Hotel Cristallo

We hebben een aantal aanbieders voor Cristallo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cristallo in het Nederlands

Prima, perfect gelegen hotel

Robert
24-3-2011

Hier in het voorseizoen geweest, als de kust nog rustig is.

Hotel ligt Noord-Zuid precies halverwege de boulevard en pal Oost van het gezellige centrum - waar je makkelijk te voet heen kunt.

Dankzij de ligging heeft het hotel heerlijk uitzicht en ben je dus zo op het strand. Parkeren was nu eenvoudig, zal in de zomer wel anders zijn.

2 persoon bed was groot en lag prima, badkamer was voldoende qua ruimte, keurig schoon en goed onderhouden. Klein balkonnetje.

Al met al een prima hotel, niks bijzonders aan negatieve zaken te melden, positief was de vriendelijkheid van het personeel (spreek de taal), de ligging en de netheid van alles.

Gereisd Zakelijk in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristallo in Fano / Torrette di Fano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.