Reviews over Fermo

Een heerlijk verblijf om lekker tot rust te komen

Rens,
    12-11-2018

Rustige, schone camping met zeer gastvrije mensen.

Willy,
    12-9-2018

Een prachtige camping met voor Italiaanse begrippen grote plekken voor tent of caravan. Het sanitair wordt super schoon gehouden met mooie douche en wasgelegenheid. Ook om de afwas te doen. Het uitzicht is prachtig vanaf alle terrassen. Leuk zwembad. De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. We zijn nog een avond uitgenodigd aan het huis om met de familie pizza te eten super gezellig. Zeker in het voor en na seizoen een aanrader omdat de Marche dan heerlijk rustig is ook aan de stranden.

Tramonto Rosso is een fantastische agricamping

Sabine en Dennis,
    21-8-2018

Wat een geweldige camping voor zowel jong als oud. Geen animatie maar wel af en toe door de camping eigenaar een diner voor de gehele camping (vrij blijvend). Het is een camping die zo mooi ligt, de naam doet echt eer aan "rode zonsondergang".

De eigenaar staat voor iedereen klaar. De ouderen spreken geen Engels maar de jongere generatie kan dit prima. Wat niet weg neemt dat iedereen voor je klaar staat als je iets nodig hebt.

Zwembad is prima en voldoende ligbedden.

Sanitair is schoon en wordt ook elke dat goed schoon gemaakt.

Ligging van de camping is ook prima, in 10-15 min ben je op het strand en in 10 min zit je ook in Fermo waar je heerlijk kunt eten. Vanuit je tent/caravan of camper heb je een prachtig uitzicht op de dalen maar ook op het Siblini gebergte.

Op de camping kun je verse groentes halen die je kunt uit kiezen op het land.

Wat een verrassing

Peter,
    19-8-2018

Een mooi gelegen terras "boerderij" camping met uitzicht op de Apennijnen in de verte en het mooie glooien van de Marken. Er zijn ongeveer 20 plekken voor tenten, vouwwagens en campers. De gastdames en heer (personeel mag je het zeker niet noemen) zorgde ervoor dat elke dag / avond prima verzorgd was.

Een prima verzorgd zwembad en hetzelfde geldt ook voor de (gratis warme) douches, toiletten, wasmachine en afwasplekken. Er is een aparte koelkast en diepvries voor de camping en het is zelfs mogelijk (beperkt!) een koelkast voor de tent te huren. Gratis WiFi is prima te ontvangen.

Het merendeel van de plekken werd bezet door Nederlanders wat voor de kinderen een erg leuke bijkomstigheid was. In de avond werd er nog gezellig met elkaar gespeeld met een mooie eindtijd voor een prima nachtrust.

Minpunten; er is niets te koop op de camping zelf, afgezien van wat zelf gegroeide groente en broodjes voor de ochtend.

Geweldig

Jacqueline,
    2-8-2018

Kleine camping met vanaf alle plaatsen een prachtig uitzicht. Maar de grote kracht van de camping is de Italiaanse familie van wie de camping is. Uit alles blijkt dat ze echt staan achter hun gezegde : Als jullie gelukkig zijn zijn wij dat ook. Door onze eigen fout was de reservering niet doorgekomen. Maar ondanks dat de camping vol was werd er direct gezegd dat ze het zouden oplossen. En dat deden ze. Geweldig. Zijn de bedjes bij het zwembad bezet , dan staan er de volgende dag nieuwe bij. De famlie speelt mee een potje tafelvoetbal. Ga zo maar door.

Reken je niet op grote plaatsen maar wel op een hartelijke fijne ontvangst dan zit je hier goed.

Fermo scoort een 8,4 uit 10, op basis van 12 reviews