We hebben een aantal aanbieders voor Force voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Force voor je op een rij gezet:

Reviews over Force

• 9Claudia28-08-2014

Mooie kleine dorpen

Prachtige plek, met schattige dorpjes. Veel natuur en mooie natuurparken. Strand op een uur afstand.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Harm van Donk27-08-2014

Mooi stadje

Leuk stadje. Valt niet veel te doen, 1x doorlopen is prima. Verder voor de boodschappen wel ok. Er zijn 2 goede pizzeria's: Rosita, zit achter de benzinepomp. En buiten het dorp, richting Ascoli Piceno, zit aan de rechterkant van de weg na een paar km een goede pizzeria.

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Marian Dijkstra-Wouters06-08-2014

Mooie omgeving

Force is een klein dorp. Voor je dagelijkse boodschappen kun je hier prima terecht. Een lekkere capuchino kun je krijgen bij de Euro bar. Ook kun je goed eten in het dorp. Rosita spreekt goed Engels en maakt heerlijke pizza's. De mensen zijn erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9M Kolders05-08-2014

Heerlijk

Leuk marktje op vrijdagochtend met een heerlijk broodje vlees en gebakken vis. Het stamcafé van de "oude" mannetjes is heerlijk om er 's morgens je koffie te drinken en de afhaal pizza's voor een makkelijk dagje is een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Deen04-10-2013

Prachtige omgeving en schitterende dorpen!

Heerlijke omgeving om te hiken, wandelen, mountainbiken, rondrijden met de auto, eten, drinken, en vooral te genieten!

• 10Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2013

• 8Jocelyn21-09-2013

Authentiek Force..

Klein typisch Italiaans dorpje... een plaatselijk bakkertje, klein supermarktje..en een heerlijke pizzeria! Vooral pizza's om af te halen. Verder is in Force niet heel veel te beleven, maar de ligging te midden van een glooiend/ bergachtig landschap is fantastisch!

• 10Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 8simone07-08-2013

Klein maar fijn

Mooie omgeving en fraai hoog gelegen dorpje.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Esther27-06-2012

pittoresk dorp

Force is pittoresk. Er is niet veel te doen, maar zondagochtend bij de Eurobar kijken is een culturele happening op zich. Montalto ligt om de hoek en vind ik zelf wat mooier, maar ontloopt elkaar niet veel. Genoeg kleine supermarktjes in de buurt om je spullen te kopen!

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Eric Raaijmakers25-06-2012

mooi authentiek oud dorp op een heuvel

Force is een goed bereikbare plaats in de heuvels. Zo'n 40 minuten van de kust en ook van de Monte Sibilini.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Claudia & Nanja12-06-2012

Prachtig authentiek dorpje

Alsof de tijd er heeft stil gestaan. Absoluut niet door touristen platgetrapt. Een prachtig oude dorpskern waar je trapje op trapje af lekker doorheen kunt dwalen. Ook al spraken we geen Italiaans, de mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Alle voorzieningen zijn aanwezig, supermarkt, groenteboer, bakker, cafe, afhaal pizzeria, een lokale smid, en een pinautomaat. Restaurantjes genoeg in de omgeving. De mooie uitzichten op aan de ene kant de bergen en aan de andere kant de zee nodigt uit om de wijde omgeving te gaan verkennen.

Gereisd met partner in mei 2012

Force scoort een 8,6 uit 10, op basis van 14 reviews