Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

Met jonge kinderen

Een prachtige vakantie gehad

Ellen
30-8-2018

Het begon met een warm ontvangst op de veranda bij Yette & Ed. Kleine uitleg en rondleiding gehad en de vakantie kon beginnen. Wat hebben we genoten en wat is dit een geweldig lief gezin, allemaal werken ze mee in dit prachtige familie bedrijf. Prachtig schoon appartement met geweldig uitzicht. kindvriendelijker kan haast niet, Wij komen zeker nog eens terug.

Subliem

Jeroen
29-8-2018

Heerlijke plek voor de kinderen en dus ook voor ons. Super lieve eigenaren die er echt alles aandoen om het je naar de zin te maken. Ook de kinderen Tim en Sam zijn schatjes. Schoon en mooi nieuw sanitair. Prachtige ruime plekken met een geweldig uitzicht. We zullen jullie missen..nogmaals bedankt voor de super vakantie

Mooie plek in de Marken.

Dutchie
26-8-2018

Deze leuke accommodatie ligt bij een klein dorpje met o.a. een bakker, 2 kleine supermarktjes en een pizzeria. Het dorpje ligt in de bergen. Je hebt vanaf de agriturismo een fantastisch uitzicht over de omliggende omgeving. Het zwembad is prima net als het recreatiegedeelte. Het voetbalveld ligt helaas scheef net als sommige staanplaatsen maar het ligt natuurlijk in de bergen. Het sanitair is schoon. De afwerking van het sanitair is matig en de vele schoonmaakspullen die er staan geven een iets rommelige indruk. Wij hebben een leuke vakantieweek gehad samen met de andere (bijna allemaal Nederlandse) gasten. Al met al een leuke en vooral gezellige agriturismo.

Fantastisch echt de camping in le marche.

Familie Plijter
26-8-2018

Wat een vriendelijkheid. Erg gastvrij gezin die een top camping runnen. We zijn er al 3 keer geweest en elke keer met een heerlijk gevoel terug naar Nederland. ECHT een camping die je het vakantie gevoel geeft.

Ruimte, uitzicht, vrijheid en ontspanning

Jesca
24-8-2018

Camping ligt op heuvel waardoor mooi uitzicht en briesje die welkom is. Weinig schaduw dus neem zelf iets mee. Veel kids dus direct aansluiting. Heerlijk de ruimte om te spelen. Zwembad fijn en ruimte genoeg. Zeer ruime kampeerplekken, ondergrond niet egaal. Eigenaren altijd bereikbaar voor vragen, praatje, tips en leuk te zien hoe ze als gezin de camping runnen. Gualdo ca 15 min lopen bergop naar bakkertje, groenteboer, slager en kleine supermarkt met zeer basic assortiment (auto ca 4 min). Plaatsje biedt verder niets als ijsje eten of lekker rondstruinen. Ligging 7,5 afgerond 8 gegeven vanwege lange afstanden. Grote supermarkten op 3 kwartier rijden. Sanitair eenvoudig, water loopt niet goed weg, temp. water niet altijd constant, maar prima. Kindvriendelijk, 8 vanwege open zwembad (geen hek). Geen auto op camping pre. Nachten rustig. Gezamenlijk eten gezellig (kids geweldig), eten eenvoudig maar is prijs naar. 'Wifihok' bar kids uitje

Dank Edwin, Yvette, Tim en Sam!!!

Fam. De Heer
18-8-2018

Hele gezellige kleinschalige camping. Yvette, Edwin, Tim en Sam zijn zeer gastvrij en heel vriendelijk. Dit merk je op de camping. Als je hulp nodig hebt staan ze direct voor je klaar. Tim heeft een pizza service en Sam heeft broodjes service. Goed geregeld dus. Alles is gemoedelijk en sfeer is super...Onze kids (dochters 5 en 7) hadden direct vriendinnetjes.

Sanitair is heel goed en ruim voldoende. Zwembad is super, genoeg stoelen en groot genoeg. Wij stonden met onze vouwwagen op het veld. Kinderen hebben hier alle ruimte om te spelen en sterrenhemel is prachtig. Veld loopt af, dus je kan wat scheef staan.

Kortom, aanrader dus. Wij gaan zeker een keer terug.

Voor herhaling vatbaar

Anne
13-11-2017

Geweldige agriturismo, erg mooi gelegen en veel veel ruimte. Ruim zwembad met ligstoelen , speeltuin etc etc .Ontspannen sfeer en erg lieve eigenaren met hun kinderen. Onze kinderen hebben genoten

Genieten

Angelique van Mierlo
12-11-2017

We zaten in het appartement boven, aan de campingkant, prachtig uitzicht over de omgeving en de sterrenhemel. Zicht op het zwembad is prettig met kinderen. Het zwembad is prima, de hele dag door zijn er wel mensen te vinden op de camping, dat vonden de kinderen erg gezellig. Gastvrije eigenaren. Wij zijn niet zulke wandelaars, dus voor een uitje was het even rijden, maar dat kun je van te voren weten.

Genieten!

Fam. van Zwieten
29-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer een casamobi geboekt bij Villa Ti Amo. Wederom weer 2 weken lang onwijs genoten van de camping en haar prachtige omgeving. De gastvrijheid en inzet van Edwin, Yvette, Tim en Sam is fenominaal, kortom...een feestje! Wij kunnen niks anders dan aanbevelen.

Heerlijk genieten in de Marken

Fam Hof
26-8-2017

2 weken aan het begin van de zomervakantie in app Gualdo gezeten op deze leuke mini camping. Ons appartement bevond zich boven het huis van de eigenaars en heeft een prachig uitzicht over de vallei. Appartement is ruim genoeg. Wij waren met z'n drieen.We moesten even wennen aan de afstanden. Naar de zee is al snel 5 kwartier. Maar de prachtige omgeving en de aardige eigenaren compenseerde dit al snel. Het lago di Fiastra is prachtig en prima te rijden op zo'n 25 min. Stadjes en dorpjes in de buurt. Een heerlijk zwembad waar we ons met de andere gasten prima hebben vermaakt. Het dorpje Gualdo is prima voor de dagelijkse behoeften. Ook een goed reastauant en zoon Tim heeft een pizzabezorgdienst. En hun dochter Sam start een broodjesdienst. Yvette en Edwin zoeken van alles voor je op en uit. Wil je ergens eten? Handig, ze reseveren het voor je. We hebben het erg gezellig gehad met ze, heerlijk gekletst op de veranda. Onze zoon van bijna 12 was de eerste weken wel een van de oudste maar ook hij heeft het erg leuk gehad. 's avonds lekker in het wifi "hok" zitten. En wij borrelen. Kortom een aanrader voor iedreeen die van gezelligheid, ruimte en de prachtige omgeving houdt. Wij hebben genoten, bedankt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.