11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

• Deen, 04-10-2013

Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.

• Jocelyn, 21-09-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.
    Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten.. Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey. Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

• Simone Zuijderwijk, 11-09-2013

De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

• maurice.ter.haar, 28-06-2013

Voordelig vliegen met RYANAIR vanaf Weeze naar Pescara of Ancona. Op de terugweg naar Pescara hebben wij nog even het strand aangedaan bij Pineto.

• van der Spank, 27-09-2012

Trek er ook zeker op uit om dit gebied te verkennen .

• Claudia & Nanja, 12-06-2012

Een bezoek aan de Piano Grande, met de routetip van de gastvrouwen mag je zeker niet missen, wat een adembenemend uitzicht!

• simone, 07-08-2013

Raad iedereen aan met een goede auto te komen, de weg naar de camping is een uitdaging en vereist goed hellingproef rijden. Onze lage auto had het zwaar....

• Iris, Ad en Evi, 20-06-2012

Voor getrainde wielrenners is het een fantastisch gebied!

• Harm van Donk, 27-08-2014

voor de b&b: kamers aan de achterkant zijn iets rustiger gelegen, wij zaten aan de voorkant, voor ons perfect! De pizzeria buiten het dorp (richting Ascoli) was onze favoriet!

• Marta, 07-06-2015

Een wandeling over de graat van Sibilla. 4 gangen diner gekookt door Mika. Ascoli Piceno.

• Claudia, 28-08-2014

Ook aan faciliteiten en informatie zal het je niet ontbreken… mooie routes naar: dorpjes en stranden, broodservice, gekoelde drankjes, filmavonden, aan alles is gedacht. Zelf hoef je alleen maar te genieten!

Tip: filmavond (13 euro pp), genieten van het 4 gangen menu (30 euro pp) Fantastisch blauw meer (Lago di Fiastra, anderhalf uur rijden door de bergen).