Appartement Verde Benessere

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Verde Benessere

• 9van Eijk11-08-2019

Een aanrader!

We hebben een heerlijk verblijf gehad op Verde Benessere. Een erg mooi, schoon en goed onderhouden complex. De nieuwe overkapping aan de zijkant was erg fijn. Hierdoor konden we uit de zon op het terras zitten. De nieuwe tuinmeubelen zijn erg mooi. We hadden geen terrasje voor het appartement maar dit was voor ons totaal geen probleem. Er is een groot, mooi en schoon zwembad. Het fijne hieraan is dat je aan alle kanten kunt staan maar in het midden is het dieper. Dus voor de oudere kinderen toch de mogelijkheid om te kunnen duiken. Gastvrouw Loredana is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze probeert je echt een “ thuis” gevoel te geven. De omgeving is mooi. Dichtbij de bergen en dichtbij de zee. Veel dingen te zien op maximaal een uur rijden. Al met al een aanrader.

• 2018
      9Marianne Schlamann25-07-2018

Unieke prachtige locatie

Prachtig complex, mooi en ruim appartement, veel luxe, goed onderhouden, prachtig zwembad, lieve en behulpzame gastvrouw Loredane, niets is haar teveel! Perfecte locatie om uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld zee of mooie dorpjes of stadjes. Enige minpunt is het gezamenlijke terras zonder schaduwplekken

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Anoniem29-09-2016

heerlijk, ruim en relaxt

ruime appartementen, heel schoon. Miste voor ons toch ook een beetje sfeer door plastic tuinmeubilair en terras met tafels dicht op elkaar. niet echt een eigen plekje buiten. Heerlijk ruim zwembad en hele vriendelijke mensen. op 30 minuten van het strand

• 10Fam. Kruithof15-11-2015

Oase in de Marche

Verde Benessere is een zeer rustige, mooi gelegen Agriturismo nabij het dorpje Ponzano di Fermo. De gastvrouw heet Loredana en doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken! Het terrein is heel groen en erg goed verzorgd, diverse robots maaien het gras. Het zwembad is ook schoon en groot genoeg. Het appartemen,t(Verde) is schoon, ruim en goed verzorgd, het bed is goed maar wat aan de harde kant. Onze kinderen van 6 en 3 vonden alles geweldig! De eerste week waren er meer andere kinderen, dat was erg leuk. De laatste avond was er een groot buffet verzorgd voor alle gasten, was erg gezellig.

1 tip over Appartement Verde Benessere

• Fam. Kruithof, 15-11-2015

Monte Sibilini is zeker een bezoek waard, Lago Fiastre is erg mooi. De grotten van Frassarsi zijn de mooiste die we ooit gezien hebben! Het natuurpark Conero heeft mooie kliffen en vergezichten. Het strand bij Porto San Giorgio is erg leuk voor de kinderen. Marktavond in Torre di Palme is heel veel sfeer en fantastisch uitzicht! Loreto zeker ook de moeite waard. Ascoli Piceno is wat groter en daardoor ook wat levendiger. Fermo leuk bij avond markt, dan erg druk maar gezellig.

0 vragen over Appartement Verde Benessere

Appartement info