Camping Agricamping Tramonto Rosso

CampingWeer vandaag29°20°
Camping Agricamping Tramonto Rosso
9,5

33 reviews over Camping Agricamping Tramonto Rosso in het Nederlands

Een pareltje in de Marken!

Yue-Lin Hiemstra + familie
9-2-2018

Tramonto Rosso is een kleine, rustige, gezellige camping in een prachtige landelijke omgeving dichtbij zee.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij, de hele familie is betrokken bij de camping en de gasten.

Zo word er af en toe gekookt en kan de hele camping, tegen een geringe vergoeding aanschuiven voor een heerlijke maaltijd en een lange avond gezelligheid.

een pareltje in de Marken waar wij, geheel tegen onze principes in, graag nog een keertje terug komen!

Fantastisch!

Britta
27-11-2017

Fantastische camping, fantastisch lieve eigenaren! In de omgeving prima restaurantje.

Fijne behulpzame beheerders. Zeer schone sanitaire ruimtes en zeer verzorgde camping. De ligging is werkelijk wonderschoon.

Doordat er grint ligt op de toegangs/uitgangsweg die als je vertrekt wat omhoog loopt kan het moeilijk zijn met de caravan weg te komen. Geen probleem want Tiziano de beheerder kan je helpen met de tractor.

Zeer mooie plek!

Cindy
17-8-2017

Hele mooie en vooral nette camping met hele aardige eigenaren!

Sanitair is heel netjes en schoon!

Een echte aanrader!

Rustige kleine camping met fantastisch uitzicht

Gerda van Beek
21-5-2017

Een prachtige camping bij een boerderij, net buiten Fermo. Alle kampeerplekken hebben fantastisch uitzicht op de omliggende heuvels en velden. Zeer verzorgd, met uitermate schoon sanitair. Een prima uitvalsbasis om de authentieke dorpjes in het mooie Marche te verkennen. Zee op zo'n 15 kilometer. Zwembad op de camping was in mei nog niet geopend. Bijzonder vriendelijke eigenaars die er echt alles aan doen om het naar je zin te maken. Een echte aanrader. Aanrijroute kent een klim van 10%. Dringend advies: rij niet via de stad Fermo, maar alleen op de wijze zoals de website aangeeft.

Zalige plek in prachtig landschap

Metta de Noo
20-5-2017

Tramonto Rosso is een kleine camping op een heuvel, begroeid met kersenbomen en olijven. Het uitzicht is fantastisch, een lappendeken met op de achtergrond de Monte Sybillini. Eind mei nog met sneeuw. We stonden hier een week met alleen het geluid van de vogels en krekels. Heerlijk voor ons, maar de Tiziano, Monica, Roberto, Roberta en Rosella verdienen meer publiek. Ze staan altijd voor je klaar en onderhouden hun camping picco bello. Voor ons na de grote kustcampings een verademing. We hopen dat meer mensen van deze plek gaan genieten, maar de rust en het karakter van deze camping niet aangetast wordt.

geweldig

Familie van Etten
14-3-2017

Kleinschalige camping, ontspannen sfeer, zeer vriendelijke campingeigenaar

enerzijds dicht bij zee, 15 minuten rijden, anderzijds dicht bij gebergte

van alles wat, kinderen vermaken zichzelf

Mooie omgeving met zeer veel dichtbijgelegen dorpjes die de moeite waard zijn

Oude reviews (archief)

De camping ligt super mooi gelegen, op een heuvel met uitkijk op een adembenemend mooi dal. De camping wordt gerund door een Italiaanse familie. Pa had er vroeger een olijfboomgaard. Een deel van de bomen hebben een paar jaar geleden plaatsgemaakt voor een kleine terrascamping. Grote kampeerplaatsen met veel gras. De boompjes zijn nog een beetje jong. Daarmee is het soms zoeken naar schaduw. De camping heeft een mooi zwembad en een speeltuin. Kinderen vermaken zich uitstekend en organiseren vaak zelf (samen met de dochter van de eigenaar) leuke spelletjes, of een sporttoernooitje. Door de kleinschaligheid ontstaat een leuke sfeer met de andere gasten.Van tijd tot tijd organiseert de familie een diner waarbij de hele camping kan aanschuiven.

Moeders heeft achter de camping een kleine moestuin. Je kan er o.a. tomaten, meloenen en olijfolie kopen. De familie is zeer gastvrij, sanitair wordt goed schoongemaakt en elke kampeerplek heeft een eigen watertappunt.

De camping ligt vlakbij Fermo, een mooi stadje met goede eetgelegenheden. Elke donderdag is het er 's avonds markt.

Fantastische camping, magnifique uitzicht !

Fam. Savelkoul
4-9-2016

Kleine rustige camping waar de campingbeheerders er werkelijk alles aan doen om het verblijf van hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Voorbeelden: vraag per mail over verhuur van gas --> beheerder belt zelf het juiste bedrijf en komt met een adequaat en snel antwoord. Autopech op de camping --> beheerder staat gelijk klaar met tractor en startkabels. Dagelijkse bestelling van broodjes vergeten? --> beheerder komt toch voor de de zekerheid even vragen of er geen broodjes nodig zijn :-)

- schoon en up-to-date sanitair, krachtige (altijd) warme douchestraal

- Nonna Sandra verkoopt de met liefde verbouwde groente en fruit uit eigen tuin voor een zachte prijsje

- het uitzicht is werkelijk prachtig, monte Sibillini op de achtergond, 'savonds de lichtjes van Monterubbiano

- het zwembad is nu groot maar groot genoeg voor de capaciteit van de camping, voldoende bedjes en parasols

- en niet te vergeten: de beheerders zijn zo vriendelijk, behulpzaam en betrokken!

Prachtige locatie met uitzicht op de heuvels en bergen. Ruime kampeerplekken met water en elektriciteitsaanlsuiting (wel ruim 10 m verder bij ons).

Zwembad met badmuts was heerlijk en voldoende ligbedden. Sanitair was schoon en ruim maar helaas moest je soms wel wachten tot je kon douchen.

Eigenaren zijn meer dan aardig, fijne broodjesservice en fijne mailcorrespondentie. Ze helpen je overal bij en onderhouden het terrein zeer goed!

Leuke markten en dorpjes in de buurt.

Neem wel anti muggen spray mee, maar dat helpt voldoende.

En ga eten bij Fiore di Campo en eet een ijsje op de camping (tramonto Rosso).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamping Tramonto Rosso in Fermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamping Tramonto Rosso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agricamping Tramonto Rosso scoort een 9.48 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: