Camping Village Don Diegostersterster

Tonen op kaart

45 reviews over Camping Village Don Diego

• 2018
    8Rita24-07-2018

Mooie, schone camping direct aan zee

Mooie kleine camping met restaurant en winkeltje. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel. Weg over en je komt op een heerlijk strand, waar je eventueel bedje en parasol kunt huren. Enig nadeel vonden wij dat de camping aan een drukke weg ligt waar de auto’s ook s nachts rijden en s morgens de containerautos. Het is een smalle camping en daarachter lag de spoorlijn, waar ook s nachts de (goederen) treinen de hele nacht blijven rijden wat best gehorig is. Overdag merk je dat niet. Verder een prima camping, met veel Italianen. Weinig Nederlanders.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Ans en Gerard10-09-2017

Volgend jaar weer

Een fijne familie camping met aardige, warme en gastvrije Italianen. Een strand aan de overkant een vriendelijke eigenaar en personeel en een top prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Marcelle04-09-2017

Weer een geweldig lekkere en leuke vakantie!

Deze camping Don Diego is goed verzorgd met veel planten en bomen. Het sanitair is prima in orde en vooral ook erg schoon. Er is een restaurant/bar met lekkere pizza's en en vriendelijk supermarktje, voor de noodzakelijke dingen. De camping ligt vlak aan zee, met alleen maar een weg ertussen en dan al is er het mooie strand van Grottammare. Vaak worden er activiteiten georganiseerd zoals de "Zorro" festiviteiten, waar de naam van de camping ook naar revereert, maar ook dans of kleine show/theater spectakels. Er zijn veel eetgelegenheden in de buurt zowel in het plaatsje zelf als in San Benedetto del Tronto. De staff, de directeur en zijn medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Vanuit Camping Don Diego kun je makkelijk naar Rome of Ascoli. Wij hebben er ook dit jaar weer een lekkere vakantie kunnen vieren, met dank aan iedereen van Camping Villagio Don Diego te Grottammare !! Marcelle en Jos

Gereisd met partner in juli 2017

• 10van looveren marth23-06-2017

Camping,personeel,zon, zee, strand fantastisch!

bungalow,proper, personeel behulpzaam,vriendelijk, restaurant uitstekend, direct aan zee, juiste prijs/kwaliteit. dank aan Umberto en zijn team !!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10van looveren marth09-10-2016

fantastisch,proper,vriendelijk,dicht bij strand.

Perfecte ligging,mooie omgeving,zeer proper,alles wat je nodig hebt is in de bungalow aanwezig,zeer vriendelijk personeel,behulpzaam bij ziekte,goed restaurant,mooie wandelboulevard langs de zee.Zijn er reeds een 5tal jaren op verlof geweest in Juni. 2016 konden we wegens gezondheidsredenen niet komen,maar hopelijk zijn we in juni 2017 weer daar!!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Barbara en Peter15-09-2016

Een oase aan het strand.....fantastisch

Wat een heerlijke camping. Wat een rust en wat een schoonheid.Het lijkt net of je in de jungle bent. Mooie plekken met om je heen palmbomen en soms met kunstgras. Zo schoon sanitair heb je nog nooit gezien. Heel vriendelijk personeel...bij de receptie, in het winkeltje en restaurant (waar je prima kan eten!). Een hele relaxte sfeer. Zoals bij alle campings aan deze kust rijdt er ook een trein langs....maar die hoor je gewoon niet meer!

Gelegen aan een mooie boulevard met veel leuke strandtenten en waarlangs je heerlijk ver en veilig kunt fietsen. Ook de perfecte uitvalbasis van een aantal mooie trips in de omgeving. Ascoli Piceno, Monte Sibilini, Loreto, Aquapark Onda Blu...Ook geweldig shoppen in Civitanova!!!

Een topvakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Marcelle13-09-2016

Heerlijke vakantie aan de palmen riviera!

