Bed and Breakfast Gustissimo

Meer bedandbreakfast info

102 reviews over Bed and Breakfast Gustissimo

• 9Marielle Kloth03-05-2016

Heerlijk

Het is dat de omgeving zoveel te bieden heeft, anders was ik alle dagen rondom deze casa blijven hangen. Prachtige tuin die elke dag verrast, fijne gastvrouwen, leuk contact met andere gasten, goede muziek. Ook met tegenvallend weer is het heerlijk. Hier heb ik de tijd genomen om niets te doen. Dolce far niente zoals het bedoeld is.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Marieke22-01-2016

Op de camping van Gustissimo

In de zomer 2015 stonden wij een week op een prachtige campingplek bij Gustissimo. Wat een heerlijke plek om te genieten, van de omgeving en van de gastvrijheid. Alles goed georganiseerd: sanitair, info over de omgeving, aanschuiven aan tafel voor een diner en zelfs een filmavond buiten met pizza proeverij! Niets dan lof voor Gustissimo :)

• 9Els07-12-2015

Fantastisch!

Mijn lief en ik hadden in de zomer tien heerlijke dagen in Gustissimo. De plek, het uitzicht, het heerlijke eten en de gastvrijheid van Joey en Mika zorgden voor een heerlijk verblijf. In de omgeving is meer dan genoeg te zien en te doen. Het contact met andere gasten was heel prettig. Wij verbleven in de B&B: heerlijke kamer, hoewel aan die kant van het huis wat minder privacy, maar niet hinderlijk of vervelend. De diners twee keer per week zijn een aanrader! Kortom: een zalig vakantieverblijf voor iedereen die wil genieten van een verrassend stukje Italie.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Hannie10-09-2015

Heerlijke plek!

We hebben twee weken genoten bij de B&B van Gustissimo. Heerlijke plek, fijne relaxte sfeer in een prachtige omgeving. We verbleven in een mooie kamer, met een prachtig uitzicht voor de deur. De woonkamer is een gezellige sfeervolle plek. Een komen en gaan van fijne gezellige gasten. We hebben genoten van de kookkunsten van Mika én Marianne. Je voelt je hier snel thuis. We hebben nu al heimwee! Ik zeg ..,,,,arrivederci!

• 8R Zaal07-09-2015

Heerlijke plek

Gewelsige plek voor een rustige vakantie. Prachtige uitzichten en er is van alles te bekijken in de regio. Ons favoriet was de kloof met al zijn water en groen. Qua gastvrijheid waren wij minder tevreden. In onze ogen werd er af en toe een beetje onnodig moeilijk en zelfs een beetje belerend gedaan. De zomerhulp vonden wij fantastisch wel, ontzettend hulpvaardig en sociaal persoon. Ook kom ze heerlijk koken! Wij komen vast en zeker nog eens terug.

• 9Jan en Carry17-08-2015

Heerlijk verblijf in Gustissimo

B&B Gustissimo is werkelijk een fantastische plaats om vakantie te vieren. De gemeenschappelijke ruimtes zijn smaakvol ingericht, je hebt als kampeerder de ruimte, er is een beperkt aantal kampeerplaatsen waardoor het niet druk wordt, de tuin/ het landschap is ook mooi ingericht, de eigenaresse (Joey) en de stand-inn kok (Marjolijn) waren erg gastvrij. Bovendien is Gustissimo een goede uitvalsbasis voor allerlei mooie trips in de Marche (o.a. Gola dell' Infernaccio, Piano Grande, Grottammare, Ascoli Piceno. De mogelijkheid om gezamenlijk te dineren (aan een lange tafel) doet Italiaans aan. De prijzen zijn scherp. Als ik dan toch 1 tip mag geven: zorg dat de toegangsweg iets beter wordt, er zijn nogal wat kuilen en verzakkingen; maar dat maakte de vakantie ook wel extra spannend :-). Een adres om te onthouden.

• 6Anoniem15-08-2015

Mooie rustige plek, geen kinderparadijs

Wij troffen een week zonder Mika. Dus wellicht daardoor wat andere ervaring dan onze voorgangers. Wij hadden meer verwacht van het eten. Bovendien maar 2 avonden dat er werd gekookt en 2e avond konden we pas om 20.30 aan tafel. Onze jongste kreeg dus geen hap meer naar binnen. En dan is €20,- wel wat veel voor een kind. Verder komen de regels wat streng over waardoor klantvriendelijkheid minder voelt dan waarschijnlijk wordt bedoeld. Wij zouden deze plaats voor gezinnen met kleine kinderen die soms graag wat lawaai maken niet direct adviseren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Marta07-06-2015

Ultiem genieten!

Ruim een week verbleven in een prachtige b&b in Gustissimo. De kamers zijn heel mooi en comfortabel ingericht. Naast de kamers is het ook mogelijk om te zitten in de living of in de prachtige 'tuin' (geweldig mooi lap grond). Heb je zin in contact met de andere gasten dan kan dat, wil je dat liever niet is dat dus ook mogelijk. Als je wilt kan je genieten van een waanzinnig lekker 4 gangen diner gekookt door één van de eigenaressen. Naast de super mooie b&b, leuke gastvrouwen en prachtige kamers is de omgeving ook geweldig. Zoo veel te beleven in La Marche. Ook vinden de gastvrouwen het erg leuk om je tips en adviezen te geven over wat te doen. Kortom; geweldige vakantie gehad en we komen zéker nog eens terug. Aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Annelies 01-06-2015

Kookweekend

Drie overnachtingen geboekt voor een kookweekend. De B&B ligt op een prachtige afgelegen plek. We waren in het voorseizoen dus konden we met een paar andere gasten genieten van de rust. We hebben twee keer een vier gangen gekookt met de eigenaresse, was echt top! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd in januari 2015

• 8Claudia28-08-2014

Nog niet door de massa ondekt!

Je zoekt een unieke plek, een plek die nog niet is ontdekt door de massa met fenomenale uitzichten. Waar het oké is om jezelf te zijn. Waar je op jezelf bent, maar toch ook weer niet. Waar aandacht is voor gezelligheid, lekker eten, zwoele film avonden? Dan is dit de juiste plek. Wij verbleven om het camping gedeelte van Gustissimo. We hebben veel gebruik gemaakt van de heerlijke ligbedjes die verspreidt liggen over het terrein en het heerlijke relaxte terras (plek van samenkomen van camping en B&B gasten), het was daar heerlijk vertoeven. De geitjes op de achtergrond, de honden die langskomen voor een aai en de katten die een mooi plekje in de schaduw weten te bemachtigen. Onder het genot van een lokaal wijntje kennismaken met de andere gasten tijdens het georganiseerde diner. Voor wie dat wilt, want niets moet. Een plek onder de zon, waar je op jezelf bent wanneer je dat wilt zijn en op andere momenten kunt socialiseren met medegasten.

Gereisd met partner in augustus 2014

11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

• Deen, 04-10-2013

Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.

• Jocelyn, 21-09-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.
    Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten.. Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey. Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

• Simone Zuijderwijk, 11-09-2013

De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

0 vragen over Bed and Breakfast Gustissimo

Bed and Breakfast info