Appartement Residence Adasterstersterster

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Residence Ada

• 9Italie liefhebber22-09-2009

perfect

Kleinschalig appartementencomplex t.o. strand (naast appartementenTerrazza) van Grottammare. Precies op de helft van Grottammare Zuid en Noord dus uitstekende ligging. Supermarkt dichtbij. Restaurantjes op loopafstand. Naast Ada uitstekend pizza restaurant!! San benedetto del tronto op 3 km afstand en heel goed te doen met huurfietsen. Goede uitvalsbasis om binnenland te verkennen. Precies op de grens van Le Marche en de Abruzzen. Zeer verzorgde twee en drie kamer appartementen met erg mooie keuken. Ze hebben ook kamers zonder keuken. Eigen klein zwembad/bar. Zeer vriendelijke eigenaren. Zijn alleen gewend aan Italiaanse touristen en spreken dus heel weinig Engels/Duits.

Gereisd met partner in augustus 2009

0 tips over Appartement Residence Ada