Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche

9,3

99 reviews over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Anne, 13-11-2017

Geweldige agriturismo, erg mooi gelegen en veel veel ruimte. Ruim zwembad met ligstoelen , speeltuin etc etc .Ontspannen sfeer en erg lieve eigenaren met hun kinderen. Onze kinderen hebben genoten

Genieten

Angelique van Mierlo, 12-11-2017

We zaten in het appartement boven, aan de campingkant, prachtig uitzicht over de omgeving en de sterrenhemel. Zicht op het zwembad is prettig met kinderen. Het zwembad is prima, de hele dag door zijn er wel mensen te vinden op de camping, dat vonden de kinderen erg gezellig. Gastvrije eigenaren. Wij zijn niet zulke wandelaars, dus voor een uitje was het even rijden, maar dat kun je van te voren weten.

Genieten!

Fam. van Zwieten, 29-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer een casamobi geboekt bij Villa Ti Amo. Wederom weer 2 weken lang onwijs genoten van de camping en haar prachtige omgeving. De gastvrijheid en inzet van Edwin, Yvette, Tim en Sam is fenominaal, kortom...een feestje! Wij kunnen niks anders dan aanbevelen.

Heerlijk genieten in de Marken

Fam Hof, 26-8-2017

2 weken aan het begin van de zomervakantie in app Gualdo gezeten op deze leuke mini camping. Ons appartement bevond zich boven het huis van de eigenaars en heeft een prachig uitzicht over de vallei. Appartement is ruim genoeg. Wij waren met z'n drieen.We moesten even wennen aan de afstanden. Naar de zee is al snel 5 kwartier. Maar de prachtige omgeving en de aardige eigenaren compenseerde dit al snel. Het lago di Fiastra is prachtig en prima te rijden op zo'n 25 min. Stadjes en dorpjes in de buurt. Een heerlijk zwembad waar we ons met de andere gasten prima hebben vermaakt. Het dorpje Gualdo is prima voor de dagelijkse behoeften. Ook een goed reastauant en zoon Tim heeft een pizzabezorgdienst. En hun dochter Sam start een broodjesdienst. Yvette en Edwin zoeken van alles voor je op en uit. Wil je ergens eten? Handig, ze reseveren het voor je. We hebben het erg gezellig gehad met ze, heerlijk gekletst op de veranda. Onze zoon van bijna 12 was de eerste weken wel een van de oudste maar ook hij heeft het erg leuk gehad. 's avonds lekker in het wifi "hok" zitten. En wij borrelen. Kortom een aanrader voor iedreeen die van gezelligheid, ruimte en de prachtige omgeving houdt. Wij hebben genoten, bedankt.

Kindvriendelijke locatie op en top!

CvH, 26-8-2017

Super mooie locatie in een nog redelijk on-ontdekt gebied door het massa toerisme.

Yvette en Ed wonen op de locatie zelf en zijn super gastvrij en vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Wij waren in het hoogseizoen en er waren zoveel kids in alle leeftijdscategorien (4-12 jaar) dat vriendjes maken zo gebeurd was.

Heel fijn de self-servicebar waar je altijd een koud biertje/wijntje/frisje of ijsje kunt pakken.

Hele gemoedelijke sfeer onder de gasten. Gezellige wijnproeverij en diner gehad. Verbleven in appartement Gualdo. Echt dikke prima. Lekker ruim en schoon. Enige nadeel geen airco en met 40c is het echt zweten s nachts.

Prachtige plek met een view

Fam Alkmaar, 24-8-2017

Heerlijke ruim opgezette agriturismo met vriendelijke en zeer behulpzame eigenaars. 2 geweldige warme weken verbleven op de agriturismo.Het meer van Fiastra, Macerata stad is een echte aanrader. Mooi ruim zwembad en leuke speeltuin voor de kids.
edwin, eigenaar, 25-8-2017
Beste Familie, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.Bedankt voor de review

Geweldige camping op geweldige locatie!

Pauline, 18-8-2017

Wij zijn in het hoogseizoen 2 weken geweest op deze camping. Het is ons super bevallen! Het is een kleine camping met 16 plekken voor vouwwagens en tenten. Daarnaast zijn er nog een paar appartementen.

De plekken zijn erg ruim en de meesten hebben mooi uitzicht.

De camping heeft een mooi zwembad en een leuke bar waar je zelf koud drinken of een ijsje kan pakken.

1x per week kan je meedoen met de gezamenlijke maaltijd. Kinderen zitten gezamenlijk, waardoor enorm snel contact. De sfeer onder de gasten is erg leuk.

Wij hadden ook nog een wijnproeverij, waarbij de kinderen werden vermaakt en hebben gezamenlijk naar de finale voetbalvrouwen gekeken.

Edwin en Yvette vinden het belangrijk dat iedereen het naar zijn zin heeft en doen hier heel veel aan. Ze staan je altijd vriendelijk te woord en regelen de reserveringen ed voor je.

Wij kwamen met onze vouwwagen vast te zitten op een onverharde helling vlak bij de camping. Edwin kwam gelukkig snel te hulp en heeft ons gered :). Tip: met aanhanger NIET de onverharde weg nemen, maar even omrijden.

De omgeving is prachtig. Ben er verliefd op geworden, wat mooi. Het is nog niet zo toeristisch en het eten is goed betaalbaar en heerlijk.

Villa ti amo, eigenaar, 20-8-2017
super bedankt voor de mooie beoordeling, bedankt nogmaals

Genieten, warm welkom, thuis voelen, gezelligheid

Fam. Keulen, 15-8-2017

We verbleven 2 weken in appartement Yvette. We voelden ons meteen weer thuis (dit is onze 3de keer dat we er komen). Kinderen hebben ontzettend veel vrienden gemaakt en voor ons ook erg gezellig 's avonds aan de bar en tijdens het gezamenlijk eten. Maar als je even alleen wilt zitten is er genoeg plek in de grote tuin. Yvette, Edwin en de kinderen Tim en Sam zorgen er voor dat je een onbezorgde vakantie hebt waar niets aan ontbreekt. Erg leuk dit jaar was ook de wijnproeverij, terwijl de kinderen worden bezig gehouden door Tim en Sam.

Wil je tips voor uitstapjes of lekker eten, dan hebben ze deze voldoende voor je.

We hebben (alweer) genoten en gaan er volgend jaar weer een weekje naar toe.

Villa ti amo, eigenaar, 20-8-2017
Altijd gezellig als jullie er zijn, bedankt voor de mooie review

Prachtige camping

Fam uit Groesbeek, 14-8-2017

Behulpzame, vriendelijke eigenaren. Goed onderhouden en mooi gelegen camping. Ruime kampeerplaatsen.

Voor rustzoekers zijn plaatsen 9 en 10 zeer geschikt vanwege afgelegen ligging. Wel 2 minuten lopen, berg op naar toilet etc. electriciteit en water zijn ter plaatse. Tot 9 uur s'ochtends is er schaduw en s'avonds vanaf 18:30 in juli. Plekken 9 en 10 zijn uitzonderlijk ruim.

Super plek!

Bob en Anouk, 11-8-2017

We hebben 2,5 week gestaan op het veld, waar veel ruimte is en een mooi uitzicht. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren, waardoor we ons gelijk welkom voelden. Een hele fijne camping!
Villa ti amo, eigenaar, 20-8-2017
Jullie ook bedankt voor jullie aanwezigheid en mooie review

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche scoort een 9.25 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: