Camping Agricamping Tramonto Rosso

41 reviews over Camping Agricamping Tramonto Rosso in het Nederlands

Geweldig

Jacqueline
2-8-2018

Kleine camping met vanaf alle plaatsen een prachtig uitzicht. Maar de grote kracht van de camping is de Italiaanse familie van wie de camping is. Uit alles blijkt dat ze echt staan achter hun gezegde : Als jullie gelukkig zijn zijn wij dat ook. Door onze eigen fout was de reservering niet doorgekomen. Maar ondanks dat de camping vol was werd er direct gezegd dat ze het zouden oplossen. En dat deden ze. Geweldig. Zijn de bedjes bij het zwembad bezet , dan staan er de volgende dag nieuwe bij. De famlie speelt mee een potje tafelvoetbal. Ga zo maar door.

Reken je niet op grote plaatsen maar wel op een hartelijke fijne ontvangst dan zit je hier goed.

Geweldig!

Harbo en Anky Musch
22-7-2018

De camping is prachtig gelegen. Fantastisch uitzicht over de heuvels. De plekken zijn ruim, het sanitair brand- en brandschoon. De familie wil je met alles helpen en adviseren. Wat een vriendelijke en hartelijke mensen! We kregen een paar keer verse vijgen aangeboden uit de tuin: lekker! Vanaf hier kun je naar zee, naar Maserata, de Monte Sibilini en andere plaatsen. Goede uitvalsbasis. De camping ligt buiten de stad. Ben je met kinderen: ruimte genoeg om te spelen, voetballen enz. Er zijn ook wat speeltoestellen. Zijn de kinderen ouder dan zullen ze zich zelf moeten vermaken (of met elkaar, natuurlijk). Er is een klein zwembad, waar je toch wel echt kan zwemmen. Een ondiep deel er van is voor de kleintjes.

Alle lof voor de familie, en de camping!

Topcamping! Rustig,schoon, én een mooi zwembad

helma oosterveer
12-7-2018

Voor ons een toevalstreffer maar we willen hier wel elk jaar heen.

Goede ligging bij het prachtige Fermo en 6 km. van de kust.

Keurig sanitair, vriendelijke mensen en zeer behulpzaam.

We kregen elke dag verse vijgen uit eigen tuin, heerlijk.

Lastig was het vertrek, door de heuvel met losse steentjes.

Maar met de tractor werd dit opgelost.

Een pareltje in de Marken!

Yue-Lin Hiemstra + familie
9-2-2018

Tramonto Rosso is een kleine, rustige, gezellige camping in een prachtige landelijke omgeving dichtbij zee.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij, de hele familie is betrokken bij de camping en de gasten.

Zo word er af en toe gekookt en kan de hele camping, tegen een geringe vergoeding aanschuiven voor een heerlijke maaltijd en een lange avond gezelligheid.

een pareltje in de Marken waar wij, geheel tegen onze principes in, graag nog een keertje terug komen!

Fantastisch!

Britta
27-11-2017

Fantastische camping, fantastisch lieve eigenaren! In de omgeving prima restaurantje.

Fantastico!

Fam Huijbers
27-11-2017

Perfetto! Very nice place to stay for the holiday. Outstanding campsite, lovely people and beautiful area! See you in a couple of years!

Paradiso in Terra - Paradise on earth

Laila
29-10-2017

Fantastico agricampeggio a pochi chilometri dal mare e dagli appennini in mezzo a colline disegnate con il pennello di un artista. A fine ottobre il paesaggio in cui eravamo immersi era ancora di una bellezza struggente. Piazzole ampie tra rosmarino ulivi alberi da frutto e una pace rigenerante. I proprietari, molto cordiali e simpatici, si offrono con loro mezzi di accompagnare i clienti a fermo distante due chilometri. I bambini hanno a disposizione un parco giochi, un campo da calcio e un terreno per le bocce, ma salire e scendere dalle piane è già un divertimento di per sè. I servizi (come del resto tutto il complesso turistico) sono nuovi e puliti. A ciò si aggiunge punto per barbecue, piscina,luogo dove pranzare all'aperto. Non c'è punto di ristoro, ma le potenzialità sono tante. Lo consiglio vivamente a chi vuole respirare a pieni polmoni la vita di campagna.

Fijne behulpzame beheerders. Zeer schone sanitaire ruimtes en zeer verzorgde camping. De ligging is werkelijk wonderschoon.

Doordat er grint ligt op de toegangs/uitgangsweg die als je vertrekt wat omhoog loopt kan het moeilijk zijn met de caravan weg te komen. Geen probleem want Tiziano de beheerder kan je helpen met de tractor.

Zeer mooie plek!

Cindy
17-8-2017

Hele mooie en vooral nette camping met hele aardige eigenaren!

Sanitair is heel netjes en schoon!

Een echte aanrader!

Rustige kleine camping met fantastisch uitzicht

Gerda van Beek
21-5-2017

Een prachtige camping bij een boerderij, net buiten Fermo. Alle kampeerplekken hebben fantastisch uitzicht op de omliggende heuvels en velden. Zeer verzorgd, met uitermate schoon sanitair. Een prima uitvalsbasis om de authentieke dorpjes in het mooie Marche te verkennen. Zee op zo'n 15 kilometer. Zwembad op de camping was in mei nog niet geopend. Bijzonder vriendelijke eigenaars die er echt alles aan doen om het naar je zin te maken. Een echte aanrader. Aanrijroute kent een klim van 10%. Dringend advies: rij niet via de stad Fermo, maar alleen op de wijze zoals de website aangeeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamping Tramonto Rosso in Fermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamping Tramonto Rosso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agricamping Tramonto Rosso scoort een 9.54 uit 10 op basis van 41 reviews.