Bed and Breakfast Gustissimo

Meer bedandbreakfast info

102 reviews over Bed and Breakfast Gustissimo

• 10Harm van Donk27-08-2014

Perfecte B&B.Zeer 'eigen', rustgevend, gastvrij

We (Ingeborg en ik) zijn hier laatst ongeveer 10 dagen geweest. De locatie is werkelijk geweldig, de inrichting, voorzieningen, eten, het is allemaal super. Er zijn genoeg zitjes, je kan dus leuk met anderen kletsen, maar als je daar geen zin in hebt is het ook mogelijk. De huisdieren zijn ook heerlijk om er bij te hebben. Daarnaast hebben de B&B's de beschikking over een gezamenlijke keuken, die is echt top. We hebben lekker veel zelf gekookt (en gedeeld), dat was een supertoevoeging aan de B&B. Kortom: het was top! dank.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Marian Dijkstra-Wouters06-08-2014

Super plek

Super mooie accommodatie. Nu 5 keer geweest en nog altijd even fijn. Er zullen vast nog meer keren bij komen. Mika en Joey zijn fantastische gastvrouwen. Elke keer weer een gevoel van thuiskomen. Het diner wat Mika serveert is in een woord geweldig. Na een aantal keren B&B ,ook een aantal keren op de camping gestaan. Het uitzicht is prachtig. Kortom een geweldige plek, met hele fijne gastvrouwen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9M Kolders05-08-2014

Genieten!!!!

Wat een heerlijke week werd het!! De omgeving heeft onze hart gestolen, Mika's eten is om je vingers bij af te likken en de geitjes zijn om je lachspieren te trainen!! Wil je weten hoe dit zit?? Snel boeken en de auto pakken en plankgas naar Gustissimo!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10André & Corine03-07-2014

Puur genieten!

Na ons geweldige verblijf van vorig jaar bij Gustissimo zijn wij dit jaar wederom gegaan. En het is puur genieten daar. Geweldige locatie, heerlijk eten, maar vooral het feit dat de eigenaren Mika en Joey precies weten wat gastvrijheid is, dat zorgt ervoor dat je een top vakantie hebt. Dit jaar was er zelfs een eigen keuken voor de b&b'ers. Ideaal voor als je zelf een keer iets wil bereiden. Ik zou eigenlijk een nieuw woord in de Van Dale willen introduceren: het 'Gustissimo gevoel'.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Francine & Jan01-07-2014

Goed is-ie, meisjes !

Hagedissen en honden,geiten, poezen en zwaluwen leven zich uit op jullie superbe locatie. Wij gasten doen niet anders. We hebben genoten van jullie gastvrijheid, vrolijkheid, drankjes en heerlijk eten. Wat kan een Marche-bezoeker nog meer wensen dan zo'n nederzetting als jullie Gustissimo . . ?? Molto grazie e arrivederci !!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10met z'n viertjes14-05-2014

puur Italie

wat een ontzettend mooi plekje is dit: eigenlijk wil ik het aan niemand verklappen! Maar natuurlijk willen Mika en Joey zo erg hun best blijven doen om veel gasten in dit paradijsje te laten genieten: de idyllische ligging, de smaakvolle inrichting, de gastvrijheid , het "vee", heerlijk eten, ideeën voor uitstapjes, etc. En sinds kort:zelfgemaakte souveniertjes! Zelfs in Force zijn ze trots op die "Ollandesie"!! Wij dus ook!!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10cor-marieke13-05-2014

"een pareltje"

Na een lange rit door de mooie Monte Sibilini bereikten we dit paradijs in de Marche. Alsof we in een droom stapten: een heel gastvrij en persoonlijk onthaal door Mika en Joey, in de grote gastenkamer met houtkachel; veel informatie over de streek , met "Italiaanse" kennis van zaken toegelicht door de gastvrouwen. De kamers(B&B) waren zeer smaakvol ingericht met een comfortabel bed en prima douche. De hele inrichting straalt uit dat hier een beroepsdesigner aan het werk is geweest. En dan die tuin:behalve de kampeerterrassen is er een oase van ontdekplekjes, een stookplaats, zithoekjes, bloemen, alle tuinkruiden bij de keukendeur, de witte uil in de boom bij het terras,die ons 's avonds liet weten wanneer het bedtijd was. Ook daar heeft een deskundig oog het terrein in gericht, volop ruimte latend voor het weidse uitzicht. We hebben twee dagen een kookworkshop gevolgd: wat een feest! Vol inspiratie zijn we weer vertrokken, in de zekerheid dat we weer een keer terug komen.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Deen04-10-2013

Liefde op het eerste gezicht!

Wat een prachtige locatie hebben de Gustissimeisjes uitgekozen voor hun B&B waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.Ik en mijn vriend hebben een week mogen verblijven in een B&B kamer,prachtig ingericht,heerlijk bed en douche en een uitzicht om je vingers bij af te likken.Net als bij de kookkunsten van gastvrouw Mika.Schuif zeker aan bij haar 4 gangen diners;smaakvol en gezellig.De dames weten je alles te vertellen over de omgeving,uitstapjes,mooie plekjes en routes ernaartoe.De streek is schitterend,prachtige natuur,kleine stadjes en dorpjes om doorheen te zwerven en een broodje porcetta te eten.De week is voorbij gevlogen.We hebben genoten van de ongedwongen sfeer van Gustissimo,het heerlijke eten en de ontzettend warme en fijne aandacht die ze hebben voor hun gasten.Volgend jaar gaan we zéker weer!

Gereisd met partner in september 2013

• 10Jocelyn21-09-2013

Absolute aanrader!!!

Wat een heerlijke plek om te verblijven...puur en authentiek! Zowel de retro comfortabele tent als de B&B zijn een perfect verblijf. De tent met 'walk in' kast, een goed bed en gezellige buitenkeuken; maken het tot toch wel luxer kamperen..om maar niet te spreken over het prachtige uitzicht vanaf je 'privé-terrasje'! De B&B kamers zijn comfortabel en met smaak ingericht, mooi sanitair ook! Maar bovenal de gastvrijheid van de eigenaressen maken dit totaalplaatje compleet. Ze staan altijd open voor tips, maken tussendoor heerlijke koffietjes en de avondmaaltijden moet je niet missen. Heerlijke gerechten en leuk om met andere gasten uitgebreid te tafelen! Joey en Mika zorgen voor een sfeer die relaxed & authentiek is en voor een heerlijke vakantie! Kortom een absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Simone Zuijderwijk11-09-2013

Een plekje thuis op vakantie

De huisdieren geven een heel huiselijk gevoel. Alle vrijheid om te doen waar je zin in hebt, maar als je adviezen wilt is dat ook altijd aanwezig. Als je de mogelijkheid krijgt om aan te schuiven bij het avondeten, altijd doen!!

Gereisd met partner in augustus 2013

11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

• Deen, 04-10-2013

Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.

• Jocelyn, 21-09-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.
    Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten.. Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey. Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

• Simone Zuijderwijk, 11-09-2013

De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

0 vragen over Bed and Breakfast Gustissimo

Bed and Breakfast info