Tijdelijk €25 aanbetaling

Casa San Biagio

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Casa San Biagio voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 96 reviews

• 10Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

96 Reviews over Casa San Biagio

• 9Frank jansen27-08-2022

FORMiDABEL!!

Een heerlijke plek om te ontspannen en voor vertier, met aardige en vriendelijke en gastvrije gastheer en dame die je heerlijk in de watten leg met heerlijke eten en weg wijs maakt in de prachtige omgeving om te genieten met je vrienden en elkaar een aanrader waard en zeker de moeite waard,en we komen zeker nog een x langs

• 9Ludo Vissenberg25-08-2022

Buitengewoon gastvrij en super klantgericht

We hebben samen met vrienden verdeeld over 2 appartementen een hemels verblijf mogen ervaren. Alles wordt in werking gezet om het verblijf volledig naar wens te maken. Heerlijk gegeten, goede ondersteuning bij uitstapjes, goede tips voor de dagbesteding en alle ruimte om te genieten van een heerlijk verblijf. Een kei leuk gezellig stel die het gastheer en dame hoog in het vaandel hebben.

• 8Natuur
  • 10Patricia Jansen25-08-2022

geweldig

zeer gastvrij, thuis komen goede tips en zeer lekker meeeten en ontbijt

• 10A.C. van Dijk21-08-2022

Prachtige plek!

Heerlijke vakantie gehad. Mooie omgeving, strand dichtbij. Wat een pluspunt is, is dat de hond meemocht. Gezellige mee- eetavonden met een prachtig uitzicht. Uitmuntend gastheerschap van Willem en Bianca. Het heeft ons aan niks ontbroken!

• 9Familie Hirschmann19-08-2022

Fantastisch verblijf en gezellige mensen.

Bianca en Willem nemen je mee in de Italiaanse keuken en een ongekend vakantie gevoel. Dit is echt vakantie met een hoofdletter V. De sfeer is relaxed en je voelt je echt binnen 5 minuten op je gemak en welkom. Het gezamenlijk eten is een aanrader, zeker met het uitzicht. Wij hadden graag nog veel langer gebleven!! Wij zullen dan ook zeker nog een keer terugkomen.

• 9Natuur
  • 10Marja Ebbelaar12-08-2022

Aanrader

Wat een geweldige vakantie! Willem en Bianca weten als geen ander hoe ze je het perfecte vakantie gevoel moeten geven. Gezellige mee eet avonden, heerlijk eten en totaal ontzorgen. We gaan nog even door met genieten.

• 10Armand en Sonja12-08-2022

Uitmuntend - voelt als thuiskomen

Echt dit jaar hebben we weer genoten, met het gezin voor de derde keer bij Casa San Biagio geweest. Zoals altijd was alles weer top. De B&B ziet er nog beter uit (en het zag er al goed uit). De omgeving is erg mooi, je kan in vele dorpjes een leuk uitstapje maken. Vanzelfsprekend kan je ook altijd iets verder rijden, San Marino of Rimini bezoeken of een dagje strand (Fano/Torette). In de buurt zijn vele leuke restaurantjes, echter moet je deze wel echt weten te vinden. De B&B eigenaren Willem en Bianca kunnen je hier altijd bij helpen, zij weten echt de mooie plaatjes/restaurantjes/parkeergelegenheden te vinden. De B&B wordt tot in de puntjes verzorgd, een heerlijk ontbijt is mogelijk (hapje eten ook, erg goed en smakelijk!, een mooi zwembad, ruime/schone appartementen en een prachtige locatie. Altijd in voor een gezellig gesprekje met een lekker kopje koffie. Willem brengt altijd een versnapering langs. Wederom een 10!

• 10Dienke30-07-2022

Een absolute aanrader

Een prachtige plek waar we een heerlijke week hebben gehad! Sfeervol, schoon en ruim appartement. Willem zet 5x per week een overheerlijke maaltijd op tafel die we op de meest idyllische plek opeten 🥰 In de omgeving is voldoende te doen maar door de hoge temperatuur hebben wij veel in het zwembad gelegen! Strand is dichtbij! Kortom een heel erg fijne plek met zeer gastvrije eigenaren die van onze vakantie een feest hebben gemaak!

• 10Jackie Jaspers Fayer17-07-2022

Uitmuntend

Wat een zalige vakantie hebben we weer gehad hier! Bianca en Willem zijn zorgzame, lieve, enthousiaste mensen die het zelf heerlijk vinden als hun gasten het naar hun zin hebben. Dat merk je, dat voel je en daar geniet je van! Appartementen zijn superschoon, gezellig en zeer compleet ingericht, je voelt je er meteen thuis! Uitzicht is fenomenaal vooral als je tijdens het gezamenlijk eten kunt genieten van mooie zonsondergangen. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar 😍

• 10Karin metselaar03-07-2022

Het voelt als thuiskomen, geweldig

Alles is hier heerlijk. De rust, het uitzicht, de kamers, het zwembad, het eten, de pizza avond, de gezelligheid, thuisgevoel, de vriendschappen. Maar vooral gastheer Willem en gastvrouw Bianca die je met pinnetjes en verhalen je naar de mooiste plekjes sturen en je de parkeerplaatsen en restaurantjes aanbevelen.

Vooral de rust is iets wat ik als fenomenaal beschouw.

Appartement Casa San Biagio info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    via Parrocchia San Biagio in Lastreto 16, 61034