Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

123 reviews over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

• 2019
    10Hanneke18-11-2019

DOEN!!!!!!! ECHT WAAR!!!!!!

Fantastische camping, enorm ruime plaatsen, prachtige omgeving, ontzettend aardige eigenaren, heerlijk zwembad. Superlatieven tekort... Wij stonden hier in juli met onze 4 kinderen op de camping. Het was nog redelijk rustig, maar aan vriendjes geen gebrek. Leuk om te zien dat jong en oud het erg goed met elkaar konden vinden. De omgeving is prachtig. Adriatische kust, Monti Siblini, leuke stadjes. Je moet wel de auto pakken, maar ja, als je door deze prachtige omgeving mag rijden, is dit zeker geen straf. En dan niet te vergeten onze ‘eigen’ vijgenboom aan de rand v h kampeerterrein. Hier plukten we elke dag de lekkerste vijgen. Kortom, voor ons de perfecte vakantiebestemming. Wij komen graag terug!!!!!

• 8Ellemieke Wiljes, de25-10-2019

Fantastisch!

We hebben twee weken een erg fijne, ontspannen vakantie gehad. Doordat het een kleine camping is, hebben de kinderen snel vriendjes/vriendinnetjes. Leuke mensen ontmoet op deze camping! De pizza avond op dinsdag is dan ook een aanrader om contacten te krijgen. De tentplaatsen zijn zeer groot. De omgeving is adembenemend. Idyllische bergdorpjes en slechts 1 uurtje rijden naar het strand of naar een bergmeer (Fiastra). Aanrader is: Piano Grande. De camping eigenaren zijn zeer toegankelijk. Tip: zwembad beter kunnen afsluiten. De camping eigenaren zorgden wel voor dat het zwembad gesloten was. Alleen was deze manier voor mijn dochter van 4 jaar onvoldoende (helaas...). Dit is een nogal ondernemende dame. De toiletten/douches werden regelmatig goed schoongemaakt. We waren nogal verwend met een andere camping in le Marche met een fantastisch uitzicht, op deze camping hebben we ook fantastische twee weken gehad. Vooral de kinderen!

• 9Christiaan21-10-2019

Villa Ti Amo: plek om van te houden!

Prachtige locatie, tussen de Apennijnen en de Adriatische Zee. Riant appartement, mooi uitzicht, heerlijk eten en drinken, groot gevoel van vrijheid. Wij waren hier met vrienden en hebben een fijne tijd doorgebracht in één van de twee appartementen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Fam. van Ams19-08-2019

Rust, gezelligheid en schitterend uitzicht

Wij zaten in appartement Gualdo. Een 3 kamer appartement met schitterend uitzicht. De camping is niet groot maar daardoor perfect voor kinderen. Ze hebben direct aansluiting en weten elkaar te vinden. Ed & Yvette zijn hele betrokken eigenaren en helpen je bij alles. Pizza-avond zeer gezellig. Er zijn leuke dorpjes met prima restaurantjes op 5 à 15 min rijden dus keuze genoeg. Voor het strand moet je wel een stukje rijden maar dat weet je als je boekt. Het is wel prima te doen.

• 8Fam Hendrikse13-08-2019

Aanrader!

Wij hebben met ons gezin met kinderen in de leeftijd van 3 en 5 jaar een ingerichte tent gehuurd. Heerlijke week, prima tent met dito bedden, goed zwembad en een mooie camping. Gasten waren met name gezinnen met jonge kinderen tot ca. 10 jaar. Yvette & Edwin waren super behulpzaam en gastvrij. De pizza-avond op dinsdag is een echte aanrader :-) Onze verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt!

• 9Mandy Vianen12-08-2019

Heerlijke week in schilderachtig Le Marche

Ook wij hebben genoten van 'het warme bad' van Villa ti Amo, ben zeer verbaasd over een aantal 'zure' recensies, want deze zijn niet terecht. Dat de afstanden naar bijv de zee of omliggende dorpjes wat groter zijn, weet je toch als je hier naar toe gaat! Je rijdt in een sprookje, wat Le Marche heet, fantastisch! En zoveel mooier dan bijvoorbeeld Toscane! Vwb ons verblijf, wij bivakkeerden in een Casamobi, uiteraard door ons 'pipowagen' genoemd. Omdat we 3 kinderen hebben, is er een tent bij geplaatst, geen probleem! Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. De mooie koelkast was vooral erg fijn. En wil je pannenkoeken bakken, zonder Koopmans, mag je bij Yvette komen wegen! Ed en Yvette, maar ook Tim en Sam zijn schatten en doen alles voor je! De pizza avond op dinsdag, super leuk en gezellig! Wij hebben genoten van een heerlijke week tot rust komen! Lieve familie, dank jullie wel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sarah Kobak09-08-2019

Een ontzettend fijne plek om te verblijven!

Wat een heerlijke plek om te verblijven! En niet 1, niet 2, maar alweer voor de 3e keer dat wij hier in de zomer onze vakantie komen vieren. 2x met de tent geweest en nu dit jaar appartement Yvette gehuurd. Allebei beviel gewoon echt heel fijn. Ruime plekken voor de tent (en wij zetten echt een tentenkamp op!) en ons verblijf in het appartement is ook heerlijk. Het zwembad was voor zowel onze jongens als onszelf heerlijk om een dagje te relaxen. En anders zochten we een van de nabij gelegen dorpjes op (Macerata, Sarnano, Ascoli en nog veel meer) en ja is voor sommige steden en dorpjes een stukje rijden; maar het uitzicht maken heel veel goed ;-). De markt in Sarnano, lekker eten bij L’infinito in Gualdo, of gezellig een hapje eten met de mede camping bezoekers tijdens het diner op dinsdag. Een mooie locatie om le Marche te ontdekken en de eigenaren doen er alles aan om het tot een aangenaam verblijf te maken. Wij raden Ti Amo aan!

