Bed and Breakfast Gustissimo

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

102 reviews over Bed and Breakfast Gustissimo

• 10Carry24-09-2016

Een heerlijke plek, waar je niet meer weg wilt.

Prachtige, zorgvuldig ingerichte B&B, lounge, veranda en kampeerplekken. Mooie details, soms met n knipoog. Hartelijke ontvangst en oprechte gastvrijheid van Joey en Mika en van Habbe, Tipp-ex en Peter en Selie niet te vergeten. Kamperen met veel ruimte om je heen & mooi uitzicht en de luxe van af en toe aanschuiven aan een lange tafel met leuke gasten en genieten van een heerlijk 4 gangen diner en Italiaanse wijn. En top ervaring: de openlucht bios met pizza van Rosa uit Force vooraf en een indrukwekkende italiaanse film onder de heldere sterrenhemel. Mika en Joey kunnen veel tips geven over de prachtige uitjes in de natuur, naar dorpjes, strand, heerlijke eettentjes, zonder zich op te dringen. En het zijn goede tips! Met moeite namen we afscheid. Maar gelukkig brengen zij binnenkort ons boodschappen-wensenlijstje met lekkere wijn, olijfolie, het mooie boek van Mika en ander lekkers aan huis! Ik kan alleen de kleine mugjes bedenken, die ik minder vond, maar ja, die heb je overal!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jan Custers23-09-2016

Weer een fantastische tijd gehad bij Gustissimo

Waar ik positief over ben: sfeer, rust, uitstraling, inrichting living, inrichting tuin, gastvrijheid, tips voor de omgeving, leuke eigenaren, lekker eten, relaxen, Force, uitzicht, authentieke dorpjes, dicht bij een natuurreservaat (bergwandelingen), bergen en de zee.

Waar ik niet positef over ben: geen idee

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Noortje Hofstede19-09-2016

Een dikke aanrader

De tipgever die mij deze plek heeft aanbevolen ben ik eeuwig dankbaar. Wat een heerlijke plek in een voor mij nog onbekend maar schitterend stukje italie. De schaduwrijke kampeerplekken met de schitterende uitzichten zijn sfeervol ingericht. Twee keer hebben we meegegeten en gesmuld van de lokale gerechten uit de keuken van Mika en Joey. Door de regen vond het diner één keer binnen plaats in de gezellige en sfeervolle 'woonkamer' en de andere avond aten we onze buikjes rond onder de adembenemende sterrenhemel. We hebben ons iedere dag vermaakt in de mooie omgeving van Force. We hebben oa een schitterende bergkam beklommen, heerlijk gezwommen in een knalblauw bergmeertje en in de Adriatische zee en vele mooie oude steden bezocht. Het was een heerlijke week en we zijn de meisjes van gustissimo enorm dankbaar voor de gastvrijheid en de fantastische tijd die we daar hebben gehad. Een dikke aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Bram van den Berg15-09-2016

Eentje waar je elke dag weer naar terug verlangt

De marken, wat een prachtig gebied, maar het allermooiste plekje is toch wel deze camping/B&B. Je kan er gerust een hele dag zitten en genieten van de rust, maar als je het op de heupen krijgt is er zoveel moois te zien en te bezoeken in de omgeving. Geen lonely planet oid nodig want Joey en Mika vertellen je graag uitgebreid waar je moet zijn! En dat is maar een van de vele dingen waar ze zo gastvrij in zijn. Een vraag is nooit teveel en je wordt altijd uitgebreid geholpen als er iets is. Alles op alles wordt er gezet om je verblijf zo perfect mogelijk te maken! Wij waren met een klein kindje van anderhalf en dat betekent dat je niet 's avonds nog even uit eten kan. Gelukkig wordt er 2 keer per week een fantastisch diner verzorgd waardoor je toch het gevoel hebt dat je even uit eten kan in Italië! Het is sowieso een erg fijne plek met een kindje. Natuur, de geiten, de poes, de hond... er is zoveel te ontdekken!

