Bed and Breakfast Gustissimo

Meer bedandbreakfast info

102 reviews over Bed and Breakfast Gustissimo

• 10Chiel&Nicolette09-09-2013

Wij zijn verliefd!

Verliefd op de prachtige plek "Gustissimo". De ligging, De Marche, de relaxte echte vakantie sfeer, de Gastvrijheid (ja met een hoofdletter!) maar vooral dat dit alles in het hart van Gustissimo, van Mika en Joey zit. Dit dragen zij op een natuurlijke maar vooral liefdevolle manier op je over zodat je met een zweverig gevoel weer naar huis gaat...

Gereisd met partner in januari 2013

• 9mariankabrouwer18-08-2013

Briljant kamperen!!

Gustissimo is fantastisch kamperen: - prachtige locatie - wat een uitzicht!! - kampeerplek met alle privacy - als je wilt de gezelligheid met andere gasten - super service door Mika en Joey - het terras en de gemeenschappelijke ruimte zijn met veel aandacht ingericht - sanitair schoon, fijne douches - heerlijk eten (kookworkshop bij Mika gedaan, zo leuk!) - onvergetelijke filmavond in de openlucht

Mika en Joey zijn op en top gastvrouwen. Ze zorgen voor een heel prettige sfeer bij Gustissimo. Gastvrij, warm en persoonlijk, met veel aandacht en veel kennis over de omgeving. Elke dag weer tips voor de beste strandtent, een leuk restaurant, een mooie wandeling, heel erg fijn.

Het was even sjouwen met alle spullen naar onze kampeerplek, maar het uitzicht was vervolgens elke dag fantastisch. Overal op het terrein vind je mooie plekjes om te zitten, op een van de strandstoelen, in de hangmat, in het prieel. De ideale plek om tot rust te komen en maximaal te genieten!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9simone07-08-2013

Unieke plek!

We vinden dit een pareltje in Italie! Hebben een paar dagen gekampeerd bij Mika en Joey.Werden allerhartelijkst ontvangen en kregen een erg mooi plekje op de camping. Mooi uitzicht, veel persoonlijke informatie over wat er zoal te doen is, zeer prettige sfeer en goed sanitair. Mika maakt zo nu en dan een heerlijke maaltijd! Enig minpuntje: de filmavond hebben we gemist en die hadden we erg graag willen meemaken, dus we komen nog 's terug! En de wandeling met hond Habbe was onvergetelijk!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Joost, Shelita en Teun01-07-2013

Genoten!

Bij aankomst was het meteen goed, wat een mooie plek en wat een fijne ontvangst door de gastvrouwen Mika en Joey. Teun (1,5 jr) was helemaal onder de indruk van alle huisdieren die er rondliepen. Pa en ma waren vooral onder de indruk van het schitterende appartement, wat een ruimte en zo ontzettend stijlvol ingericht. Dat geldt ook voor de gezamenlijke ruimtes, zowel binnen als buiten.

Wij kozen er af en toe voor om met ons zoontje "thuis" te eten, maar Mika kookte regelmatig een 4-gangen (!) menu voor alle gasten van Gustissimo, zodat wij lekker konden aanschuiven als de kleine op bed lag, heerlijk!

Na onze vakantie in deze streek van Italië, zijn we helemaal fan geworden. Mede door het enthousiasme van de andere gasten van Gustissimo, maar vooral door de gastvrouwen van Gustissimo. We hebben genoten en wij hopen snel weer terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Andre en Corine28-06-2013

Geweldig met een hele grote G!

Gustissimo is in 1 woord geweldig! De omgeving is natuurlijk al adembenemend mooi, maar de gastvrijheid van Mika en Joey maakt het helemaal compleet. In alles zie je de creativiteit, in de kamers, buiten, en zeker ook in de keuken. De gezelligste avonden hebben wij beleefd wanneer Mika zelf heerlijke italiaanse maaltijden kookte voor de aanwezige gasten.

Ze hebben ontzettend veel kennis van de omgeving, waardoor ze je leuke tips voor van alles kunnen geven. Van de lokale markt, een mooie wandeling in de bergen, een leuk restaurantje, of de mooiste stranden.

Grote voordeel vonden wij dat je gezellig kan samenzijn met andere gasten, maar er zijn ook genoeg leuke plekjes als je privacy wil. Als je bij Gustissimo niet het vakantiegevoel krijgt, dan krijg je het nergens!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10maurice.ter.haar28-06-2013

Heerlijk

Alles is eigenlijk al gezegd in eerdere beoordelingen. Wat een rust en wat een mooie plek. De ruimtes zijn zeer eigentijds en smaakvol ingericht. Het voelt als een warm bad waar je thuis komt, uiteraard mede door de gastvrijheid van Mika en Joey. Ook de huisdieren 2 honden, 2 katten en 1 bok doen het erg goed bij de gasten. Sluit zeker een keer aan bij het avondeten want Mika maakt de heerlijkste italiaanse gerechten klaar. De risotto met verse truffel was heerlijk! Dit keer met vrienden, maar een volgende keer hoop ik mijn gezin te hebben overtuigd om te komen genieten van deze fantastische uitvalsbasis.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10D&R uit Nijmegen20-10-2012

Wat een genot...

Onze twee weken op Gustissimo waren heerlijk. Joey en Mika hebben ons verblijf tot een waar feest gemaakt. De omgeving is prachtig. Elke ochtend wanneer we onze tent open ritsten betoverde het uitzicht ons weer. De stranden en de dorpjes in de omgeving zijn een bezoek meer dan waard. Toerisme is hier nog een onbekend woord waardoor je kennismaakt met het pure Italie. De dames hebben vele tips voor uitjes die ze graag delen. Schuif vooral een keer aan bij het diner op Gustissimo, Mika's kookkunsten zijn tongstrelend. En als je de kans krijgt, bezoek dan een lokaal wijnfeest. Het wijnfeest in Ortezzano was voor ons de kers op de taart.

Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10van der Spank27-09-2012

In een woord geweldig

Hoi Joey en Mika , het is al weer 2 jaar geleden dat we bij jullie waren. We denken nog met regelmaat terug aan jullie skônste plekske. We voelden ons meteen thuis en de kids vonden het ook helemaal super. Nogmaals complimenten . mochten jullie nog eens in de buurt komen kom gerust aan.Voor iedereen die van een gastvrije ontspannen vakantie houd ga dan zeker een keer naar Gusstisimo dat mag je niet missen.En voor kinderen is dit ook een prima plek. Heel veel groetjes van de Spankie`s

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Theo en Marij27-08-2012

Wat een feestje...!

Ons verblijf bij gustissimo was echt een feestje! We hebben genoten van de gastvrijheid van Joey en Mika, de omgeving, het overheerlijke eten met passie bereid en opgediend door Mika, en nog veel meer . De filmavond was echt een cadeautje!!!! Dames ga zo door en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Suzan van Iersel24-08-2012

Voor de 15e keer naar Gustissimo!

Als ik u vertel dat ik maandag weer naar Gustissimo ga, voor de 15e keer, en dat ik nu al weet dat ik nergens zo'n goede service krijg, zulk tongstrelend eten, zo'n uitzonderlijk mooi uitzicht en daardoor de perfecte vakantie... Dan kunt u toch ook niets anders doen dan zelf een keer komen kijken daar...?! Doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

• Deen, 04-10-2013

Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.

• Jocelyn, 21-09-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.
    Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten.. Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey. Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

• Simone Zuijderwijk, 11-09-2013

De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

0 vragen over Bed and Breakfast Gustissimo

Bed and Breakfast info