Camping Don Diego is een gezellige familiecamping met vooral goed en heel schoon sanitair, vriendelijke goedwillende hardwerkende mensen, er is een op het terrein zelf een restaurant aanwezig en deze camping ligt vlak bij het strand, je hoeft alleen maar een weg maar over te steken. Vlakbij liggen leuke plaatsjes: San Benededetto, Grottammare. Aan de boulevard liggen veel restaurantjes en de prijzen zijn heel schappelijk. Er is volop de mogelijkheid om veel met de fiets te doen. 's Avonds is er op de camping meestal wel wat te doen zoals dansen, goochelaars of ander entertainment. De camping is vernoemd naar Diego en heet daarom Don Diego met natuurlijk een duidelijke verwijzing naar Zorro. Zorro komt dan ook vaker "in het echt" voorbij tot groot genoegen van de kinderen. Op de camping zelf is een supermarkt met vriendelijke mensen en voor de grotere inkopen zijn er ook wat grote winkelcentra in de buurt. Veel plezier!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Jos30-08-2016

Veel te duur voor gebodene.

Voor 57 euro per nacht mag je van de trein genieten en kun je alleen betalen op de dag van vertrek wat bij de poort een chaos geeft. Eigenaar heeft ruzie met een paar strandtenten en vermeld dit ook op de receptie. Bediening restaurant slecht. Normaal biertje 4.50. Kortom. Ons zien ze er nooit weer !!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Adelieke13-06-2016

geweldige camping en heel gezellig!

Het is een hele leuke camping! het ligt tussen Grottammare en San Bennedetto in waar je 's avonds lekker kunt lopen en ijsjes eten je kunt ook heel mooi fietsen over de boulevard. er is veel voor kinderen te doen op de camping. 's avonds is er vaak een leuke show voor kinderen. het strand zit tegenover de camping wat er heel mooi uitziet met een prachtige boulevard. het ziet er allemaal heel mooi en netjes uit. er is ook veel schaduw onder de mooie palmbomen op de camping. dit jaar ga ik er weer heen daar heb ik heel veel zin in! groetjes Adelieke (14)

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Annie veenstra02-03-2016

Fantastische, schone, gezellige camping

Vlakbij strand, veel beschutting tegen de zon, prachtige boulevard, zeer schoon!

Wij hadden een hele grote plaats, waar ruimschoots

een klein tentje bij kon staan.

Je kunt ook lekker eten op de camping.

Een aanrader!!

Min punt, de spoorlijn die dichtbij ligt, echter na een paar dagen hoor je hem niet meer.

Gereisd met partner in augustus 2014

6 tips over Camping Village Don Diego

• Paul, 28-02-2015

Als je daar bent zorg ervoor dat je een bezoek brengt aan Ascoli Piceno, Aquaviva Picena, de markt in San Benedetto en in Grottamare en Gola dell'Infernaccio.

• hans van dongen, 01-12-2014

Voor kleine kinderen is er een overdekte speelruimte veel animatie ook zorro ontbreekt niet. Zondag wordt altijd een welkomsuurtje gegeven in de vorm van muziek, limonade,prosecco,stukje pizza,frietje. Mario is degene die je naar je plaats toebrengt een altijd paraat is een schat van een man,trouwens ze zijn allemaal heel aardig.Wil je nog echt een typisch italiaans sfeertje proeven dan is deze camping een aanrader.

• Paul, 13-08-2014

Bepaal dus zelf of je dit bedrag voor deze camping over hebt. Wij betaalden met een 10% kortingscoupon (prijs 2013) € 585 voor 1 week (7 dagen) met 4 personen (4 volwassen) met caravan en auto. Was anders dus € 650 geweest. Andere campings in de buurt hebben helaas ook vergelijkbare prijzen (zover wij gezien hebben).

1 vraag over Camping Village Don Diego

• Ingrid, 01-02-2015

Mag je een hond op deze camping?

Kan op de site niet vinden of je een hond mag meenemen naar deze camping? En zo ja, mag deze op het strand? Of is er een openbaar strand in de buurt waar honden mogen?

Paul, 28-02-2015

No, dogs are not allowed on the camping. No problem on public beaches as far as I know.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig