Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

Weer vandaag1°-1°
Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche
9,2

Laatste review

Superleuke kleine camping met goede sanitaire voorzieningen. Prachtig zwembad wat dagelijks goed word schoon gehouden. Mooie ruime campingplekken met een ieder idyllisch uitzicht.

Broodjes service, pizza bezorgservice en hele gezellige avondjes met diner worden er verzorgd, met heerlijke zelf gemaakte limoncello. De wijnproeverij was ook erg leuk om te doen. Kortom voor gezinnen die van kleinschalig, kneuterig en idyllisch houden is dit the place to be!!

Kenmerken
Speeltuin
Sauna

108 reviews over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in het Nederlands

Kleinschalig, bijzonder, gastvrij en idyllisch

Herna Van Diest,
18-11-2018

1 van onze mooiste vakantie's

Carin,
31-10-2018

Prachtige agriturismo/ vakantieverblijf met zeer gastvrij echtpaar met hun kinderen. Zeer verzorgd en netjes onderhouden. Ruime plekken met een geweldig uitzicht en stroom. Groet zwembad en een mooie speeltuin. selfservice bar en gezellige avonden.

Bij aankomst hadden we gelijk een goed gevoel. Mooie plekje met prachtig uizicht. Een vriendelijke ontvangst door de eigenaren en andere gasten. De plekken lopen schuin af dus even passen en meten om de vouwwagen goed neer te zetten. De plekken zijn erg ruim en hebben allemaal een mooi uizicht over de heuvels. Onze kinderen speelde niet veel in de speeltuin maar het zwembad zorgde voor uren speelplezier. Sanitair is simpel maar schoon. Met jongen kinderen even opletten want schoonmaakspullen staan voor het grijpen. Edwin en Yvette zijn erg behulpzaam en zeer gastvrij. De kinderen voelden zich direct op hun gemak. Een rondje mee op de quad, helpen in de bediening en met oorpijn even langs bij dokter Yvette en haar lavendelolie. Sam verzorgt een paar keer per week de broodjes en Tim de lekkerste pizza’s wanneer je maar wilt. De omgeving is prachtig en nog ongerept. Kortom we hebben genoten van dit heerlijke plekje.

Een prachtige vakantie gehad

Ellen,
30-8-2018

Het begon met een warm ontvangst op de veranda bij Yette & Ed. Kleine uitleg en rondleiding gehad en de vakantie kon beginnen. Wat hebben we genoten en wat is dit een geweldig lief gezin, allemaal werken ze mee in dit prachtige familie bedrijf. Prachtig schoon appartement met geweldig uitzicht. kindvriendelijker kan haast niet, Wij komen zeker nog eens terug.

Subliem

Jeroen,
29-8-2018

Heerlijke plek voor de kinderen en dus ook voor ons. Super lieve eigenaren die er echt alles aandoen om het je naar de zin te maken. Ook de kinderen Tim en Sam zijn schatjes. Schoon en mooi nieuw sanitair. Prachtige ruime plekken met een geweldig uitzicht. We zullen jullie missen..nogmaals bedankt voor de super vakantie

Mooie plek in de Marken.

Dutchie,
26-8-2018

Deze leuke accommodatie ligt bij een klein dorpje met o.a. een bakker, 2 kleine supermarktjes en een pizzeria. Het dorpje ligt in de bergen. Je hebt vanaf de agriturismo een fantastisch uitzicht over de omliggende omgeving. Het zwembad is prima net als het recreatiegedeelte. Het voetbalveld ligt helaas scheef net als sommige staanplaatsen maar het ligt natuurlijk in de bergen. Het sanitair is schoon. De afwerking van het sanitair is matig en de vele schoonmaakspullen die er staan geven een iets rommelige indruk. Wij hebben een leuke vakantieweek gehad samen met de andere (bijna allemaal Nederlandse) gasten. Al met al een leuke en vooral gezellige agriturismo.

Fantastisch echt de camping in le marche.

Familie Plijter,
26-8-2018

Wat een vriendelijkheid. Erg gastvrij gezin die een top camping runnen. We zijn er al 3 keer geweest en elke keer met een heerlijk gevoel terug naar Nederland. ECHT een camping die je het vakantie gevoel geeft.

Ruimte, uitzicht, vrijheid en ontspanning

Jesca,
24-8-2018

Camping ligt op heuvel waardoor mooi uitzicht en briesje die welkom is. Weinig schaduw dus neem zelf iets mee. Veel kids dus direct aansluiting. Heerlijk de ruimte om te spelen. Zwembad fijn en ruimte genoeg. Zeer ruime kampeerplekken, ondergrond niet egaal. Eigenaren altijd bereikbaar voor vragen, praatje, tips en leuk te zien hoe ze als gezin de camping runnen. Gualdo ca 15 min lopen bergop naar bakkertje, groenteboer, slager en kleine supermarkt met zeer basic assortiment (auto ca 4 min). Plaatsje biedt verder niets als ijsje eten of lekker rondstruinen. Ligging 7,5 afgerond 8 gegeven vanwege lange afstanden. Grote supermarkten op 3 kwartier rijden. Sanitair eenvoudig, water loopt niet goed weg, temp. water niet altijd constant, maar prima. Kindvriendelijk, 8 vanwege open zwembad (geen hek). Geen auto op camping pre. Nachten rustig. Gezamenlijk eten gezellig (kids geweldig), eten eenvoudig maar is prijs naar. 'Wifihok' bar kids uitje

Dank Edwin, Yvette, Tim en Sam!!!

Fam. De Heer,
18-8-2018

Hele gezellige kleinschalige camping. Yvette, Edwin, Tim en Sam zijn zeer gastvrij en heel vriendelijk. Dit merk je op de camping. Als je hulp nodig hebt staan ze direct voor je klaar. Tim heeft een pizza service en Sam heeft broodjes service. Goed geregeld dus. Alles is gemoedelijk en sfeer is super...Onze kids (dochters 5 en 7) hadden direct vriendinnetjes.

Sanitair is heel goed en ruim voldoende. Zwembad is super, genoeg stoelen en groot genoeg. Wij stonden met onze vouwwagen op het veld. Kinderen hebben hier alle ruimte om te spelen en sterrenhemel is prachtig. Veld loopt af, dus je kan wat scheef staan.

Kortom, aanrader dus. Wij gaan zeker een keer terug.

Voor herhaling vatbaar

Anne,
13-11-2017

Geweldige agriturismo, erg mooi gelegen en veel veel ruimte. Ruim zwembad met ligstoelen , speeltuin etc etc .Ontspannen sfeer en erg lieve eigenaren met hun kinderen. Onze kinderen hebben genoten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.