Camping Agricamping Tramonto Rosso

9,6

39 reviews over Camping Agricamping Tramonto Rosso in het Nederlands

Willy
12-9-2018

Een prachtige camping met voor Italiaanse begrippen grote plekken voor tent of caravan. Het sanitair wordt super schoon gehouden met mooie douche en wasgelegenheid. Ook om de afwas te doen. Het uitzicht is prachtig vanaf alle terrassen. Leuk zwembad. De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. We zijn nog een avond uitgenodigd aan het huis om met de familie pizza te eten super gezellig. Zeker in het voor en na seizoen een aanrader omdat de Marche dan heerlijk rustig is ook aan de stranden.

Tramonto Rosso is een fantastische agricamping

Sabine en Dennis
21-8-2018

Wat een geweldige camping voor zowel jong als oud. Geen animatie maar wel af en toe door de camping eigenaar een diner voor de gehele camping (vrij blijvend). Het is een camping die zo mooi ligt, de naam doet echt eer aan "rode zonsondergang".

De eigenaar staat voor iedereen klaar. De ouderen spreken geen Engels maar de jongere generatie kan dit prima. Wat niet weg neemt dat iedereen voor je klaar staat als je iets nodig hebt.

Zwembad is prima en voldoende ligbedden.

Sanitair is schoon en wordt ook elke dat goed schoon gemaakt.

Ligging van de camping is ook prima, in 10-15 min ben je op het strand en in 10 min zit je ook in Fermo waar je heerlijk kunt eten. Vanuit je tent/caravan of camper heb je een prachtig uitzicht op de dalen maar ook op het Siblini gebergte.

Op de camping kun je verse groentes halen die je kunt uit kiezen op het land.

Wat een verrassing

Peter
19-8-2018

Een mooi gelegen terras "boerderij" camping met uitzicht op de Apennijnen in de verte en het mooie glooien van de Marken. Er zijn ongeveer 20 plekken voor tenten, vouwwagens en campers. De gastdames en heer (personeel mag je het zeker niet noemen) zorgde ervoor dat elke dag / avond prima verzorgd was.

Een prima verzorgd zwembad en hetzelfde geldt ook voor de (gratis warme) douches, toiletten, wasmachine en afwasplekken. Er is een aparte koelkast en diepvries voor de camping en het is zelfs mogelijk (beperkt!) een koelkast voor de tent te huren. Gratis WiFi is prima te ontvangen.

Het merendeel van de plekken werd bezet door Nederlanders wat voor de kinderen een erg leuke bijkomstigheid was. In de avond werd er nog gezellig met elkaar gespeeld met een mooie eindtijd voor een prima nachtrust.

Minpunten; er is niets te koop op de camping zelf, afgezien van wat zelf gegroeide groente en broodjes voor de ochtend.

Geweldig

Jacqueline
2-8-2018

Kleine camping met vanaf alle plaatsen een prachtig uitzicht. Maar de grote kracht van de camping is de Italiaanse familie van wie de camping is. Uit alles blijkt dat ze echt staan achter hun gezegde : Als jullie gelukkig zijn zijn wij dat ook. Door onze eigen fout was de reservering niet doorgekomen. Maar ondanks dat de camping vol was werd er direct gezegd dat ze het zouden oplossen. En dat deden ze. Geweldig. Zijn de bedjes bij het zwembad bezet , dan staan er de volgende dag nieuwe bij. De famlie speelt mee een potje tafelvoetbal. Ga zo maar door.

Reken je niet op grote plaatsen maar wel op een hartelijke fijne ontvangst dan zit je hier goed.

Geweldig!

Harbo en Anky Musch
22-7-2018

De camping is prachtig gelegen. Fantastisch uitzicht over de heuvels. De plekken zijn ruim, het sanitair brand- en brandschoon. De familie wil je met alles helpen en adviseren. Wat een vriendelijke en hartelijke mensen! We kregen een paar keer verse vijgen aangeboden uit de tuin: lekker! Vanaf hier kun je naar zee, naar Maserata, de Monte Sibilini en andere plaatsen. Goede uitvalsbasis. De camping ligt buiten de stad. Ben je met kinderen: ruimte genoeg om te spelen, voetballen enz. Er zijn ook wat speeltoestellen. Zijn de kinderen ouder dan zullen ze zich zelf moeten vermaken (of met elkaar, natuurlijk). Er is een klein zwembad, waar je toch wel echt kan zwemmen. Een ondiep deel er van is voor de kleintjes.

Alle lof voor de familie, en de camping!

Topcamping! Rustig,schoon, én een mooi zwembad

helma oosterveer
12-7-2018

Voor ons een toevalstreffer maar we willen hier wel elk jaar heen.

Goede ligging bij het prachtige Fermo en 6 km. van de kust.

Keurig sanitair, vriendelijke mensen en zeer behulpzaam.

We kregen elke dag verse vijgen uit eigen tuin, heerlijk.

Lastig was het vertrek, door de heuvel met losse steentjes.

Maar met de tractor werd dit opgelost.

Een pareltje in de Marken!

Yue-Lin Hiemstra + familie
9-2-2018

Tramonto Rosso is een kleine, rustige, gezellige camping in een prachtige landelijke omgeving dichtbij zee.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij, de hele familie is betrokken bij de camping en de gasten.

Zo word er af en toe gekookt en kan de hele camping, tegen een geringe vergoeding aanschuiven voor een heerlijke maaltijd en een lange avond gezelligheid.

een pareltje in de Marken waar wij, geheel tegen onze principes in, graag nog een keertje terug komen!

Fantastisch!

Britta
27-11-2017

Fantastische camping, fantastisch lieve eigenaren! In de omgeving prima restaurantje.

Fijne behulpzame beheerders. Zeer schone sanitaire ruimtes en zeer verzorgde camping. De ligging is werkelijk wonderschoon.

Doordat er grint ligt op de toegangs/uitgangsweg die als je vertrekt wat omhoog loopt kan het moeilijk zijn met de caravan weg te komen. Geen probleem want Tiziano de beheerder kan je helpen met de tractor.

Zeer mooie plek!

Cindy
17-8-2017

Hele mooie en vooral nette camping met hele aardige eigenaren!

Sanitair is heel netjes en schoon!

Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamping Tramonto Rosso in Fermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamping Tramonto Rosso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.