Ik zou morgen weer gaan als het zou kunnen!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Ilonka15-09-2016

Een plek waar je nooit meer weg wilt

Dit was de tweede keer dat we op deze plek waren en het was wederom alles wat een vakantie moet zijn: een prachtige plek, rust, prachtige natuur, een liefdevol en luxe verzorgd verblijf. De eerste week verbleven in de b&b kamer, een heerlijk koele ruimte, met een mooi terras aan de voorkant. Onze dochter kreeg van Mika en Joey hadden een opblaasbadje en we hadden dus ons eigen zwemparadijs voor de deur. De tweede week gekampeerd in de Gustissitent: het uitzicht eindeloos, 's ochtends gewekt worden door de krekels en 's avonds een adembenemend zicht op het dorpje Force boven op de berg, de sterrenhemel en de maan. De kers op de taart is de lieve en goede zorg van Mika en Joey die het verblijf nog mooier maken dan het al is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 5saskia05-09-2016

Niet ideaal met kinderen

Alles is mooi erg afgestyled, maar er zijn erg weinig kampeer plekken dus van een camping is niet echt sprake, daarnaast zijn er erg veel regeltjes , dus voor mensen met kinderen die ervan houden om te spelen of vriendjes te maken is dit geen ideale plek.Daarnaast mag je niet je eigen plek uitzoeken dus je moet geluk hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10marco Vegers30-08-2016

Mika en Joey het was top !

Mooie ligging Heerlijk eten , smaken die nog weinig proeft tegenwoordig Mooie badkamer en een verrassing een douche met heerlijk straal Mooie mensen ontmoet Mooie omgeving

En Mika en Joey het was heerlijk bij jullie

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Linde Jelsma en Paul van Ettinger28-06-2016

Voortreffelijk eten, ontspannen sfeer: Heerlijk!

Ons verblijf bij Gustissimo was top! Mika, Joey en Jolanda waren echte gastvrouwen en zorgen ervoor dat alles tip top in orde is. B&B kamers zijn mooi ingericht, schoon en koel op de warme dagen. De campingplaatsen zijn de mooiste die ik gezien heb en het terrein is goed onderhouden met veel bloemen en planten. Het eten is voortreffelijk en altijd met liefde en passie gemaakt en dat proef je! :-) Absoluut een aanrader om dit (helaas laatste seizoen) nog met Mika en Joey mee te maken! p.s. huur een cabrio en verken het prachtige gebied. Dagje strand is goed bereikbaar en ook een goede wandeling naar bijvoorbeeld Monte Sibilia is letterlijk een hoogtepunt (2173.)!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Hartmut en Riet25-05-2016

Top gastvrijheid, mooie B&B, goed ontbijt, heerlijk eten, super locatie, goede uitvalsbasis voor cultuur, natuur, strand. Alleen met auto alles goed bereikbaar. Maar je wordt na iedere rit ruimschoots beloond. Een aanrader voor iedereen die van het goede leven in Italië houdt. Met spijt in ons hart vertrekken wij na een heerlijke week.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Anita Huijnen04-05-2016

Super!

Wat een geweldige plek!
    De gastvrouwen stellen je meteen op je gemak, erg leuk contact met de andere gasten, heerlijke avonden met superlekker eten. Wauw, wat een gave relaxplek! We hebben er een hele bijzondere herinnering bij!

Gereisd met partner in mei 2016

11 tips over Bed and Breakfast Gustissimo

• Deen, 04-10-2013

Ga zeker even naar Ascoli, naar de bakker aldaar.(La Panificatrice Ascolana tegenover de kerk) Ze verkopen chocolade gebakjes met 3 lagen waar je je met 1 hap in de hemel waant.

• Jocelyn, 21-09-2013

Tip 1: houd je van meer comfort kies dan één van de B&B kamers.
    Tip 2: geniet absoluut van Mika's kookkunsten.. Tip 3: luister naar de tips van Mika en Joey. Tip 4: ga naar de Piano Grande, maak mooie wandeltochten, geniet van een niet toeristisch, rustig gebied. Mooie natuur in combinatie met dagjes zee..heerlijk!

• Simone Zuijderwijk, 11-09-2013

De (beetje pittige) wandeling over de kam van de Sibilla is heel mooi bij goed weer.

0 vragen over Bed and Breakfast Gustissimo

Bed and Breakfast info