Bed and Breakfast Gustissimo

Bed and Breakfast Gustissimo
9,1

11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

Marta, 7-6-2015

Een wandeling over de graat van Sibilla.

4 gangen diner gekookt door Mika.

Ascoli Piceno.

Claudia, 28-8-2014

Ook aan faciliteiten en informatie zal het je niet ontbreken… mooie routes naar: dorpjes en stranden, broodservice, gekoelde drankjes, filmavonden, aan alles is gedacht. Zelf hoef je alleen maar te genieten!

Tip: filmavond (13 euro pp), genieten van het 4 gangen menu (30 euro pp) Fantastisch blauw meer (Lago di Fiastra, anderhalf uur rijden door de bergen).

Harm van Donk, 27-8-2014
voor de b&b: kamers aan de achterkant zijn iets rustiger gelegen, wij zaten aan de voorkant, voor ons perfect! De pizzeria buiten het dorp (richting Ascoli) was onze favoriet!

Deen, 4-10-2013
Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.
Jocelyn, 21-9-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.

Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten..

Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey.

Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

Simone Zuijderwijk, 11-9-2013
De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

simone, 7-8-2013
Raad iedereen aan met een goede auto te komen, de weg naar de camping is een uitdaging en vereist goed hellingproef rijden. Onze lage auto had het zwaar....
maurice.ter.haar, 28-6-2013
Voordelig vliegen met RYANAIR vanaf Weeze naar Pescara of Ancona. Op de terugweg naar Pescara hebben wij nog even het strand aangedaan bij Pineto.
van der Spank, 27-9-2012
Trek er ook zeker op uit om dit gebied te verkennen .
Iris, Ad en Evi, 20-6-2012
Voor getrainde wielrenners is het een fantastisch gebied!