Bed and Breakfast Casa Cormar

12 reviews over Bed and Breakfast Casa Cormar in het Nederlands

Rustig omgeving , mooie uitstappen , lekker eten

Beirlandt Jan
6-6-2017

Casa Cormar is gelegen in een rustige omgeving , een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de kuststreek of ander bezienswaardigheden in de Marken .

Fantastisch mooie omgeving

Dirk en kelly
5-6-2017

Toffe en spontane mensen.zeer mooie en rustige omgeving. Spijtig dat ze het door festiviteiten wat te druk hadden.ik denk dat je anders wel een zeer interessante tijd kan doorbrengen in petritoli

Super!

Geert en Dorine en Bianca Lanoye-Vanlerberghe
19-4-2016

Van een fantastisch weekje vakantie genoten bij yvo die tevens ook onze gids was,elke ochtend een heerlijk ontbijt met verse producten en zelfs versgeperst citroensap,mooie propere kamers met koffiemachine en koelkast. Kortom een aanrader!!

fantastisch

voorspoels
22-12-2015

eigenaar is gids voor de regio de "Marcken": Fermo en omgeving

Super !

Voorspoels Hyacinthe
21-11-2014

Voor rust en ontspanning is "Casa Cormar" een prima lokatie. Het weer was schitterend.

Zalig verbijf in Casa Cormar

Beirlandt Jan
29-6-2014

We hadden een zalig verblijf in Casa Cormar . De eigenaars zijn zeer vriendelijk en ze hebben een roadbook samengesteld waarop de bezienswaardigheden in samengebracht zijn. Daarnaast kunnen ook uitstappen gedaan worden samen met de eigenaar zoals een rondleiding in Petritoli

Zeker een aanrader!

Bevers Gui
25-7-2013

Casa Cormar is een prachtig gelegen B&B uitgebaat door 2 heel toffe en vriendelijke mensen. Men komt er niets te kort. Ideaal om een fijne vakantie door te brengen! Voor herhaling vatbaar!

een aanrader !

chris roman
21-6-2013

rustige ligging in de heuvels van Le Marche, prachtig uitzicht, in de buurt van leuke plekjes en restaurants, kamers zijn top, ontbijt uitstekend, in één woord : een aanrader !

ZALIG WEGDROMEN

Jimmy
12-12-2012

Warm onthaal, en lieve eigenaars. Ze zijn heel vriendelijk en helpen ons goed op weg om de belangrijkste plekjes in de omgeving te ontdekken. Het is praktisch dat je da camper ook nog kan huren indien deze vrij is.

Helemaal geweldig

esther
11-10-2010

Het is heerlijk vertoeven bij Marcel en Corry, geweldige kamers die brandschoon zijn een heerlijk ontbijt en vooral de relaxste sfeer!!!

We komen hier zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Cormar in Fermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Cormar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.