• 4Fam jansen07-08-2019

Grote teleurstelling

Helaas vonden wij het een grote deceptie. We huurden een ingerichte tent die naar ons idee half was ingericht. Alleen 4 bedden en een kastje met servies. Geen gezellig zitje erbij, 1 klein lampje binnen in de tent, geen (gezellige)verlichting buiten. Heel karig. Verder zijn de plekken van de huurtenten pal in de zon waardoor je overdag eigenlijk niet bij je tent kon zitten. Ook was de algehele setting op de camping een beetje verlaten. Het lijkt of de eigenaren er geen zin meer in hebben. Wij stonden er midden/eind juli en het was nog bijna helemaal leeg. Verder vond ik het qua ligging ook niet ideaal, ver weg van alles. Het strand zeker 1 uur rijden. Geen mooie ( bewoonde) dorpjes in de omgeving en je moet altijd een enorme pas rijden die echt enorm slingert met veel hoogteverschil. Dan klopt verder het beeld wat op de website van de camping wordt geschetst ook niet echt, sauna??? Die stond vol gepakt met zooi

De trotse eigenaren, eigenaar, 09-08-2019

Beste Chantal, Deze hadden we al verwacht. We hadden al in de gaten dat je beledigd was over het feit dat we je aanspraken over het pakken van onze prive spullen. Gelukkig hebben we een heerlijk top seizoen met onze lieve gasten.

• 9Bart19-04-2019

Een schitterende camping met veel ruimte!

Een echte leuke camping waar je rust kan combineren met gezelligheid. De camping heeft een zwembad en speeltuin en is perfect voor kinderen maar ook voor mensen die een rustige omgeving zoeken. Er zijn geen moeilijke regels of degelijk, dat is wel zo relax! De omgeving is fantastisch! Ideaal voor dagjes uit. Bijna alles is binnen een uurtje rijden, zoals de bergen/meer (nationaal park), Adriatische zee en vele kleine dorpjes maar ook grotere steden. Dagje uit en dagje camping is dè tip voor deze camping! Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Anke15-03-2019

gemiddeld

Leuke kleinschalige camping gelegen tussen schattige italiaanse dorpjes waar je prettig kan eten. De eigenaren zijn vriendelijk en helpen je graag met reserveringen voor eten, bezorgen pizza's en brood bij je tent.

In de 2 weken dat we hier waren hebben we vooral veel bij t zwembad gelegen, de zee was echt te ver weg om te rijden (zeker een uur naar een leuk zandstrand). Een en ander is wel wat rommeliger dan we hadden verwacht (jerrycans, schoonmaak artikelen her en der). Toiletgebouw mag van ons schoner, veel spinnewebben bijv ook. Vraag wel een plekje op t kleine veldje dichtbij zwembad/gebouw.. het grote veld is een schuin en ruw gras/zand veld ver weg van alles. Dat is wel weer dichtbij de leuke speeltuin.

Fam steenbergen, eigenaar, 21-03-2019

Beste Anke, dat is fff schrikken. een 3 voor de ligging, dit cijfer hebben we (gelukkig) nog nooit gehad, terwijl je wel aangeeft "Leuke kleinschalige camping gelegen tussen schattige italiaanse dorpjes waar je prettig kan eten" en onze agriturismo ligt tevens tegen 1 van de grootste natuur gebieden van Italië aan ,,het sibilini gebergte en een 4 omdat het sanitair wel iets schoner mag, had het fff gemeld, we doen er echt alles aan om het zo schoon mogelijk te houden en het kan natuurlijk altijd schoner en zullen hier dan ook extra op letten. We vinden het echt spijtig dat jullie deze prachtige omgeving beoordelen met een 3 en dat zo ervaren hebben. Bedankt voor de overige mooie cijfers. Fam Steenbergen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

11 tips over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

• PM Greidanus, 24-10-2012

Dagje Macerata of San Benedetto del Tronto

• menno_bom, 10-05-2013

Het Sybilinisch gebergte met de schitterende Piano Grande is een echte aanrader. Verder is het wandelen, fietsen en autorijden een genot door deze prachtige omgeving. De Adriatische kust ligt op 3 kwartier rijden en is te bereiken via een werkelijk schitterend route. Allerlei kleine dorpjes met prachtige vergezichten.

• Inge Bekhuis, 28-08-2012

Tip: Porto San Giorgio, het meer van Fiastra, de omringende dorpjes

1 vraag over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

• Trudy, 27-05-2013

Wie heeft tips voor een overnachting

Wie heeft tips voor een overnachting (hotel/BB) in zwitserland of noord-italië. Het liefst dicht bij de snelweg.

caroline_roel, 20-07-2013

Wij hebben ooit in Jufa gelogeerd, net voor de Italiaanse grens

Trudy, 05-08-2013

Hoi, Bedankt voor de reactie, wij hebben ook in Jufu overnacht en hebben 10 dg op de camping gestaan vanaf 14 juli, we zullen jullie daar dus wel gezien hebben, grappig! Groetjes Trudy

Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche info

• Aantal personenMeer dan 12