Sorteren

Reviews over Genga

Hemel op aarde ! ! !

Paul
    19-7-2014

Weg van de drukte, relaxed, adembenemend mooi, wat moet je nog meer op vakantie ? Werden goed ontvangen door Sabrina en zij had voor ons zelfs een 5-dagen programma uitgewerkt met what to do and what to see in de omgeving. Airone is een prachtig verblijf, met een mooi zwembad en gelegen aan de ingang van de kloof. In de onmiddellijke omgeving zijn de grotten van Frasassi en de klim naar het mooie Monasterio de madonna de Frasassi. Mooie kamers en prima ontbijt.

Tophotel !!!!

Robert De Ridder
    20-9-2013

Hotel Le Grotte is een echte aanrader.Door de rustige ligging is een auto vereist om de mooie natuur van De Marken te verkennen.Vriendelijk onthaal. Ruime keuze uit lekkere Italiaanse gerechten.Nette en ruime kamers.Heerlijk genoten van de SPA accomodaties en zwembad.

prachtig hotel

patrick
    19-9-2012

Zijn hier 5 nachten geweest. We vonden het een zeer prettig verblijf.

Personeel aan de receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk.

zwembad goed onderhouden en in het weekend ook veel plaatselijke bezoekers, ook voor de spa.

Spa ook zeer mooi en schoon. Voor hotelbezoekers is de sauna, turks stoombad etc. gratis.

Ontbijt voor italiaanse begrippen zeer uitgebreid.

Vlak bij de grotten, zeer mooie omgeving.

Hopen zeker nog eens terug te komen.

Mooie kamer en zeer klantvriendelijk

Imma De Nuccio
    23-7-2012

we zijn hier nu voor de 2e keer geweest omdat we vooral zeer tevreden waren met onze grote en schone kamer, het zeer vriendelijke personeel en hun goede service ende spa. Dit alles in een rustige, mooie omgeving. Het eten is prima en zelfs het ontbijt met heerlijke ambachtelijke jam en bio-honing uit de streek is ruim voldoende voor Italiaanse begrippen. Het restaurant en service werd deze keer zelfs overtroffen.

Super lekkere vakantie!

Auke
    7-9-2011

Fantastisch appartement van alle gemakken voorzien. De eigenaren en hun familie zijn zeer gastvrij en het uitzicht vanaf het terras is fenominaal. Ook het zwembad speelde mee in ons miljonairsgevoel.

Genga scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews