Appartement Villa Numoviv

AppartementKleine hotelsWeer vandaag24°20°
Appartement Villa Numoviv
9,5

47 reviews over Appartement Villa Numoviv in het Nederlands

Een top plek waar je heerlijk tot rust komt

Linda Oosterink
17-9-2016

Het is puur genieten bij Villa Numoviv, een warm welkom met het gevoel van thuiskomen... Advies voor super mooie locaties als la Bibioteca. Was weer een heerlijk weekje relaxen!! Thnxxx Jeroen en Marleen😘

Het overtrof alle verwachtingen. We hadden een appartement op de begane grond, met een eigen terrasje/tuintje, maar wel qua privacy gescheiden van de rest. Eigenlijk ons eigen stukje. Ideaal voor het ontbijt. Dan het uitzicht, het ligt boven op een heuvel en je kijkt ver in en over het dal: een weids uitzicht. Dan nog het zwembad: apart gelegen, klein trappetje af, zodat dit apart ligt van de appartementen: lekker rustig dus. We wilden de hele dag op de site blijven, kon makkelijk, maar de omgeving is ook heel boeiend. De ene kant op: bergen, met op bijna iedere top een middeleeuws authentiek dorpje. De andere kant op dalen naar het strand, een uurtje rijden. Wat ons betreft: best of both worlds. Voeg daarbij nog het aangename gastheerschap van de eigenaren en het plaatje is compleet.

Op en top vakantiegevoel

jelly walstra
4-9-2016

Een prachtige omgeving, stijlvolle appartementen een geweldige gastheer en gastvrouw!

Fantastische vakantie !

Engels Kurt
31-8-2016

prachtige vakantie gehad ,leuke omgeving ,toffe en heel vriendelijke eigenaars die je graag wegwijs maken in de omgeving en waar je niks teveel aan kan vragen

Top vakantie!

Genevieve Goris
31-8-2016

Een bewogen (aardbeving) maar prachtige vakantie, die de verwachtingen oversteeg. We kunnen alleen maar de al legendarisch gastvrijheid van Jeroen en Marleen beamen. Villa Numoviv heeft gewoon alles wat je maar kan dromen, prachtige locatie, top accomodatie. En ja ook een 10 voor kindvriendelijkheid, voor onze tieners was alles aanwezig (Wifi, zwembad, etc.) Wij komen zeker terug!

Ontspannen in een betoverend landschap.

Annemiek Zwart Zonjee
24-8-2016

Een fijne ontvangst door Jeroen en Marleen! Prachtig appartement met alles er op en er aan! Heerlijk zwembad en bovenal een magisch en betoverend uitzicht!

Overteft ieders verwachtingen; TOP!

Marc Lagermann
23-8-2016

Allereerst super vriendelijke hosts; prachtige ligging; heerlijk appartement, smaakvol en ingericht met kwaliteitsproducten; goede bedden; heel mooi zwembad; kortom, kan alleen maar positief zijn.

Mooie, ruime appartementen met een schitterend uitzicht op de omgeving. Waar wij echter als Vlamingen het meest hebben van genoten, is Marleen en Jeroen hun levensstijl. De manier waarop ze genieten en laten meegenieten van al het moois en lekkers dat hier te beleven valt. Je krijgt er zo waar zelf "goesting" van!

Geweldig

Lodewijk Blom
22-8-2016

Prachtige ligging, zeer comfortabel en sfeervolle appartement, vriendelijke en gastvrije eigenaren en het is er heerlijk rustig. O ja, en een mooie omgeving.

Ons favoriete vakantie-verblijf!

natasja asselman
22-8-2016

Zowel in 2013, 2015 en 2016 bezocht en gaan zeker nog vaker terugkomen!

- design inrichting

- zeer goed uitgerust keukenmateriaal, alles is aanwezig en van goede kwaliteit

- prachtig uitzicht, adembenemend!

- goede bedden

- rustige omgeving, in de buurt van vele leuke Italiaanse dorpjes

- gastvrije eigenaren

- heerlijk zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Numoviv in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Numoviv zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.