Appartement Le Terrazze

Appartement
Appartement Le Terrazze
7,8

6 reviews over Appartement Le Terrazze in het Nederlands

Heerlijk appartement op goede locatie!

eveline
24-8-2014

Wij kunnen de appartementen van harte aanbevelen. Wij hadden 305 met prachtig zeezicht en groot balkon. Ruim appartement met goede bedden en prima airco. Zwembad groot & schoon. Ga voor hip strand naar Chalet Gabry ( 5 min buiten grottammare).Veel heerlijke eettentjes aan de boulevard. Receptie zeer behulpzaam. Er heeft altijd 1 persoon dienst die Engels spreekt. Onbeperkt gebruik van wasmachine & strijkgelegenheid. Aanrader!

Redelijk, maar spoorbaan!

Kooij
11-6-2013

Studio is ruim met goed balkon. Op 50 m achter je is een drukke spoorbaan, dus ' 's nachts geen raam open. Ligging is prima, dicht bij zee alleen neem wel waterschoenen mee, want zandstrand maar je komt bijna de zee niet in van de stenen. Animatie is vreselijk! ' 's morgens op het strand en ' 's middags bij het zwembad! Verder prima, was nog niet druk dus voldoende stoelen en parasols.

Voel je Italiaan tussen de Italianen...

Marcel Verstappen
15-8-2011

Mooi complex pal aan de kust. Wij waren met z'n vijven (3 kinderen) en hadden een appartement met uitzicht op zwembad en zee.

Pluspunten: schoon, pal aan zee, gegarandeerd plek aan het zwembad en aan zee, op loopafstand van het centrum, niet te druk, veel activiteiten voor kinderen.

Minpunten: 's avonds harde live-muziek, op Italianen gericht, verplicht rusten tussen 1 en half 4, niet al te veel te bezichtigen in de buurt, kleine 2-pitter om te koken.

Mooie Italiaanse vakantieplek

Jan
11-10-2010

Het lijkt groot, maar daar merk je niets van. Voornamelijk Italiaanse vakantiegangers met Italiaanse gewoontes, op tijd op, siësta, badmuts en Italiaanse animatie. Mooi ruim 3-kamer appartement, groot zwembad met apart kinderbad (2)en het strand op 100 meter. Op 500 en 2500 meter boulevard met legio restaurantjes en winkels. Mooi achterland met leuke oude Italiaanse plaatsen.

Beste animantie ooit!

Fam van Bodegraven
14-8-2010

De appartementkamers stellen niet zoveel voor, het is er niet erg schoon. Maar voor 2 weken en alleen maar aan het strand liggen is het goed genoeg. Het heeft hele mooie zwembaden. Een erg lekker strand en de beste animantie ooit. Ik ben net terug maar het nou al heimwee naar le terrazze. Het is iedereen aan te raden.

Fantastische plek voor een stranvakantie.

de Graauw
7-8-2009

Zeer mooi appartementcomplex met hotelfaciliteit. Zeer ruime balkons met prachtig uitzicht op zee. Mooie tuinen voorzien van 3 zwembaden (2 voor de kleintjes). Strand is kwestie van oversteken van rustige weg en fiets/voetpad tussen de overweldigende palmbomen en oleanders door. Prive strand (prachtig fijn zit zand)met beachvolleybalveld en voor een ieder bedden en parasols. Op loop afstand van gezellige kleine boulevard nabij dorpscentrum.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Terrazze in Grottammare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Terrazze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Terrazze scoort een 7.78 uit 10 op basis van 6 reviews.