Camping Agricamping Tramonto Rosso

Camping Agricamping Tramonto Rosso
9,5

5 tips over Camping Agricamping Tramonto Rosso

Pascal en Jacqueline, 25-7-2015

Heerlijk eten bij fioro di campo. Op het strand van lido di fermo bij strandtent sombrero komen ook de locals eten. Prima daghap aan het strand.

Leuke multi-caches in de omgeving die door nederlanders zijn gelegd. Zo hebben we de prachtigste plekken gezien.

tom metz, 17-8-2014
Fermo is een geweldige stad met op donderdag een heel leuke antiek- en producten markt. Vooral handgemaakte schoenen, tassen en riemen voor een heel mooie prijs. Ga eten (reserveren doen ze op de camping voor je en is nodig) bij San Rocco; geweldige menu's. Koop zeker op 3/4 uur rijden afstand in het dorp Montalto delle Marche bij Casa Vinicola Geminiani wijn. Heerlijk!
Fam. Nelissen, 2-10-2013

Vanaf het treinstation van Porto San Giorgio zijn ook veel kustplaatsen van Le Marche per trein te bereiken. De spoorlijn loopt van Noord naar Zuid vrijwel overal pal langs de kust.

Wij zijn langer bleven dan gepland maar hadden, achteraf gezien, ook voor uitstapjes dieper het binnenland in, Tramonto Rosso als uitvalsbasis moeten gebruiken.

r., 20-8-2013
genoeg leuke plaatjes in de omgeving
Rob Rothuizen, 11-7-2013
Eigenaar is erg behulpzaam en vriendelijk. Spreekt geen engels maar wel zijn dochters. Altijd behulpzaam (reserveren restaurants, advies over bezichtigingen omgeving) op ieder moment van de dag.