

Ontspannen in een betoverend landschap.

Een fijne ontvangst door Jeroen en Marleen! Prachtig appartement met alles er op en er aan! Heerlijk zwembad en bovenal een magisch en betoverend uitzicht!

• 10Marc Lagermann23-08-2016

Overteft ieders verwachtingen; TOP!

Allereerst super vriendelijke hosts; prachtige ligging; heerlijk appartement, smaakvol en ingericht met kwaliteitsproducten; goede bedden; heel mooi zwembad; kortom, kan alleen maar positief zijn.

• 10Wim Hubert23-08-2016

Nederlands en toch Bourgondisch? Ja hoor, het kan!

Mooie, ruime appartementen met een schitterend uitzicht op de omgeving. Waar wij echter als Vlamingen het meest hebben van genoten, is Marleen en Jeroen hun levensstijl. De manier waarop ze genieten en laten meegenieten van al het moois en lekkers dat hier te beleven valt. Je krijgt er zo waar zelf "goesting" van!

• 9Lodewijk Blom22-08-2016

Geweldig

Prachtige ligging, zeer comfortabel en sfeervolle appartement, vriendelijke en gastvrije eigenaren en het is er heerlijk rustig. O ja, en een mooie omgeving.

• 10natasja asselman22-08-2016

Ons favoriete vakantie-verblijf!

Zowel in 2013, 2015 en 2016 bezocht en gaan zeker nog vaker terugkomen! - design inrichting - zeer goed uitgerust keukenmateriaal, alles is aanwezig en van goede kwaliteit - prachtig uitzicht, adembenemend! - goede bedden - rustige omgeving, in de buurt van vele leuke Italiaanse dorpjes - gastvrije eigenaren - heerlijk zwembad

Appartement Villa Numoviv info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij