Villa

112 reviews over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in het Nederlands

gemiddeld

Anke,
15-3-2019

Leuke kleinschalige camping gelegen tussen schattige italiaanse dorpjes waar je prettig kan eten. De eigenaren zijn vriendelijk en helpen je graag met reserveringen voor eten, bezorgen pizza's en brood bij je tent.

In de 2 weken dat we hier waren hebben we vooral veel bij t zwembad gelegen, de zee was echt te ver weg om te rijden (zeker een uur naar een leuk zandstrand). Een en ander is wel wat rommeliger dan we hadden verwacht (jerrycans, schoonmaak artikelen her en der). Toiletgebouw mag van ons schoner, veel spinnewebben bijv ook. Vraag wel een plekje op t kleine veldje dichtbij zwembad/gebouw.. het grote veld is een schuin en ruw gras/zand veld ver weg van alles. Dat is wel weer dichtbij de leuke speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke tijd gehad met ons gezin. Erg leuk om te zien hoe de eigenaren met het gezin er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken. Erg netjes en goed onderhouden met een geweldig uitzicht. Gelegen tussen de kust 45 min en prachtig meer 30 min in. stadjes en dorpjes in de buurt. Zwembad met ligbedden is heerlijk afkoelen. Selff service barretje met alles voor een euro. Kortom TOP

Een prachtige vakantie gehad

Jolanda,
3-2-2019

Zalig en prachtige agriturismo .We hebben genoten van alles. Top vakantie. Super plek voor ouders en kinderen. Zeer ruime plekken en keurig onderhouden.Lieve uitbaters. Yvette , Ed, Tim en Sam nogmaals bedankt voor alles.

Twijfelachtig, veel potentie

Erwin,
27-1-2019

De mensen maken het een plek waar je je thuis voelt maar er zijn ons net teveel rafeltjes. Toiletten die door de tienerzoon matig schoon worden gemaakt, stukken landbouwplastic waar je bij elke gang naar toilet/zwembad tegenaan kijkt, gevaarlijk glibberige paden heuvelop als t regent (kunnen ze een trap van maken). Er is een koelkast/diepvries waar je zelf dingen uit kan pakken en opschrijven maar daar zitten aldi/lidl drank/ijs in. Jammer.. want verder heeft het allemaal wel een luxe gevoel en als NL wil je dan prima 1-2 euro voor een Ola ijsje betalen en een Perroni biertje denk ik. Enz enz.

De plekken dichtbij t zwembad zijn prima, het grote veld is wel erg afgelegen.

Het strand is 5 kwartier rijden, en in de praktijk doe je dat toch niet echt is onze ervaring.

Zwembad op de camping is aangenaam vertoeven. Leuke dorpjes in de omgeving waar je heerlijk kan eten, en de camping-eigenaren helpen je graag met tips/reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Kleinschalig, bijzonder, gastvrij en idyllisch

Herna Van Diest,
18-11-2018

Superleuke kleine camping met goede sanitaire voorzieningen. Prachtig zwembad wat dagelijks goed word schoon gehouden. Mooie ruime campingplekken met een ieder idyllisch uitzicht.

Broodjes service, pizza bezorgservice en hele gezellige avondjes met diner worden er verzorgd, met heerlijke zelf gemaakte limoncello. De wijnproeverij was ook erg leuk om te doen. Kortom voor gezinnen die van kleinschalig, kneuterig en idyllisch houden is dit the place to be!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

1 van onze mooiste vakantie's

Carin,
31-10-2018

Prachtige agriturismo/ vakantieverblijf met zeer gastvrij echtpaar met hun kinderen. Zeer verzorgd en netjes onderhouden. Ruime plekken met een geweldig uitzicht en stroom. Groet zwembad en een mooie speeltuin. selfservice bar en gezellige avonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bij aankomst hadden we gelijk een goed gevoel. Mooie plekje met prachtig uizicht. Een vriendelijke ontvangst door de eigenaren en andere gasten. De plekken lopen schuin af dus even passen en meten om de vouwwagen goed neer te zetten. De plekken zijn erg ruim en hebben allemaal een mooi uizicht over de heuvels. Onze kinderen speelde niet veel in de speeltuin maar het zwembad zorgde voor uren speelplezier. Sanitair is simpel maar schoon. Met jongen kinderen even opletten want schoonmaakspullen staan voor het grijpen. Edwin en Yvette zijn erg behulpzaam en zeer gastvrij. De kinderen voelden zich direct op hun gemak. Een rondje mee op de quad, helpen in de bediening en met oorpijn even langs bij dokter Yvette en haar lavendelolie. Sam verzorgt een paar keer per week de broodjes en Tim de lekkerste pizza’s wanneer je maar wilt. De omgeving is prachtig en nog ongerept. Kortom we hebben genoten van dit heerlijke plekje.

Een prachtige vakantie gehad

Ellen,
30-8-2018

Het begon met een warm ontvangst op de veranda bij Yette & Ed. Kleine uitleg en rondleiding gehad en de vakantie kon beginnen. Wat hebben we genoten en wat is dit een geweldig lief gezin, allemaal werken ze mee in dit prachtige familie bedrijf. Prachtig schoon appartement met geweldig uitzicht. kindvriendelijker kan haast niet, Wij komen zeker nog eens terug.

Subliem

Jeroen,
29-8-2018

Heerlijke plek voor de kinderen en dus ook voor ons. Super lieve eigenaren die er echt alles aandoen om het je naar de zin te maken. Ook de kinderen Tim en Sam zijn schatjes. Schoon en mooi nieuw sanitair. Prachtige ruime plekken met een geweldig uitzicht. We zullen jullie missen..nogmaals bedankt voor de super vakantie

Mooie plek in de Marken.

Dutchie,
26-8-2018

Deze leuke accommodatie ligt bij een klein dorpje met o.a. een bakker, 2 kleine supermarktjes en een pizzeria. Het dorpje ligt in de bergen. Je hebt vanaf de agriturismo een fantastisch uitzicht over de omliggende omgeving. Het zwembad is prima net als het recreatiegedeelte. Het voetbalveld ligt helaas scheef net als sommige staanplaatsen maar het ligt natuurlijk in de bergen. Het sanitair is schoon. De afwerking van het sanitair is matig en de vele schoonmaakspullen die er staan geven een iets rommelige indruk. Wij hebben een leuke vakantieweek gehad samen met de andere (bijna allemaal Nederlandse) gasten. Al met al een leuke en vooral gezellige agriturismo.

Villa info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.